-25-

2.5K 87 9
                                    

Alan Walker - Alone

Jak Cameron řekl, tak i udělal. Hned co jsem vystoupila z jídelny seděl s rukama v kapsách u lavičky, ze které se zvedl, hned jak mě uviděl. Dnes jsem z jídelny šla sama, protože jsem byla jaksi poslední v řadě a tím pádem i poslední kdo se k jídlu dostal. Holkám jsem řekla, ať jdou domů, že to nějak zvládnu.

Nasadila jsem úsměv na tvář, i když nevím, jestli nebyl spíše nucený. Svůj pohled přemístil na mě a prohrábl si rukou vlasy.

,,Ahoj." zaculil se mile a to mě donutilo se usmát.

,,Ahoj." zopakovala jsem.

,,Chceš hodit domů?" zeptal se po chvíli trapného ticha a já jen kývla. No co. Do školy jsem jela busem a jít pěšky se mi vážně nechce. 

Došli jsme k jeho dech beroucímu autu, do kterého jsme následně oba nasedli. Cameron nastartoval auto a vyjel ze školního pozemku. Svojí ruku jsem přesměrovala k rádiu, které jsem měla v plánu zapnout. V tu samou chvíli to udělal Cameron a naše ruce do sebe narazili. S tichým promiň zapnul rádio, ve kterém hrála moje oblíbená písnička od Alana Walkera - Alone. Okamžitě jsem se rozzářila jako sluníčko a Cameron se uchechtl.

,,Hádám.. tvoje oblíbená?" zeptal se a pohled z cesty přesměroval na mě. Kývla jsem a zadívala se na jeho obličej z profilu, jelikož znovu vrátil pohled na silnici. Byl vážně hezký. Co si budeme nalhávat, nevadí, že ho nemusím. Kluk je to hezkej tak jako tak. Nikdy jsem si nevšimla, jak zajímavé vlasy má. Jako by je měl takhle už od přírody. Měly dokonalý tvar a to nemluvě o jejich barvě. Někdo by si řekl, že je to jen obyčejná hnědá, ale není. Byla to zvláštní hnědá. ,,Budeš mě pozorovat ještě dlouho?" vyrušil mě a já se zasmála.

,,Já tě přeci vůbec nepozoruju." ohradila jsem se se smíchem. Zastavil u našeho domu a vypnul motor. ,,Půjdeš k nám?" vypadlo ze mě najednou aniž bych si to uvědomila. Nikdo nebyl doma, to jo, ale bylo to divný. Kývl mi na odpověď a naráz jsme vystoupili z auta.

Odemkla jsem dveře a vešla do domu.

,,Dáš si něco? Vodu, čaj, kafe, džus?" vychrlila jsem.

,,Čaj, díky." páni. Dlouho jsem neslyšela říct nějakého kluka, že si dá čaj. Obrátila jsem se na něj a on se zasmál. ,,Zelený, díky." ujasnil a znovu poděkoval. Slušně vychovaný. Ha.. to tak.

Odcupitala jsem do kuchyně a postavila konvici na čaj. Do dvou hrníčků jsem dala sáčky s čajem a vyčkala na vodu. Oba čaje jsem zalila a odnesla je na stolek u gauče. Cameron tu nebyl. Musí být někde v domě. Přeci bych slyšela vchodové dveře. Vyšla jsem schody nahoru a uviděla ho přes otevřené dveře v mém pokoji, jak si něco prohlíží.

,,Milý deníčku, dneska jsem pozvracela Felixe. Bylo to tak nečekaný, najednou se mi udělalo špatně, a schytal to Felix. Chudák.. Myslím, že po tomhle už se mnou nepromluví. Ale zabila jsem tím hodinu no ne?" přečetl nahlas pasáž z mého deníčku, který byl na knihovničce a hlasitě se rozesmál. Ha ha ha moc vtipný. Takhle se Felix vážně netvářil, když mu v klíně skončil obsah mého žaludku, který se skládal z výborné snídaně a nesnesitelně hnusného oběda ze školní jídelny.

,,Hej nečti to!" rozeběhla jsem se za ním a snažila jsem se vzít mu deníček z ruky. Pořád couval a ruku zvedal tak vysoko, abych na ní nedosáhla.

Pořád couval a já šla za ním. Nemohl to číst dál. Jak by asi reagoval na popis toho, co jsem dělala s Benem. Určitě by to nebylo příjemný poslouchat. Shodil mě na postel a odešel pár kroků ode mě. Postavila jsem se a s rozběhem na něj skočila.

,,Wow ty dračice." neodpustil si poznámku a já protočila očima. 

,,Dej mi to!" zaječela jsem na něj.

,,Můžete mi kurva říct, co tu děláte?" vstoupila do pokoje Sophie s Taylorem a koukali na nás pohledem, který přesně vystihoval to co Sophie řekla. Seskočila jsem z Camerona a vytrhla mu z ruky deník. Soph s Tayem odešli do svého pokoje a já padla na postel.

*O měsíc později.*

Byla jsem opět sama doma. Chris s mamkou jeli na pár dní pryč a nechali mě tady se Sophie, která spala u Taylora s tím, že mě bude chodit každý den kontrolovat. Za tu dobu, co si mě Cameron přivlastnil se ke mě chová docela mile. Často byl u nás doma a dalo by se říct, že jsme spolu strávili více času než bylo nutné. Bella s tímhle naprosto souhlasila. Řekla, že nám tohle všechno po nevydařeném vztahu jen prospívá. Christina to nějak neřešila, jelikož si našla nějakého frajera, se kterým teď tráví dost času.

Měla jsem žízeň, ale chodit se mi nikam nechtělo. Momentálně byla bouřka, kterou já mám docela ráda, takže se mi nechtělo chodit pryč od okna. Když jsem však uslyšela bouchnou něco dole, strnula jsem. Sophie dnes už neměla přijít. Třeba si jen něco zapomněla. Nebo se vrátili rodiče. Jo to bude určitě to. Maggie s tichým zavrčením přeběhla ke dveřím a vyčkávala. Prudce jsem se zvedla a s tichým otevřením dveří od pokoje jsem se vydala za tmy dolů. Opatrně jsem sešla schody a zamířila si to do kuchyně.

,,Halo? Je tam někdo?" nic.. ,,Sophie?" zakřičela jsem znovu do tmy, ale nikdo se neozýval. Popadla jsem nejbližší nůž a čekala. Zablesklo se a já uviděla černou postavu pár metrů ode mě. Zamířila jsem k ní s tím, že jsem schopná ten nůž kdykoliv použít. Už jsem byla těsně před ním a chystala se nůž zabodnou, on mi však chytil ruku a nůž vzal. Sundal si kapuci a já uviděla toho idiota Camerona.

,,Co tady děláš ty imbecile postiženej?" máchala jsem rukama. Idiot byla jsem vyděšená k smrti. Nejspíš jsem se i počůrala, ale to jsem přes klepání nohou nemohla poznat.

,,Spíš co tady děláš ty?" rozsvítil světlo a ukázal na nůž který následně vrátil do šuplíku odkud jsem ho vzala. Byl promočený a sundal si mikinu. Měl na sobě jen tričko a tepláky, ve kterých byl vážně sexy. Okamžitě jsem se mu vrhla kolem krku nehledě na to, že byl mokrý. Objetí mi opětoval a následně mě pustil. Docupitala jsem do pokoje, ve kterém jsem vzala mikinu, kterou jsem vzala Cameronovi a stále mu jí nevrátila. Vrazila jsem mu jí do ruky a sedla si na gauč.

,,Co tě to napadlo. Víš jak jsem se polekala?" řekla jsem ještě trochu vyděšeně, což ho znepokojilo. Přivinul si mě do objetí a dal mi pusu do vlasů. Jestli je to divný? Ani ne. Chová se takhle už nějakou dobu.

,,Promiň, nemyslel jsem to tak. Máš si zavírat okno. A vůbec co tady děláš sama?" vyptávala se.

,,Máma a Chris jeli na pár dní pryč no a Sophie je u Taylora." řekla jsem a opřela si hlavu o jeho rameno. Zkontrolovala jsem kolik je hodin a následně šla zavřít pořádně všechna okna. Bylo půl jedenácté večer.

,,Chci spát." postěžovala jsem si a on kývl. Vstal a já šla za ním. Svlékl se a zůstal jenom v boxerkách. Vypadal vážně sexy, i když si to nerada přiznávám. Lehl si do postele a zachumlal se pod peřinu. Zasmála jsem se tomu a sama se svlékla a nechala si jen tričko. Lehla jsem si k němu a on si mě okamžitě přivinul k sobě. Svojí ruku obmotal kolem mého pasu a dal mi pusu do vlasů.

,,Dobrou noc." šeptl a já se zaculila.

,,Dobrou noc. Pravděpodobně by teď Bella už řekla její obvyklé: Proč spolu nechodíte?" zasmála jsem se a on se mnou. Maggie si lehla do pelíšku na zemi a všichni už usnuli, až na mě. Přitáhla jsem si peřinu více ke krku, abych se cítila více v bezpečí. Zamkla jsem? Musela jsem zamknout, jinak by přeci Cameron nechodil oknem. Rychle jsem ještě doběhla dolů zkontrolovat zámek a potvrdila si tak mojí teorii, že jsem zamkla. Doběhla jsem zpátky do pokoje a lehla si do postele.

 


BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat