-18-

2.6K 93 2
                                    

Po večerním volání s Beth jsem se dozvěděla hodně věcí. Když říkám hodně myslím tím hodně. Kde bych jen začala? Možná tím, že kromě Sama a Beth pozvala na svatbu moje máma i Bena což je přesně ten kluk, se kterým jsem chodila v Brooklynu, který mě podváděl s Reginou, kterou nesnáším.. přesně ten kluk, do kterého jsem byla zamilovaná až po uši a on to jednoduše posral. Moje mamka zná samozřejmě jeho rodiče, které na svatbu pozvala. Bude to večer plný překvapení. Jak jinak.
Další věc, kterou mi Beth řekla. Projela si Cameronův facebook, instagram a další sociální sítě. Tvrdí mi, že jestli si s ním nezačnu tak jsem vážně hloupá. Po pravdě? Neříkám, že není kus, to je. Jen ho neznám tak dlouho. Sotva dva měsíce. 
Nějak jsme se s Beth zakecali a dostali se až k tomu, proč na Sama byla naštvaná. V letadle se bavil s Benem a to bylo přes čáru i pro mě. Slíbili jsme si, že s tím podrazákem nikdy nepromluvíme. 

Právě jsem seděla v autě Belly, která nás vezla na máminu svatbu. Bylo dopoledne. Nácvik svatby proběhl bez jakýchkoliv komplikací, takže jsem za to byla ráda.  Mamka byla nervózní, ale to ostatně všichni.

,,Můžeš mi říct, proč sis vzala ten skate sebou?" optala se po chvíli trapného ticha Bella.

,,No, co ty víš. Třeba se večer ztřískáš a já se nebudu mít jak dostat domů." poklepala jsem si na čelo a ona se uchechtla. 

,,Bude tam i on, že?" odmlčela se a já kývla. Myslela Bena. Koho jiného. ,,Cameron taky." hlesla po chvíli a já vytřeštila oči. Cameron?!

,,Cože? Proč mi nic neřekl?" vypískla jsem a ona se lekla. Jen pokrčila rameny a zastavila na parkovišti.

Momentálně jsem na sobě měla ještě normální oblečení, protože tady nehodlám chodit do začátku obřadu v těch zatraceně dlouhých šatech. Bella koupila mekáč při cestě sem, takže se hodlám pořádně nažrat. Někteří lidé zajídají smutek jídlem, já nervozitu.

,,Co teď?" vystoupila jsem z auta a následovala Bellu. Ocitli jsme se v nádherné zahradě, kde byly židle,obřadní oblouk, samé květiny a celkově vzhled zahrady byl kouzelný.

Bella došla k jakémusi stolku a na papír, který na něm byl položený něco napsala. Potom s úsměvem došla ke mně . Společně jsme se odebrali do domu, který byl na té nádherné veliké zahradě. Dům byl pro svatby přímo určený, jelikož tam byli pokoje pro ubytování a zahrada sloužila jako oddávací místo. Vešli jsme dovnitř, a hned v prvním pokoji bylo spoustu lidí, kteří líčili, dělali vlasy nebo připravovali šaty pro nevěstu a i pro nás.

,,Ahoj holky, jestli máte hlad v jídelně je jídlo. Hned jak dokončíme úpravy tady půjdete na řadu vy." usmála se na nás mile jedna z vizážistek a my jen přikývli.

,,Kde máte Sophie holky?" zeptala se moje mamka a já protočila očima.

,,Co já vím, říkala, že s někým pojede. Její problém jestli tady bude pozdě." odsekla jsem drze. Upřímně? Bylo mi naprosto jedno, kde teď Sophie je a jestli přijede pozdě.

,,No tak Eli. Ona už tady dávno byla. Vlasy i líčení má hotové. Jen potřebujeme, aby si přijela pro šaty." posmutněla mamka a já hned s ní.

,,Zavoláme jí." povzbudivě se usmála Bella a společně jsme se odebrali do místnosti s jídlem.

Pohodlně jsme se usadili na jakousi mini pohovku v místnosti a jedli náš mekáč. Bella zavolala Sophie, kde je, že se po ní všichni shání.

,,Už jsme tady, omlouváme se za zpoždění." uslyšela jsem pisklavý hlas Sophie a hned na to ji spatřila u vchodových dveří. Upravovala si rozcuchané vlasy a uhlazovala tričko. Hned za ní se vynořil Cameron a mně bylo jasný, že jsem se v něm nejspíš spletla.

,,Bože, co jsi dělala. Teď abych ty vlasy dělala znova. Bello, Elinor pojďte teď jste na řadě vy." křičela Judy a máchala rukama kolem sebe. Všechny obaly a papíry od jídla jsme vyhodili do koše a vstoupili do místnosti. Cameronovi jsem nevěnovala ani pohled. Nestojí mi to za to. Nehodlám si zkazit den tím, že moje nevlastní sestra je taková mrcha.

Posadili jsme se s Bellou vedle sebe a nechali na sebe patlat všechny ty sračky. Bella si to očividně užívala, zatímco já se pořád kroutila a kýchala pokaždé když na mě nanesli pudr.

,,Elinor, já se z tebe zbláznim. Nešij sebou pořád nebo z toho nic nebude." mudrovala Sandy a dál mě líčila. Cameron odešel. Hned co sem dovedl Sophie odešel. Sophie už měla vše připravené. Šaty měla na sobě, makeup i vlasy hotové a už se jen čekalo na to, až budeme hotové my dvě s Bellou. 

Obřad měl začít za 10 minut a my byli hotové. Všechno bylo perfektní. Jen jsem si na hlavu nasadila květovaný věneček a Sandy nám napíchala do vlasů různé kytičky a perličky.

,,Sakra. Nechala jsem závoj v autě. Bez něj to nemůže být!" vyšilovala Judy a pobíhala kolem.

,,A kde je?"

,,No na parkovišti, ale už to tam nestihneme. Na silnici je hrozný provoz a není čas na to, aby nám ho někdo přinesl." promnula si spánky a složila se na židli.

,,Mám tu skate. Můžu tam dojet." nabídla jsem.

,,Zlatíčko. Po skoro hodině jsme tě nalíčili a udělali účes a ty si ho chceš zkazit?" rozmáchla rukama.

,,Budu opatrná hned jsem tady." Judy chtěla ještě něco namítnout, ale to už jsem držela její klíčky od auta a skate v ruce. Sukni od šatů jsem vzala do ruky a opatrně z ní svázala uzel tak, abych nepomačkala látku. Teď jsem měla šaty do půlky stehen a v klidu jsem mohla jet. 

Rozrazila jsem vchodové dveře, které se odrazily od zdi a silou se zabouchly. Všechny pohledy svatebčanů včetně Camerona, Beth, Sama a dokonce i Bena padly na mě.

,,Kam běžíš?!" křikla na mě Beth a já už nastoupila na skate a jela na parkoviště vzdálené zhruba 10 minut pěšky.

Jela jsem hroznou rychlostí. Takhle rychlá jsem snad v životě nebyla. Na místo jsem dorazila za zhruba tři minuty, a to jsem ještě běžela minutku po trávě. Odemkla jsem auto a popadla závoj, který byl až na zem a sponu který byla na jeho začátku jsem si píchla do vlasů. Teď musím vypadat jako nevěsta na útěku nebo něco takového. K mému překvapení jsem na místo dorazila přesně včas. Všichni čekali jen na mě.

Dojela jsem poslední metr, který mě dělil do pozemku. Sundala jsem si sponu z vlasů a závoj podala Judy, která ho dala mámě na hlavu. Upravila jsem si šaty a sundala tenisky. Obula jsem se do těch nepohodlně vypadajících bot a postavila se na své místo. Všichni na mě koukali stejně jako před tím a já jejich pohledy ignorovala.

Hudba začala hrát a jelikož jsem stála uprostřed, nabídla jsem z každé strany holkám rámě. Bella a Sophie rozhazovali po čas cesty k oltáři každá ze své strany okvětní lístky a všechny tři jsme se usmívali jako sluníčka. Všichni, kteří nás s úsměvem pozorovali se culili od ucha k uchu a když jsem uviděla babičku jak brečí chtělo se mi taky.

Došli jsme k oltáři, kde už stála moje mamka s Chrisem. Sophie a Bella šli stranou a já měla za úkol předat jim prstýnky. Čekalo se jen kdy řeknou své konečné ano.

,,... a táži se vás Chrisi Jamesi Parkere. Berete si zde přítomnou Cindy Samanthu Louisu Fosterovou za svou právoplatnou manželku?" optal se oddávající a mně se nahrnuly slzy do očí. Moje mamka už dospěla. 

,,Ano." vydechl a já jim podala prstýnky. 

,,Nyní můžete políbit nevěstu." dořekl nakonec oddávající a všichni začali tleskat. Neposedná slza se mi skutálela po tváři a já si ji setřela. 

Odešla jsem na stranu, aby Chris s mamkou mohli projít. Nejspíš jsem to neměla dělat, protože jsem do někoho vrazila.

,,Promiň," hlesla jsem a otočila se za klukem, který mě chytil. Benjamin. ,,Bene." řekla jsem s náznakem sarkasmu v hlase, ale to on neslyšel.

,,Eli vážně ti to sluší." no jasně. Tobě to může být jedno. Pohlédla jsem do jeho zelených očí a hned odvrátila pohled. Ano stále k němu cítím tu stejnou nenávist. A to jsem poznala už když jsem se na něj podívala.

,,Dík." odsekla jsem a odešla s brekem pryč.

...

BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat