-9-

3.4K 91 8
                                    

|v mediích máte Sophie|⬆⬆⬆⬆⬆

Dnešní sobotní den budeme věnovat stěhování věcí. Moje sestra se rozhodla, že se vrátí domů. Co jí k tomu vede to nemám ponětí. Máma a Chris se vrátili v pátek k večeru, takže jsem si sbalila svoje věci a s Bellou a Maggie jela zpět domů. Sestra by měla přiletět dnes večer, takže se máma rozhodla, že jí to v pokoji trochu vylepšíme a tak. Možná to zní, že Sophie nemám ráda, ale to není vůbec pravda. Je to sice moje nevlastní sestra, ale pořád je to rodina. Máma a Chris plánují svatbu. Nemám ponětí kdy, možná proto jede Soph zpátky. Střední už má za sebou, a touhle dobou by měla být na vysoké škole. Ona řekla, že na vysokou nepůjde, protože měla v té době přítele se kterým chtěla bydlet. No jenže dopadla jako já. Podváděl jí, a v té době jsme si se Sophie rozuměli jako nikdy předtím. 

,,Zlato, tobě vadí, že přijede Sophie?" zeptala se mamka, mezitím co zatloukala hřebíky pro poličku. Má mi to vadit? Skoro rok jsem ji neviděla. Vždycky si voláme jen přes skype a najednou jen tak přijede. Mám radost, ale jak to bude?

,,Ne, to ne. Jsem v pohodě, mám Sophie a celou Chrisovu rodinu moc ráda." upřímně jsem se usmála. Jediný co mě teď trápí je Cameron. Políbí mě, aby mi dal najevo, že k holkám žádné city nechová, ale mně s tím tak pomotal hlavu, že to není ani možné. Nenapsal, nezavolal ani nepřišel. Od pátečního zápasu se po něm jakoby slehla zem.

,,To jsem ráda. Trápí tě něco? Vždyť víš, že se mi můžeš svěřit." jasně že to vím, ale co mám říct. Že se mi líbí jeden potetovaný kluk, co tě místo pozdravu ohne přes stůl a dělá věci o kterých se nezdá skoro nikomu, že i přes to všechno co dělá s ostatníma holkama se mi líbí?!

,,Ne nic mě netrápí, jen jsem toho přes noc moc nenaspala." maličko jsem zalhala a mamka s pochopením kývla. Na zeď jsme dali všechny poličky v bílé barvě, na ně nějaké ty kytky a prázdné rámečky do kterých si může dát svoje fotky. Na postel jí dala mamka dvě šedofialové deky s polštáři a zbytek jsme nechali na ní.

Zalezla jsem zpátky do svého pokoje, otevřela balkonové dveře, abych trochu vyvětrala a sedla jsem si na postel s notebookem v ruce. V pokoji byl docela bordel a bylo teprve něco podvanácté. Mamka řekla, že dnes vařit nebude, ale za to udělá pořádnou večeři pro Sophie na přivítanou. Nápad se mi samozřejmě zamlouval, jelikož miluju mamky obrovské večeře. Vždycky sedíme celá rodina u stolu a jíme co máme všichni nejradši. I když se na večeři moc teším, mám hlad a dala bych si oběd. Napadlo mě, že hned jak uklidím mírně pokoj, napíšu Belle a Christině ohledně toho oběda. Chtěla bych si jen tak někdy vyjít s kámoškama na oběd, pokecat a tak.

Do mobilu jsem dala sluchátka a zapla si na spotify písničky. Čisté oblečení jsem poskládala a dala ho do skříně, špinavé do koše na prádlo a vybalila jsem si věci co jsem měla u Belly. Taky jsem si vybalila věci z Brooklynu, které jsem ještě vybalené neměla. Došla jsem ke stolu, abych na poličku, která byla nad ním dala fotku, kterou jsme s Bellou fotili u ní. Když jsem vše uklidila, napsala jsem holkám zprávu.

Me: Ahoj, nechtěla by jsi zajít se mnou a Christinou na oběd někam do centra? Xx

Odeslala jsem zprávu Belle a vyčkávala její odpověď. S Christinou jsem už domluvená. Souhlasila, takže kdyby nesouhlasila Bella můžeme jít jen my dvě.

New message from Bella!

Bella: klidně. neva že vezmu i ty dvě paka? XD

Me: Camerona a Jaydena? :D Neva.. Sejdeme se za 15 minut v KFC!

Odeslala jsem poslední zprávu a šla se připravit. Hodila jsem na sebe kraťasy, košili a bílé conversky, trochu se nalíčila z vlasů udělala drdol a vše bylo alright. Ještě jsem si nasadila sluneční brýle a popadla nejbližší kabelku do které jsem dala peněženku, klíče a mobil.

,,Mami, jdu s Bellou a kámošema na oběd, jo?" houkla jsem k ní. 

,,No dobře, ale ne, že se vrátíš pozdě. Sophie přijede okolo páté-šesté takže buď doma včas. Jen jsem kývla a vyrazila před dům, kde mě měla vyzvednout Christina. Byla tu včas. Nasedla jsem k ní do auta a vyrazili jsme do KFC.

***

Právě sedíme všichni v KFC a jíme to sakra nezdravé jídlo. Cameron a Jayden se zdrželi, protože si byl Jayden pořídit tetování a pochybuji o tom, že by se Cameron nepřidal, i když myslím, že má potetovaný i mozek.

,,Čau lidi!" křikl Jayden a sedl si vedle Belly, které věnoval pusu. Měl na rukách rukávy, takže jeho tetování nebylo vidět. Cameron, který přišel s ním si sedl vedle Jaydena a po chvíli si šel taky objednat.

,,Palmer má prý neděli párty, dneska mi to psala." ozval se najednou Cameron. Tím chce říct, že chce abych tam byla?!

,,To je super. Myslím, že je to ani nezajímá." kývla jsem k těm dvoum a Christině, kteří o něčem žhavě diskutovali a bylo jim jedno, jestli právě Cameron něco řekl. Dala jsem si do pusy hranolku a dál projížděla facebook.

,,Já stejně mluvil s tebou. Oni už to dávno ví." zvedl svůj pohled od mobilu a já se na něj taky podívala. O co mu jde? Nejdřív ignoruje, potom mi dá pusu a najednou mě jakoby zve na párty?!

,,Jo no super. Asi se tam stavím. S Palmer jsme se začali docela bavit." přeci nelžu. Palmer mě  bere s klidem stejně jako já jí, neměl by být problém. Navíc na párty chodí i nepozvaní. ,,No a s kým tam jdeš?" nahodila jsem zpátky téma. Muselo to znít hrozně. Teď si bude myslet, že po něm jedu nebo že chci aby šel se mnou..

,,Chtěl jsem vzít Jessicu. Zac jel na týden někam s rodinou tak toho musim využít." šibalsky se usmál a mně zaskočila hranolka. Zvedl se mi kufr při pomyšlení na to jak se spolu líbali v knihovně. Nechci vědět co budou dělat tam. Jen jsem nepatrně kývla a napila se pití.

Když všichni dojedli, rozloučili jsme se a Christina mě odvezla domů. 

***

Pomáhám mámě nosit jídlo na stůl a společně čekáme, kdy přijede Chrisovo auto a on přiveze Sophie. Mám na sobě áčkové vínové šaty se tříčtvrtečním rukávem a k tomu vínové lodičky. Tyhle šaty jsem dostala jednou od Beth k narozeninám a tak se staly mými oblíbenými. 

Všechno bylo už na stole, a já slyšela klíče v zámku. Už tady byli. Maggie se rozsštěkala a běžela do předsíně. Uslyšela jsem milý hlas mé nevlastní sestry.

,,No ahoj holka, ty jsi vyrostla!" hladila Magg po hlavě Sophie a až když Chris Maggie odvedl zvedla zrak ke mně. ,,Ahoj Eli!" vypískla a rychle mě objala. Objetí jsem jí opětovala a pevněji jí stiskla. Tak moc se mi po ní stýskalo.

,,Ahoj. Stýskalo se mi!" řekla jsem konečně a pustila jí. Společně jsme všechny její tašky a kufry odnesli do jejího pokoje, a šli dolů na večeři.

,,Tak jak ses měla Sophie?" zeptala se máma uprostřed večeře.

,,Bylo to tam fajn. Jen mě mrzí, že jsem nakonec nešla na tu vysokou, ale už to nemám v plánu. V Chicagu jsem měla docela dobrou práci, takže bych si něco chtěla najít i tady. Nevím jak dlouho se zdržím, plánuju se ještě někdy do Chicaga vrátit." řekla Sophie a povídala si s mámou a Chrisem. Já si mezitím pod stolem psala s Bellou.

***

Po večeři jsme všechno uklidili a šli do svých pokojů. Zeptala jsem se Sophie, jestli by se mnou nechtěla na tu párty u Palmer a ona souhlasila.


  

BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat