-43-

1.8K 66 6
                                    

Během hodiny zazvonil zvonek. Doufala jsem, že je to Cameron, potřebovala jsem nutně vědět jak to je. Byla jsem zoufalá. Vlastně.. hodně zoufalá.

Došourala jsem se ke dveřím, které jsem otevřela. Osoba v nich nebyl Cameron, nýbrž můj otec. Dveře jsem už zavírala s tím, že se s ním vůbec nehodlám bavit. Jenže on je zarazil nohou.

,,Co si myslíš, že děláš?" nepříčetně jsem zaječela. Bella to nejspíš musela slyšet, protože se přiřítila jako neřízená střela.

,,Co se tady sakra děje?" zvýšila hlas. Hned jak spatřila mého otce, hlava jí zrudla vzteky. ,,Ty," ukázala na něj. ,,jsi ten největší parchant kterého jsem kdy poznala!" zaječela jako já před chvílí a za límec ho vtáhla dovnitř. Můj otec se nechápavě podíval na nás obě.

,,Co si jako myslíš že necháme celý les, aby poslouchal to co si o tobě myslím?" uchechtla jsem se.

,,Nech toho," káravě se na mě podíval. ,,Na tohle ti nejsem zvědavá. Ty by jsi vážně pro pár táců prodal svou dceru Benovi? I po tom, co mi udělal? Hlavně si teď nehraj na to, jak vzorný otec jsi a že jsi o tom nevěděl," byla jsem neskutečně rozzlobená. 

,,Ty peníze jsem potřeboval. Jak jsem říkal... nejsi jediná moje dcera," jeho pohled se změnil na ustaraný. Hlavu sklopil a ruce si mnul. V tom okamžiku se domem rozezněl zvonek. Teď už to nemohl být nikdo jiný než Cameron.

Dveře jsem otevřela a osoba v nich mi vlepila facku. ,,Bylo to snad jednou, co jsem ti řekla ať po Cameronovi nehrabeš?!" zakřičela Zoe.

,,Mohlo mi dojít, že v tom jedeš taky. Ben a Zoe. Dvě ďábelské duše. Ben jede po mě a ty po Cameronovi. Bravo," zatleskala jsem. Z auta které stálo před domem vystoupil Ben. Šel hned za Zoe. ,,Co ty tu chceš, dát mi pouta a nechat svoje lidi, aby zbili mou sestru?!"

,,Ne sledoval jsem sem tvého otce,"  můj otec se postavil za mě a podíval se na Zoe.

,,Tati?" Zoe se zaleskly oči od slz a podívala se na mého otce. Nikdy bych si nemyslela, že zrovna Zoe bude má nevlastní sestra. V tu chvíli se ve mě nahromadil všechen vztek. Neměla jsem sílu na nic. Jen na jediný krok. 

Otočila jsem se ke svému otci a dala mu tak velikou ránu pěstí, že si dal druhou o botník, který stál přímo za ním. Z nosu se mu začala řinout krev. 

,,Okamžitě chci nějaký zasraný vysvětlení!" křičela jsem nepříčetně. Byla jsem vytočená jako jsem nikdy nebyla. ,,Ty," ukázala jsem na Bena ,,jsi jako nějakej posranej psychopat, kterej chce svojí bývalou holku zpátky?" ,,Ty," ukázala jsem na Zoe ,,ty jsi moje nevlastní sestra. Jsi zabouchnutá do mýho "kluka" a ještě máš něco s Benem?!" popravdě jsem neměla nejmenší tušení co tu Zoe dělá. ,,A co se týče tebe," ukázala jsem na mého otce, který seděl opřený o botník s kapesníkem u nosu ,,ty jsi ten nejhnusnější člověk kterého jsem za celý život poznala. Nejen že jsi využil mojí maličkost a v podstatě jsi mě prodal Benovi, aby jsi měl peníze. Ale taky jsi podvedl mojí matku!" zhluboka jsem se nadechla a pohlédla ke dveřím kde stály další dvě postavy. Cameron a Jayden na celou situaci pohlíželi s mírným údivem. Cameron se na Bena  díval s nenávistí v očích. Tak rychle jako jsem já uhodila tátu, uhodil Cameron Bena.

,,Už nikdy se neopovažuj sahat na mojí holku, rozuměl jsi mi?!" vyhrožoval Cameron Benovi. Když kolem sebe neměl jeho kamarádíčky, byl ohrožený jako kotě. Ben na to jen kývl a zvedl se ze země.

,,Jak jsi to myslel s tím "holka"?" zeptala se Zoe Camerona. ,,Chodíte spolu?" Cameron jí neodpovídal, jen mírně přikývl. Nebyla to pravda, ale momentálně jsem byla za tuhle odpověď vděčná.

,,Podívej Zoe.. bylo mi s tebou hezky, ale naše poslední týdny vztahu nebyly nejlepší. Byl bych radši, kdybychom spolu už nikdy nic neměli." Cameron mluvil naprosto upřímně do jejích očí.

,,Já.. mohla bych tě naposledy políbit?" celý můj svět se rázem zastavil. Všechen vztek se přeměnil v salvu žárlivosti. Na chvíli jsem si myslela, že na to kývne. Všichni mlčky přihlíželi situaci a netrpělivě vyčkávali na Cameronovu odpověď.

,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad.." Zoe smutně přikývla a pomohla mému otci vztát. 

,,Nikdy vás už nechci vidět," hlesla jsem směrem ke třem nezvaným hostům. Všichni vypadali zklamaně ze všeho co se dnes odehrálo. ,,Jestli se ještě někdy o něco pokusíš, zavolám policii bez ohledu na následky," křikla jsem ještě za Benem. Když všichni nasedly do aut a odjeli, zavřela jsem dveře. Všechno na mě rázem padlo a já se rozbrečela jako malá holka.

Jay popadl Bellu kolem ramen a odvedl ji do jejich ložnice. Asi pochopil, že chceme s Cameronem být chvíli samy. Cameron mě popadl do náruče a odnesl mě jako princeznu do ložnice.

,,Moc mě to mrzí. Nebyl jsem tu, když jsi mě potřebovala," řekl smutně a položil mě na postel.

,,Nevadí, jsi tu teď. To je důležité,"

,,Hned jak mi přišel ten email, sebral jsem se a odjel jsem s Jayem do LA. Chtěl jsem najít Bena a vyřídit si to s ním, i s tvým otcem. O Zoe jsem nic nevěděl. Netušil jsem, že je to tvá nevlastní sestra. Svět je tak malý a já si zrovna vyberu obě dcery toho idiota. Ale stvořil něco tak úžasného jako jsi ty, takže si zase nestěžuju," řekl flirtovně a rukou zmáčkl můj bok. 

,,Miluju tě," jemně jsem políbila jeho rty. Usmál se. I ten malý úsměv mi dokázal rozveselit den.

,,Taky tě miluju,"

BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat