-28-

2.6K 83 4
                                    

Jak Bella řekla, tak se stalo. Během deseti minut jsme byli nasáčkovaní v autě a jeli směr - nějaký random klub, který Bella vybrala. Kluci a Tiffany jeli s Bellou a Jaydenem no a já jela s Cameronem. Ani jeden z nás nebyl nadšený z toho, že budeme muset večer trávit v nějakém klubu, kde se to hemží levnými ženami, alkoholem a přemírou drog.

Vystoupili jsme z auta hned, co jsme byli na místě. Šla jsem za Cameronem jako ocásek, abych se neztratila už na parkovišti. Byla poměrně tma. Hlasitá hudba byla slyšet desítky metrů od klubu a z vůně alkoholu, která byla cítit už u vchodu se mi dělalo špatně. Svalnatý muž, který stál u vchodu zkontroloval Joshovi, který tu byl s námi, občanku a protože byl Josh nejstarší z nás všech pustili nás tam s ním. Nikdo po nás nic nechtěl, takže ani nikoho netížilo, že mi je jen 17.

Celá naše partička se usadila u jednoho z volných stolů. Všichni si mezi sebou povídali, objímali se a užívali si "příjemnou" atmosféru. Bella v sobě stejně jako Tiffany měla několik panáků a o něco málo jich v sobě měli Josh a ten druhý, jehož jméno jsem si nemohla zapamatovat. Cameron, Jayden a já jsme se nudili. Oba dva museli řídit a já jednoduše nebyla milovník alkoholu jako ostatní.

,,No a jak jsme tam tak seděli tak najednou přišel Frank a řekl, že nemá pas." vykřikla Bella a rukou třískla do stolu pod náporem smíchu. Tiffany a kluci se smáli jako pominutí, zatímco my 3 jen dělali jak se strašně bavíme. ,,No tak Elinor. Dej si." podávala mi colu smíchanou s nějakým alkoholem. Natáhla jsem se pro kelímek a napila se. Nebylo to špatný. Chutnalo to stejně jako to co mi namíchal Cameron na té párty. S radostí jsem vypila i zbytek tekutiny a potom další, další a další. 

Bylo mi fajn. Cítila jsem se tak moc uvolněná. Točil se mi svět a rozmazávalo všechno okolo, ale i tak jsem se smála. Neměla jsem toho v sobě tolik, abych byla opilá, ale motala se mi malinko hlava.

,,Hlavně nechoď nikam sama." ozval se Cameron vedle mě a dal ruku kolem mých ramen. 

,,Neboj Camíčku. Nikam ti neuteču." cvrnkla jsem ho do nosu a rozesmála se. Nejspíš mu taky tahle situace přišla úsměvná a tak odhalil řadu bílých zubů. ,,Víš, že jsi roztomilej?" vyhrkla jsem.

,,Jo to jsem." řekl egoisticky.

,,Ahoj Sethe, jdeš k nám?" mávla Bella na Setha, který zrovna přišel. Jako by mě hledal. Přitulila jsem se blíž ke Cameronovi a snažila se schovat nervozitu. Seth odpověděl Belle na otázku jen zakroucením hlavy a svůj pohled přesunul na mě. Hlavou pokynul k baru a naznačil tím, abych tam šla.

,,Came, já si dojdu na záchod, jo?" zeptala jsem se ho a on jen kývl. 

Došla jsem k baru, kde seděl Seth. Už jsem si byla jistější než před chvílí. Chtěla jsem taky moc vědět, co mi chtěl na parkovišti.

,,Co jsi chtěl?" vyhrkla jsem hned. Takhle situace mi byla nepříjemná stejně jako místo, kde jsme byli.

,,Chtěl jsem se tě zeptat, jestli by jsi někdy za týden nejela se mnou a mými přáteli na chatu." řekl s úsměvem a já byla v rozpacích. Bude blbý, když ho odmítnu, ale jet tam s ním nemůžu už jen z toho důvodu, že by mě Cameron nepustil a navíc se to teď vážně nehodí.

,,Uhm.. No já příští týden nemám vůbec čas a navíc jedu začátkem léta s Bellou a klukama na chatu, takže promiň asi ne.." řekla jsem smutně. Smutně jsem to možná řekla, ale byla jsem ráda, že jsem to udělala.

,,No nevadí.. Víš mám tě rád. Hodně rád, ale pořád nám  cestě stojí on." kývl na Camerona. ,,Chtěl bych se posunout dál a nebýt pořád jen tady. Už mě to nabaví." zvedl se z barové židle a přitiskl se na mě. Zády jsem byla natisknutá na barový pult a čím více se ke mně tlačil, tím více se mi zarývalo cosi ostrého do zad. Nejspíš tam byl nějaký hřebík nebo výstupek. Snažila jsem se posunou do boku dál od něj, ale ten předmět se mi zaryl hlouběji do kůže čímž způsobil, že se mi téměř přes celou šířku zad táhla hluboká rána. Nemyslím, že by mi úplně tekla krev, ale tupá bolest mi projela celými zády. 

Prudce jsem odstrčila Setha a vrazila mu silnou facku, že málem druhou schytal o zem. Odběhla jsem mu z dohledu a vešla na dívčí záchody. Obličej jsem si opláchla studenou vodou a zkontrolovala záda. Měla jsem pravdu. Docela hluboká dlouhá čára se mi táhla přes záda a začínala modrat. To bude pořádná modřina. Stála jsem tričko dolů a vyšla ze záchodů.

,,Came, mohli bychom už jít? Nějak mi není dobře." odkašlala jsem si u něj a on kývl. Rozloučili jsme se s ostatními a už seděli v autě.

,,Jsi v pohodě? Nebudeš zvracet, nebolí tě hlava nebo něco?" ptal se starostlivě. Nad tím jsem se jen usmála a zakroutila hlavou. Jediné co mě teď trápí jsou ta záda a nesnesitelná bolest. To do zítřka přejde. Utišovala jsem sama sebe.

Zastavili jsme před domem a vystoupili z auta. Nemotorně jsem odemkla dveře a s Cameronem za zadkem vešla dovnitř. Ihned jsem si to zamířila do pokoje. 

,,Budeš tu spát?" zeptala jsem se s nadějí v hlase. Jen kývl a já se odebrala do koupelny. 

Svlékla jsem si tričko a podívala se do zrcadla. Hned jsem pohled odvrátila, protože se na to nedalo dívat. Na tohle by nestačilo ani 20 náplastí. Ránu jsem s bolestnou grimasou vydezinfikovala a obvázala si celý pas obvazem tak aby to drželo. Hodila jsem na sebe pyžamo a opatrně lehla do postele. Cameron si mě k sobě hned přitáhl a já sykla bolestí.

,,Co se děje?" 

,,Jen mě trochu bolí hlava." pokusila jsem se o úsměv a on kývl. Vypnul lampičku a oba jsme spokojeně oddychovali.

***

Ráno jsem se probudila jako druhá, i když na tom nezáleží. Cameron byl už na mobilu a prohlížel instagram.

,,Dobré ráno." usmála jsem se.

,,Dobré." 

Válela bych se tu dál, ale někdo nás nakrmit musí. Svlékla jsem se z pyžama a oblékla se do tepláků. Při oblékání trička mě ale Cameron zastavil. Okamžitě vylítl z postele a přešel ke mně. Přetáhl mi tričko přes hlavu a odhodil ho na postel.

,,Co to je?" zeptal se a já s otočením uviděla jak svírá kus obvazu v ruce.

,,To..to mi dala doktorka, kdyby mě bolely záda, prý to pomáhá." zalhala jsem až moc, což na mně bylo vidět. Cameron mi okamžitě začal obvaz sundavat a já se nervózně kousala do rtu.

,,Kdo ti to kurva udělal?" vykřikl a v jeho tváři byl vidět vztek. 

,,Nikdo, jen jsem spadla na postel." fajn Fosterová, tohle by ti nevěřil absolutně nikdo.

,,Kurva Elinor nelži mi!" vykřikl. ,,Kdo ti to udělal?" zeptal se znovu.

,,Seth.." pípla jsem neslyšně.

,,Seth? Ten kretén? Proč to kurva udělal? A proč to do prdele nevím?" začal solit jednu nadávku za druhou.

,,Včera jak jsem řekla, že jdu na záchod, šla jsem za ním. Řekl mi, že mě má fakt rád a já se zády opřela o bar. Bylo tam něco ostrého a jak jsem chtěla jít pryč od něj na stranu tak se mi to táhlo přes celý záda." řekla jsem pravdu a čekala jak mě seřve, že jsem neschopná, že neví proč jsem mu to neřekla, ale on mě opatrně objal a dal mi pusu do vlasů.

,,Zabiju ho." zavrčel. ,,Nebo ne, umučim ho k smrti zmrda jednoho." opravil se a já se usmála nad jeho ochranářskou náladou. Jemně jsem ho políbila a prohlédla si záda v zrcadle. Fialovo modrá modřina se mi táhla po celé šíři zad, ale nebyla tak moc hluboká, aby se to muselo šít. Zatím to vypadalo, že se to bude hojit rychle.

,,Já nechci, aby jsi mu něco dělal." pohladila jsem ho po zádech, zatímco si oblékal tričko. Ani jsem nepostřehla, že ho neměl. 

,,Nemůžu to nechat jen tak." vzal mojí tvář du dlaní a zadíval se mi do očí. Stoupla jsem si na špičky a spojila naše rty. Začal spolupracovat a opatrně svojí rukou přejížděl po mém boku tak aby mě to nebolelo. Rukou jsem mu vjela do vlasů a odtáhla se. Vzala jsem si své tričko, které se válelo na posteli a oblékla si ho.

,,Dáš si palačinky, nebo lívance?" zeptala jsem se ho.

,,Palačinky!" vykřikl jako malé dítě a já se zasmála. 

  

BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat