- Ooooo....Papusa..Nu va veni nici o batranaica. Eu sunt bona. Parintii tai cu mine au vorbit. (zis e Harry superior in timp ce mi s-au inmuiat picioarele si am simtit nevoia sa ma asez. Voi petrece vara cu el? ce naiba e in neregula cu oamenii din ziua de azi . Angajeaza criminali si rapitori pe post de bone. WTF?????????)
_______________________________________________________________________________
Nu scoteam nici un cuvant. Imi era frica de el.
-Deschizi usa ?
-...............
-Te-am intrebat ceva .(spuse el )
-Ammmmm...Imediat.
-Daca nu esti jos in 5 minute vin dupa tine.
-Bine . (spusem eu)
Aaaaa. mi-a venit o idee. Camera mea era la etajul 1 si aveam un copac chiar in fata geamului. N-ar fi prima oara cand plec asa. Mi-am luat geanta si un hanorac dupa care am deschis geamul. Eram constienta ca aveam doar 5 minute sa ajung jos si sa fug dar poate reusesc. Am iesit pe geam si m-am prins mai bine de copac. Cu greu , am ajuns jos dupa care am inceput sa alerg.Am trecut pe langa o masina neagra care arata super. Sigur era al lui Harry. M-am gandit sa fug la politie dar ce puteam spune? ,,Buna ziua . Acum doua zile varamea a fost impuscata iar eu rapita. I-am amenintat cu un arc dar m-au luat , dupa care un maniac m-a palmuit la fund si m-a amenintat iar in final am scapat , am ajuns acasa dar i-am mintit pe parintii mei ." Asa ca, am fugit la Lori , o prietena. Am ajuns la ea, am intrat in casa , mi-a spus cat de rau ii pare de Cristine , ceea ce imi provoca cateva lacrimi , dupa care ne-am uitat la vreo 2 filme supa care am povestit o gramada dar nu i-am spus nimic din ce s-a intamplat cu adevarat. Insa, partea cu plecarea parintilor mei o stia deja de la mama ei , care e prietena cu mama mea.
Eu cu Lori suntem cele mai bune prietene de cand eram micute chiar daca ea era mereu cu 2 ani mai mare decat mine. Acum are 16 ani dar este la fel de inalta ca mine.Are par saten deschis si ochii ciocolatii. Adora animalele si ciocolata.
-Si te-au lasat singura pe tot parcursul verii? Asta inseamna ca petrecem in fiecare seara.
-Mi-au chemat o bona Lori .(spusem eu plictista)
-Aha ...deci o batrana zabaloasa va sta toata vara la tine in casa spunandu-ti ce sa faci?
-Ammmm...nu chiar. Nu e o batrana. E....
Se auzi soneria de la usa iar Lori se duse sa o deschida. Am mers dupa ea. In pragul usii se afla un Harry destul de furios care incerca sa mascheze asta.
-Cine esti tu? (intreba Lori )
-Lori , el e Harry .
-Sunteti prieteni sau ceva de genu?(intreba Lori din nou)
-Nu Lori . El e bona mea.
Ea ramase cu gura cascata . Se putea observa ca ii placea de el. Dar cui nu i-ar placea?Daca nu m-ar fi rapit si nu s-ar fi corporate asa de urat cu mine poate ca l-as fi placut si eu.
-Aha......pai in cazul asta , hai intra.
-Scuze dar eu si Rebeka trebe sa plecam.
-Ba nu . Nu trebe (zisem eu stiind ce ma asteapta cand ajung acasa.)
-Ba da trebe. Nici nu stiam unde esti.
-Atunci cum m-ai gasit?
-I-am sunat pe parintii tai iar ei au parut foarte ingrijorati dupa care mi-au spus unde ai putea sa fi si mi-au dat adresa. Deci vin-o.Pa Lori. Mi-a facut placere sa te cunosc.
S-a intors si a pornit spre masina. Eu mi-am dat enervata ochii peste cap ,am oftat , mi-am imbratisat prietena si am mers dupa Harry fiindca nu vroiam sa faca crize aici.Am intrat in masina in partea din fata si mi-am pus centura. Pe drum nu a scos nici macar un cuvant iar cand am ajuns in casa m-a lasat sa intru prima dupa care a inchis usa. Nu stiam ce sa fac. Ar trebui sa ma duc sus sau sa raman aici sau sa-i spun ceva?
-Dute si stai jos pe canapeaua din sufragerie. Avem cateva lucrui de discutat dupa care iti suni parintii sa le spui ca esti bine . Spuse asta cu voce joasa si pleca in bucatarie. Eu m-am asezat pe canapeaua din sufragerie si il asteptam. Cand a venit s-a asezat in fata mea pe masuta de cafea a parintilor mei si se uita nervos la mine. Dupa un timp intreba:
-Cred ca m-am prins. (Dupa care urma inca un moment lung de tacere iar eu doar ma uitam confuza la el.)
-Ai incercat sa fi draguta ca sa am incredere in tine , dupa care sa poti pleca. Si nu vorbesc de azi ci de ieri.
-Nu-i adevarat.
-Atunci de ce nu ma lamuresti ? Sper ca ai o explicatie si si pentru faza de azi . (Zise tipand si ridicandu-se) Ti-am spus regulile , ti-am spus pedepsele , ti-am explicat ce trebuia sa faci . Ce naiba a fost in capul tau?
Nu stiu daca incerca sa fie asa dar era al naibii de intimidant. Curajul a inceput sa-mi piara iar la gandul ca voi sta cu el atata timp ochii mi s-au umplut de lacrimi. In momentul acela palma lui mare si grea facu contact cu obrazul meu iar capul meu se intoarse intr-o parte. M-a lovit. Nu-mi vine sa cred ca m-a lovit! Mi-am dus mana la obrazul ranit .
-Sa nu crezi ca ma impresionezi daca plangi. Eu te intreb ceva si tu raspunzi!(spuse si mai nervos ca inainte)Deci vreau sa-ti aud explicatia.
-Alaltaieri am mers sa ma antrenez in padure iar prietenii tai au omorat-o pe verisoara mea , ala blond mi-a dat palme la fund , m-a amenintat , dupa care m-a dus la tine unde o gorila m-a tarat pana in camera ta si cand m-am ascuns in baie si am vrut sa sun dupa ajutor fiindca nu va cunosteam tu ai spart usa si ai inceput sa ma ameninti , dupa , vroiai sa dorm in lenjerie intima , ziua urmatoare m-ai batut si m-ai obligat sa-ti spun daddy. Tu crezi ca totul a fost o experienta atat de placuta ? Imi era frica de tine . Foarte frica . Iar cand am vazut ca trebe sa-mi petrec toata vara cu tine m-am panicat.
-Inca ti-e frica de mine ?
-Pai acum 2 minute m-ai plesnit . Ce crezi ca simt?
S-a asezat langa mine pe canapea si ne-am intors unul catre celalalt.
-La naiba Rebeka. Sti ce urmeaza acum asai ? De data asta ai fost chiar neascultatoare !
-De ce nu poti fi un om normal ? Ce-i cu atatea pedepse ?
-Facem in felul urmator. Tu imi promiti ca nu spui nimanui despre ce se va intampla vara asta si nu vei vorbi cu nimeni despre mine , iti vei cere scuze ca ai fugit si te vei comporta normal in fata parintilor tai , iar eu nu te voi pedepsi de data asta. Dar daca nu te ti de cuvant iti dau eu cuvantul meu ca te voi tortura toata vara.
-Bine . (Eram mirata si totusi imi era frica.)
-Acum dute spalate pe fata si vin-o la calculator sa vorbesti cu parintii tai. Apoi , mergem la culcare. Sa sti ca dormim inpreuna.
-Dar ...
-Nu intinde coarda Rebeka !(zise cat de calm putu )
Pana la urma am vorbit cu parintii mei si nu am mai obiectat la faza cu dormitul fiindca nu aveam sante sa castig discutia. M-am dus la baie , m-am spalat pe dinti , dupa care m-am schimbat in pijamale si m-am culcat langa el. Ma trase mai aproape si isi infasura un brat in jurul meu . Nu pot minti. Se simtea bine . Prea bine. Ma simteam protejata. Nu-i asa ca-i ironic ? Ma sinteam protejata chiar de persoana de care imi era cel mai frica . Pana la urma am adormit. Asta avea sa fie o vara luuuuunga !!!!!!!!!!!
______________________________________
Heii !!! Iata un nou capitol . Imicer scuze pentru greselile gramaticale sau de exprimare . Le voi corecta mai tarziu dar si pe cele din capitolele anterioare . Sper sa va placa . Actiunea cartii abia acum incepe.
Urmatorul capitol va fi din perspectiva lui Harry.
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionUn antrenament , o padure , si o scena pe care nu ar fi trebuit sa o vad. Toate acestea au condus la rapirea mea de doi ticalosi si la tot ce a venit dupa...