Seděla jsem už asi hodinu na parapetu pod oknem a poslouchala hádku Camerona a Belly dole v kuchyni. Máma a Chris by se měli vrátit zítra k večeru, takže si hned po škole zabalím věci a Bella mě odveze.
,,Co tě to sakra popadlo?! Myslíš si, že když jí ojedeš budeš něco víc?" křikla Bella na celý dům kde jsme se nacházeli jen já ona a Cameron.
,,Takže ty jí ještě hájíš?" zakřičel na zpět.
,,Já Jessicu nehájím, ale nechápu, proč jsi jí chtěl šukat, když víš moc dobře co má se Zacem. Jo počkat. Ty jsi prostě chtěl být za frajírka, a chtěl jsi Zacovi ukázat, že dokážeš být stejně nechutnej jako on nemýlím se?" vyjekla po něm, a já už myslela že jí dá facku.
Oba mlčeli a jen na sebe koukali. Jay řekl rovnou, že se téhle hádky účastnit nebude.
,,Víš jak muselo Eli být, když vás viděla? Je tady nová a potřebuje si najít zázemí, někoho kdo by jí jevil podporu po tom všem co si prožila a jak tak koukám, ty tuhle funkci neplníš ani plnit nechceš. Ona měla mnohem těžší život než ty, kvůli Zoe a ty neděláš nic jinýho, než že machruješ, aby všichni viděli, že jsi ze čtvrťáku a máš svaly. Jessica ti za tohle nestojí jestli chceš slyšet můj názor." prskla po něm a už chtěla jít pryč. Vypadalo to, že půjde ale ona stála a čekala co z něho vypadne.
,,Zoe byla ta největší chyba v mém životě, a ani nevím, proč jsem se do ní tenkrát zamiloval. Nikdo nemohl vědět jak to s ní dopadne. A co mám teď jako dělat. Chodit brečet k mamince, že mám zlomený srdíčko?" obrátil se na ni
,,No pořád lepší než šukat kurvy ze školy, protože už ti nedostatek sexu vygumoval mozek. Přemýšlej. Neříkám, že musíš mít budoucnost jako ze škatulky. Začít chodit na vysokou, plánovat si budoucnost, mít barák jako kráva a v něm 4 malý děcka co ti budou říkat tati, ale aspoň ze sebe nedělej děvkaře. Znám tě hrozně dlouho a není ani možný co s tebou Zoe udělala." soucitně jsem se na oba dívala a nakonec se odebrala do pokoje.
Nevěděla jsem jak moc ho všechno to se Zoe vzalo. Tu holku bych vážně chtěla poznat a rozbít jí hubu za to jaká byla a nejspíš i je.
***
Cameron se mnou celý den ani nepromluvil. Byl po boku Jaye stejně jako já po boku Belly. Myslím, že kdybych měla psát o svém životě deník nebo blog bude tam asi hodně pocitů, protože to jak se Bella s Cameronem hádali mě dost vzalo.
Dneska se moc neučíme, protože je ten zápas ve fotbale a většina fotbalistů musí ještě trénovat. Jen pár jedinců jako jsem já s Bellou se poflakují v budově školy. Sedly jsme si s Bellou do hlediště naší školní "auly" kde se hrály různá divadla a představení (p.a. určo víte co myslím).
,,Bavíte se spolu?" přerušila jsem trapné ticho
,,Částečně." odsekla a dál koukala do blba.
Do zápasu zbývalo necelých 15 minut a my si to rovnou namířili k tribunám, dokud nebudou zabraná veškerá místa. Žáci obou škol skandovali jména týmů jejich škol a já jakožto úplný nováček ve fandění jsem tleskala a vstávala z lavičky pouze pokud to udělali všichni ostatní.
S hudbou v uších jsem sledovala hru a v duchu se modlila, aby moje smrt započala. Zjímalo by mě, jestli Cameron hledá rose_black192, nebo na ni/mě dočista zapomněl. V poločase si šla většina lidí pro pití nebo něco k jídlu. Nepřehlédla jsem ani zpoceného Zaca, který se právě ocucával s Jessicou. Jako by to včera Bella neříkala.
Cameron se zběsile ohlížel všude možně, jestli na něj nevyskočí nějaká holka, který by mu řekla, že je to ta z HSC, ale marně. Na všech místech bylo prázdno, jen já seděla uprostřed a vyměnila si s ním pohled. Šel směrem ke mě, což mě znepokojilo.
,,Nesháněla se po mě nějaká holka?" zeptal se bez jakéhokoliv náznaku emocí.
,,Nevím. Celou dobu jsem sledovala hru, proč? Někoho hledáš?" zeptala jsem se, i když jsem moc dobře věděla o kom mluví.
,,No vlastně jo, ale to je jedno. Jedna holka co mi slíbila, že se staví víš." řekl pravdivě a podal mi ruku. Nejprve jsem nechápala o co mu jde, ale nakonec jsem s ním šla. ,,Dáš si něco?" zeptal se když jsme došli ke stánku s občerstvením.
,,Jo asi pomerančový džus." usmála jsem se a poděkovala když mi podal do ruky kelímek.
,,Po pravdě jsem si myslel, že po tom co se stalo včera u Belly nepřijdeš." řekl upřímně
,,Já myslela, že jsi očekával tu holku, ne mě." usrkla jsem si džusu
,,To, že tu měla být, neznamená že jsem nečekal i tebe." usmál se a naklonil se ke mě.
Co chce udělat, políbit mě? Měl abych mu to dovolit pokud by to vážně chtěl udělat? Nesmím, přeci se včera líbal s Jessicou.
,,Proč jsi to včera udělal?" poodstoupila jsem nenápadně a jeho šibalský úsměv se rázem vytratil.
,,Protože mě už ubíjí to, jak se na mě Jessica lepí a od Zoe jsem nikoho neměl. Nejsem od té doby ten typ kluka, co by se držel za ručičky a dával holkám polibky do vlasů. Jsem prostě jiný. To už jsi asi poznala." řekl hrubě a já ohromeně stála.
,,Stejně ti nevěřim, že by jsi v sobě neměl ani kapku té romantické duše." řekla jsem a bála se co se stane.
Jeho rty mě hypnotizovaly a já se na ně stále dívala. Najednou se přiblížil a spojil naše rty v jedno. Jeho rty byly teplé a měkké jako dva polštářky. Bylo to něco, co jsem nikdy nepocítila. Měl pravdu byli tak bez citu. Jeho polibky nebyly hrubé, ale nebyla v nich žádná láska. Prostě jenom obyčejný polibek, který ti dá tělo bez duše.
,,Cítila jsi nějakou romantiku nebo lásku?" optal se a olízl si rty.
Po pravdě jsem od toho nic nečekala. Jen jsem záporně zakroutila hlavou a on odešel dohrát zápas.
Stála jsem jako opařená a několik lidí na mě koukalo pohledem To snad nemyslíš vážně ne? stejně tak jako na Camerona.
ČTEŠ
BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔
FanfikceElinor a její rodina se odstěhují do LA, kvůli matčině práci. V LA jí toho podle ní moc nečeká. Kvůli rodině musela opustit své dva nejlepší kamarády, a žít život po boku své sestřenice v nové škole, kde je ten největší fuck boy , kterého kdy poznal...