-17-

2.8K 93 3
                                    

*o několik týdnů později*

Přípravy na svatbu byly v plném proudu, a všichni měli plno práce. Právě dneska se šli vybírat šaty pro mamku i pro mě, Bellu a Sophie, jelikož jdeme za družičky. Mamka říkala, že by chtěla mít svatbu v takovým lehkým stylu. Prostě někde v krásný zahradě, všude by byly kytky a girlandy no a šaty si představuje nějaké lehké a jednoduché.

,,Co kdybychom si s Bellou a Sophie dali ještě do vlasů nějaké ty perličky, kytičky a ještě věneček z kytek?" usmála jsem se na mamku v obchodě se svatebními šaty.

,,To je dobrý nápad." usmála se na mě Judy, což je jedna mamky kamarádka a poradkyně skrz svatbu.

Šaty jsme po delší době vybrali a tím myslím i pro mě, Bellu a Sophie.. (viz.

Sam s Beth měli přijet večer, takže jsem plná očekávání. Momentálně máme jarní prázdniny, což mi zrovna hraje do karet. No kdo by nechtěl být doma skoro 10 dní? To není, ale to o čem jsem chtěla mluvit. Sam a Beth tady budou jen pár dní, protože oni ve škole prázdniny nemají a zase toho moc zmeškat určitě nechtějí.

Svatba nebo tedy obřad se koná už zítra. Šaty byly poslední na našem seznamu důležitých věcí, takže proto jsme je vybrali až teď. Dnes bude nácvik svatby, takže tam všichni přijedeme v teplácích a budeme zkoušet obřad. Bude tam jen 7 lidí takže prostě nácvik. Mamka chce mít svatbu perfektní, takže jí to nechci kazit.

Hned jak jsem přišla domů, hodila jsem sebou o postel. Moje hlava byla plná myšlenek. Od toho incidentu v baru je to už měsíc a s Cameronem jsme v pohodě. Ani jednou jsme se nepohádali, dokonce se ani nelíbali. Prostě kamarádský pokec? Ve škole se občas choval jako.. jako Cameron, ale jinak mi ten kluk doslova přirostl k srdci. Často jsme po večerech chodili ven, na nějaké výlety a dokonce i jen tak třeba na jídlo. Většinou s námi teda byla i Bella s Jeyem, ale i to se počítá.

Všude vládlo ticho. Svlékla jsem se z kalhot a jen ve spodním prádle a tričku jsem zůstala ležet na posteli. Doma jsem byla jen já a moje patnáctiletá sestřenice. Nebyla to sestra Belly, ale dcera mojí druhé tety, tudíž i Belly sestřenice. Ano už jich víc není, moje mamka má jen dvě sestry. Amy a já jsme byli doma samy, protože všichni řešili svatbu. Amy nebyla zastáce takových akcí a tak zůstala tady. Je tu taky jen na pár dní.

,,Eli, máš dole návštěvu." vykoukla Amyna hlava ze dveří a jediný, koho jsem očekávala byla Bella.

,,Hned tam budu."

Dala jsem na sebe Cameronovu mikinu, aby mi nebyly vidět kalhotky a šla jsem dolů ze schodů. Amy tam žhavě diskutovala s.. Cameronem?... o něčem asi zajímavém, a já sešla poslední schod.

,,Tak já jdu." vypískla Amy a šla do pokoje pro hosty.

,,Ahoj." prohlédl si mě od hlavy až k patě Cameron.

,,A-ahoj. Myslela jsem, že jsi Bella." zčervenala jsem jako protlak a sedla si vedle něj na barovou židli.

,,To vidím." zazubil se

,,Hej," šťouchla jsem ho do ramene. ,,Co potřebuješ?" znervózněla jsem.

,,Víš, strašně tě potřebuju a nedokážu zapomenou na tvoje rty." řekla a naklonil se pro polibek.

Jo tohle mi vážně teď problesklo hlavou. Proč? Já sakra nevím. Chvíli mlčel no a tak jsem si odpověď domyslela sama. To byla chyba.

,,No, něco jsem ti přinesl," řekl a ukázal na černou růži, kterou celou dobu držel v ruce. Proč jsem si jí jen nevšimla? ,,Chtěl jsem se ti omluvit za mojí reakci na však ty víš. Prostě když jsi mi řekla že jsi rose_black192. Vím, že je to už dlouho, ale pořád mi to leží v žaludku." hlesl a podal mi růži.

,,Děkuju." špitla jsem a on se zasmál.

,,Už máte vybraný šaty?"

,,Uhm. Jo. Chceš je ukázat?" zaculila jsem se a on kývl. Dovedla jsem ho do pokoje z ramínka sundala levandulově modré šaty.

,,Páni, jsou moc hezký. Určitě ti budou slušet," přesvědčivě kýval a já využila toho, že se nekouká. Oblékla jsem si černé legíny a na nohy dala ponožky. To je ono. ,,Jsi nervózní?" zeptal se. Jen jsem kývla. Kdo by nebyl nervózní. Pro mojí mámu je to veliký den a když cokoliv pokazím, budu si to neskutečně dlouho vyčítat.

Z mého přemýšlení mě vyrušilo hlasité prásknutí dveří a následné dupání po schodech. Sophie. pomyslela jsem si.

,,Zdar lidi." vešla do pokoje děsně usměvavá Soph a zavěsila se Cameronovi kolem krku. ,,Ahoj kocoure." cvrnkla ho do nosu a on se jí snažil setřást.

,,Jsi opilá jak tak koukám." znechuceně jí ze sebe shodil a chtěl odejít. ,,Já už půjdu. Měj se Eli." mávl na mě a opustil pokoj. Najednou někdo zaklepal. Odvedla jsem Sophie do jejího pokoje a sešla schody.

,,Sammy!!!" vykřikla jsem a vrhla se kolem krku mému modrookému příteli.

,,Ahoj kočko!" opětoval mi objetí a já nejspíš brečela. Cameron nás jen sledoval.

,,Camerone, tohle je Sam. Same tohle je Cameron můj.. dobrý kamarád." řekla jsem a Cameron se usmál. Podali si se Samem ruce a Cameron opustil dům.

,,Kde je Beth?" podivila jsem se.

,,Bethany je na mě naštvaná, takže šla rovnou na hotel. Říkala, že jí máš zavolat, a že se staví. Já už taky pojedu. Jen jsem chtěl, aby jsi věděla, že jsme už tady." usmál se a dal mi pusu na líčko.

,,Dobře, zavolám."

,,Jo a Eli. Přijel ještě někdo.." hlesl.

BLACK ROSES |book 2.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat