Eu sunt Rebeca. Am 14 ani. Pictez , desenez , cant la chitara si in plus trag si cu arcul.
Intr-o frumoasa zi de primavara tarzie am mers cu verisoara mea mai mica Cristine , de 11 ani pana in padurea de langa satul bunicilor mei. Trebuia sa ma antrenez pentru campionatul de tir cu arcul si n-as fi putut sa fac asta acasa. Asa ca am evadat in mijlocul naturii , ca sa exersez trasul la tinta. Aveam deja o tinta batuta cu cuie intr-un copac la vreo 300 de metri la iesirea din padure . Cristine a decis sa se plimbe putin. I-am spus totusi ca daca se intampla orice sa ma strige.
Dupa un sfert de ora aud o bubuitura , mai bine zis impuscatura. Prima oara m-am panicat. Am auzit-o pe Cristine scotand un mic strigat dar m-am linistit cand mi-am amintit ca poate fi vecinul bunicii mele , care vaneaza cateodata in padure. Totusi , am strigat-o ca sa ma conving ca totul este in ordine . Iar atunci am auzit-o urland disperata. Am inceput sa alerg iar cand am ajuns la ea , am ramas blocata.
Un om mort cu o gaura in cap zacea la doi pasi de mine iar la vreo 3 metri se afla Cristine , tinuta de gat cu bratul de catre un baiat inalt , cu parul brunet , care avea atintit asupra ei o pusca. Din reflex , mi-am incordat arcul si mi l-am indreptat spre el. Statea zambind catre mine.-Cine esti ? Ce vrei ? Da-i drumul ( spuneam eu hotarata)
-Lasa intai arcul jos.
-Nu. Da-i intai drumul.
-Unde vrei sa ajungi cu arcul ? Daca eu o impusc , tu vei incerca sa tragi in mine si o voi folosi ca scut. Sau , daca te impusc pe tine (zise in timp ce indrepta arma spre mine) , iti va scapa sageata si tot in ea va intra.
Avea un zambet de parca era convins ca avea dreptate in timp ce verisoaramea aproape lesina de frica .
In timp ce ma gandeam la un plan , am simtit cum din senin arcul imi este indreptat de o mana din spatele meu in alta parte , iar datorita sperieturii , am scapat sageata care s-a infipt intr-un copac. N-am avut timp sa scot alta fiindca doua maini puternice imi prinsera tolba , si au aruncat-o la vreo 4 metri de mine. M-am intors speriata iar in spatele meu statea un baiat inalt , musculos ,blond , avand ochi albastrii si un mic pirsing in buza de jos. Avea un zambet malefic pe fata.
-Ce faci frate ? Plec 5 minute iar tu te distrezi fara mine.(spuse cu o voce clara si amuzata)
Celalalt zambi si ii dadu drumul fetei impingand-o . Avea pistolul inca atinti spre noi in timp ce blondul imi tinea arcul. Eram paralizata .
-Dolofana a vazut totul (spuse brunetul cu arma atintita la Cristine ) Iar ea a auzit focul ( si ii facu semn cu capul in directia mea.
- Vreau s-o pastrez pe ea (spuse uitanduse la mine cu un zambet pervers iar eu eram inca paralizata din cauza groazei)
Dupa nici o secunda brunetul trase in Cristine . Eu mi-am astupat urechile si am urlat . Am inceput sa plang si sa urlu. Am fugit la ea . Avea pieptul gaurit si nu mai respira. M-am ghemuit langa ea.
-Cred ca ar trebui sa o ducem mai intai pana la Harry nu crezi ? (Intreba brunetul iar celalalt afirma )
Stateam in genunchi si plangeam in hohote . Blondul veni langa mine si se ghemuise.
-Vei veni cu noi. Hai , ridicate !
-Nu merg nicaieri ! (Urlam la el in timp ce plangeam )Lasati-ma in pace !
-Iti spun pentru ultima oata . Ridica-te !
-Si eu parca ti-am spus deja ca nu.
Atunci vizibil enervat , scoase dintr-un buzunar de-al lui o franghie. In mai putin de un minut mi-a imobilizat mainile la spate .
-Daca nu vrei sa se inrautateasca lucrurile ar fi mai bine sa taci din gura.( zise dur brunetul, dupa care blondul ma ridica pe umarul sau de parca as fi fost un sac de cartofi. )Da-mi drumul animal fara suflet ce esti !!
-Iti dau cuvantul meu ca daca nu taci dracului din gura cand ajungem la masina te fut de nu vei mai putea merge. ( zise blondul calm . M-am speriat atat de tare incat am amutit si m-am oprit din zbatut. ) Te-am intrebat daca ai inteles .(Spuse acesta in timp ce imi dadu o palma puternica la fund. Am scos un mic suspin apoi am zis cu vocea tremuranda ,,da,,. )_Prima poza Rebeca
A doua poza brunetul
A treia poza blondul_
Voi posta din 3 in 3 zile sau mai repede daca voi avea timp. Sper sa va placa. Spuneti-mi in comentarii ce v-a placut si ce nu. Paaa <3
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionUn antrenament , o padure , si o scena pe care nu ar fi trebuit sa o vad. Toate acestea au condus la rapirea mea de doi ticalosi si la tot ce a venit dupa...