Zastavila jsem stejně jako on. Vystoupil z auta a mě se naskytl pohled na... Camerona.
,,Jsi vůbec normální?" vypálil po mně hned co za sebou zabouchl dveře od auta. Měsíční svit mu ozařoval tvář a v tu chvíli vypadal jako bůh.
Rozeběhla jsem se proti němu a pevně ho objala. Objetí mi opětoval a starostlivě se na mě podíval.
,,Promiň." pípla jsem skoro neslyšně a stále dokola si přehrávala v hlavě tu scénu. ,,Co si tady dělal?" popotáhla jsem a utřela si slzy.
,,Bylo mi jasný, že ten idiot něco zkusí. Bella by nepřežila, kdyby ti něco udělal. Je to moje kamarádka a ty její sestřenice. Rodina mých přátel je pro mě důležitá." řekl a dovedl mě do auta. Nikdy jsem si nemyslela, že by zrovna Cameron mohl být tak starostlivý. Přeci jen je to kluk, do kterého se bojí člověk omylem šťouchnout.
,,Obleč si tu mikinu." ukázal na mikinu v mé ruce a dál se věnoval řízení.
,,Je mokrá. Vylila jsem na sebe omylem colu." řekla jsem a on mi ze zadního sedadla podal nějakou jeho mikinu. Pečlivě jsem se do ní zachumlala a nasála její vůni. Voněla stejně jako Cameron a to mě uklidňovalo.
,,To vidím." kývl k mému tričku, které momentálně bylo až moc průsvitné. Cameron zapl topení, když zpozoroval, jak se klepu. Najednou mi pípnul mobil v kapse od džín.
Nová zpráva: Mamča
Mamča: Ahoj zlatíčko, s Chrisem jsme odjeli na schůzku. Sophie šla někam ven. Jídlo je v lednici.
-MamkaBezva. Teď nejen, že jsem úplně v prdeli kvůli Zacovi, ale ještě budu doma sama. Pochybuju, že by se mamka s Chrisem vrátili ještě dneska.
,,Děje se něco?" podíval se na mě Cameron, když zpozoroval, jak se koukám na mobil.
,,Ne, jen nikoho nemám doma. Mamka mi teď napsala, že jela na nějakou schůzku a Sophie šla ven." falešně jsem se usmála a koukala se z okna na ubíhající cestu.
,,A nechceš jít ke mně? Dojeli by jsme k tobě pro věci a do rána by jsi byla u mě. Nikdy nevíš, kdy může Zac přijít." zamračil se a já se zaculila.
,,To by nevadilo?" odhalila jsem zuby a on se taky usmál.
,,Jasně, že ne. Nenechám tě doma samotnou, po tom co se před chvílí stalo." řekl starostlivě. ,,Navíc myslím, že kdybychom byli u vás, Sophie by nebyla 2x nadšená, kdyby se vrátila a viděla nás." stiskl pevně volant. Jen jsem nepatrně kývla a odvrátila od něj pohled.
Vlastně ani nevím, jestli je to dobrý nápad nebo tak. Nevím, jestli bydlí s rodiči, jestli má sourozence, jestli to nebude jeho rodičům vadit, jestli má psa, jestli mají dům, jestli budu spát u něj v pokoji nebo někde jinde, jestli nebude nic zkoušet, jestli se ke mně bude chovat tak starostlivě jako teď, jestli se ve škole bude chovat zase jako arogantní kretén. Všechny tyhle otázky mi zaplňovali celou hlavu.
,,Jsme tady." zastavil před našim domem a já vystoupila z auta. Urovnala jsem si jeho mikinu, která mi sahala do půlky stehen a vytáhla z kapsy od džín klíče.
Cameron po chvíli vystoupil z auta a mířil si to ke mně. Hned jak jsem otevřela dveře na mě vyběhla Magg. Začala po mně skákat a hned jak uviděla Camerona všechnu pozornost věnovala jemu.
,,Nevěděl jsem, že máš psa." usmál se, když ho Maggie olizovala.
,,No, máme Maggie teprve asi tři roky, před tím jsme měli zlatého retrívra, ale umřel." posmutněla jsem při vzpomínce na Sama. Cameron taky nevypadal nadšeně, ale pochybuji, že by to bylo kvůli mému psovi. Starostlivě jsem se na něj podívala a on je zakroutil hlavou na náznak, ať to nechám být.
Nechala jsem Maggie dole s Cameronem a sama jsem šla nahoru do pokoje. Popadla jsem batoh, který byl po ruce a dala jsem do něj nějaké oblečení. Z koupelny jsem si vzala hřeben, kartáček na zuby a takové nezbytnosti . Když jsem měla sbaleno, dala jsem mokré oblečení z kina na topení a převlékla se do čistého. Přes hlavu jsem si dala Cameronovu mikinu a sešla schody dolů. Ještě jsem dala Maggie granule do misky a potom už jen zamkla dům.
Nasedli jsme do auta a jeli k němu domů.
***
Celý dům byl opravdu veliký. Velká zahrada s bazénem, terasa, zahradní nábytek a gril. Myslím, že tady se letní pařby pořádají suprově. Samotný dům měl dvě patra. V prvním patře neboli přízemí byla kuchyň s ostrůvkem, veliký obývák a nějaké místnosti. Počítám, že ložnice s koupelnou a pracovna. Nahoře byly čtyři pokoje. První byl pokoj Camerona a druhý nejspíš pro hosty. Další dveře vedly do koupelny a poslední do nějakého dalšího pokoje. Buď má Cameron sourozence, nebo je to pokoj pro hosty.
Hned jak jsme vešli do domu přiběhl k nám husky. Vždycky jsem chtěla takového psa mít, ale nikdy se mi mamku překecat nepodařilo.
,,To je Jaxx." ukázal na huskyho, který poskakoval kolem mě. Vzala jsem do ruky jeho packu a potřásla ní. Cameron se zasmál a za ruku mě táhl pryč.
,,Tady je můj pokoj." zavedl mě Cameron do poměrně velikého pokoje, který byl vymalovaný do bílo-šedých barev. Byla tu dvoulůžková postel, komoda na které byla televize, nad ní nástěnka s fotkami a různé rámečky. Byla tu skříň a stůl s počítačem. Sem tam nějaký ten skate a takové věci. Úplně normální pokoj středoškoláka.
,,Víš já si zařizuji byt, takže něž všechno bude hotové bydlím zatím ještě tady." usmál se a já přikývla.
,,Bydlíš tady s rodiči a máš nějakého sourozence?" optala jsem se zvědavě.
,,Bydlím jen s mamkou. Táta s námi není. Sestra je zasnoubená a nebydlí s námi. Proto máme hlavně Jaxxe, aby tu mamka nebyla sama až půjdu pryč i já." řekl a odložil si koženou bundu na židli. ,,Kde chceš spát? Můžeš buď tady se mnou, dole na gauči nebo je tady nahoře ještě pokoj pro hosty." očekával mou odpověď.
,,Asi budu tady s tebou." pípla jsem neslyšně, i když on to slyšel až moc dobře. Jen se usmál a kývl hlavou. Nevypadal, že by mu to vadilo, takže jsem to neřešila. Po tiché chvíli mu zapípal mobil a on odešel z pokoje.
Povalila jsem se na postel a zavřela oči. Pomalu, ale jistě jsem usnula. Po chvíli jsem se probudila do polospánku, když jsem ucítila, jak mě někdo svléká. Rychle jsem otevřela oči a uviděla Camerona, jak mi stahuje džíny. Svojí nohu jsem mu vymámila z rukou a kalhoty si stáhla sama. Odhodila jsem je někam do neznáma kam po chvíli putovala i jeho mikina. Teď jsem před ním byla jen ve spodním prádle a tričku, které bylo díky bohu docela dlouhé.
Hladově se na mě díval a já si až teď všimla, že nemá tričko. Musím říct, že pohled na jeho mírně potetované břicho s horou svalů se mi zamlouval. Sundal si kalhoty a lehl si vedle mě. Přikryl nás oba peřinou a já se k němu přitulila.
,,Děkuju." zamumlala jsem mu do hrudi.
,,Za co?"
,,Za všechno." usmála jsem se.
,,Dobrou noc." řekl a já už usnula.
##
Dnes jsme se dostali na #2 žánr: Teen Fikce, sekce: Na vzestupu.
Mám z toho vážně obrovskou radost!
ČTEŠ
BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔
FanfictionElinor a její rodina se odstěhují do LA, kvůli matčině práci. V LA jí toho podle ní moc nečeká. Kvůli rodině musela opustit své dva nejlepší kamarády, a žít život po boku své sestřenice v nové škole, kde je ten největší fuck boy , kterého kdy poznal...