Capitolul 6

9.1K 266 16
                                    

Nu-mi vine sa cred ca voi dormi aici cu el doar in lenjerie. Oare pot pleca dupa ce adoarme ? Nu stiu . Dar sigur voi incerca.
______________________________________
Nu vroiam sa dorm cu el . Nu vroiam sa dorm doar in lenjerie intima. La naiba ! Sunt in camera cu un necunoscut care ma obliga sa dorm cu el. De obicei sunt foarte orgolioasa. Poate prea orgolioasa . Stateam langa el fara sa fac nimic. Mi-am intors privirea. Statea la bustul gol si urma sa-si dea jos pantalonii. Doamneeeee..........avea un abdomen care arata exact ca al zeilor freci sculptati in piatra. Dar nu ma puteam gandi la asta acum. Nu aveam voie . Trebuia sa fac ceva . Privirea mea a ajuns din nou pe pamant si lacrimi mi se acumulau in ochi. Eram pierduta , speriata , nervoasa si rusinata. Sunt cam antisociala . Nu am stat niciodata langa un barbat desbracat. Inainte sa-si dea jos pantalonii i-am vazut picioarele indreptandu-se spre mine . A venit in spatele meu. Si-a pus mainile din spate pe fermoarul bluzei mele de trening si a inceput sa-l traga incet in jos. Lacrimile mele au izbucnit dar eram prea speriata ca sa mai scot vreun sunet. A tras usor bluza jos . Inca aveam tricoul pe mine. A aruncat bluza pe jos si si-a plasat mainile pe baza tricoului meu . Nu mai suportam . Am inceput sa tremur. Tragea incetisor tricoul in sus cand a observat ca tremuram. I-a dat drumul si a venit in fata mea. Priveam podeaua , lacrimile imi siroiau din ochi de nici nu mai vedeam clar si tremuram de frica . Si-a plasat doua dintre degetele sale lungi pe barbia mea si mi-a ridicat capul. Mi-am inchis ochii. Nu vroiam sa-l vad .
-Deschide-ti ochii Rebecka !(vocea lui era ferma )
Cand mi-am deschis ochii i-am intalnit privirea . Avea o mica urma de regret in ea . Sau poate mila.
-Ti-am facut ceva pana acuma ?
-N_nu . (Spusem tremurand)
-Atunci de ce plangi?
Am inceput sa plang si mai tare .
-H_Harry...Te ro_og. Nu vrea_u sa d_d_orm in lenjerie si n_nici dez _dezbracata . Te rog . (Ma uitam direct in ochii lui de smarald . El se uita la mine )
-De asta plangi asa de tare ? ( si confuz ridica o spranceana si isi inclina capul.)
-Plang si pentru ca am fost rapita Harry . Tu ce ai face ? Verisoara mea a fost impuscata de prietenii tai iar eu luata cu forta , legata si obligata sa ma dezbrac in fata ta. Plang pentru ca nu vad cum as putea sa scap de aici si pentru ca ... ai daramat o usa doar pentru simplul fapt ca eram acolo. Esti atat de intimidant ! Nu inteleg ce se întâmpla . De ce sunt speciala ? Care-i faza cu pedepsele ? De ce nu pot merge acasa ? Varamea a vazut ce s-a intamplat in padure . A vazut cum l-au impuscat . Dar eu nu ! Azi m-ai vazut pentru prima data si deja sti din naia stie ce motiv ca-s speciala . Tot ce sti este numele meu .Atat ! Te rog ...... te rog nu ma obliga sa dorm dezbracata . Nu ma obliga sa dorm in lenjerie intima. Am doar 14 ani. Wtf . Copii de varsta mea se dau pe leagan si cu bicicleta iar tu ma pui sa ma dezbrac? (Nu mai puteam continua. Furia mea fu inlocuita de tristete si melancolie. El nu facea altceva decat sa se uite la mine. S-a intors si a mers pana la dulap. A scos un tricou de-al lui si s-a intors in fata mea. Si-a intins mana si mi l-a intins. Cand am vrut sa-l apuc a spus :
-Nu nu nu. (Si un zambet ii aparu pe fata) . Inainte sa ti-l dau trebe sa-mi promiti ca te schimbi in camera asta.
-Promit. (Oricum nu avea ce sa vada . Nu-mi prea place sa port sutiene si , mai ales ca am avut antrenament , purtam o bustiera. )Multumesc ! ( m-am intors cu spatele si cat de repede am putut mi-am dat tricoul jos si l-a imbracat pe al lui ,dupa care pe sub tricoul lui mi-am dat jos bustiera.)
Tricoul lui imi era prea mare . Prea larg. Imi ajungea cu vreo 7 centimetri sub fese dar ma bucuram ca imi lasa la vedere doar picioarele si nimic mai mult. M-am intors catre el.
-Inteligenta miscare ai facut cu bustiera dar trebe sa intelegi ca te voi vedea goala de mai multe ori decat te-ai vazut tu pana acum.
Am rosit. Mi-a facut semn catre pat si ne-am indreptat amandoi in directia aceea . Mi-a facut semn sa ma urc in pat . L-am ascultat. El a ocolit patul si s-a dus in partea opusa. Si-a dat jos pantalonii si a ramas doar in boxeri . Nu se poate. Oare va dormi asa ? S-a urcat langa mine . A apasat pe un intrerupator din dreptul patului , dupa care am ramas in intuneric. Stateam la marginea patului . Aproape cadeam din el. Dar cred ca mi-ar fi mai bine pe jos decat aici.
-Serios? Crezi ca asa scapi de mine ?
M-a prins de talie si m-a tras in bratele lui. Un brat era sub capul meu iar celalalt peste mine . S-a lipit cu totul de mine si a creat o bariera fara de scapare in jurul meu. Muschii lui abdominali se presau de spatele meu. Singurul lucru care ne despartea era o bucata de material dar totusi puteam sa-i simt fiecare patratica si fiecare muschi. Eram foarte incordata.
-Rebacka relaxeazate . Nu te omor in somn si nu te violez.... in somn. Prefer sa fi treaza cand se intampla. Am tresarit.
-Ma vei omora ?
-Nu . Dar o sa te fac a mea.
-Ma vei viola?
-Pai , nu se mai numeste viol daca tu vrei acelasi lucru dar esti cam incapatanata asa ca probabil ca da.
M-am incordat si mai tare. Stateam cu spatele la el dar puteam sa jur ca are din nou ranjetul ala stupid pe fata . Era un nemernic.

 Era un nemernic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum