Capitolul 18

6.8K 251 55
                                    

Acum , vorbeste-mi. Nu ai scos nici un cuvant de cand m-am intors.
.....(dupa 5 minute)...
-Nu ma enerva Rebecka si spune-mi naibii ceva!!!
......(dupa 5 minute )......
-Ultima santa .
.................
______________________________________
-Ce vrei sa-ti mai zic ? Ca mi-ai ruinat viata ?
M-am uitat la el cu ochii inlacrimati.
Din pacate ochii lui s-au intunecat si am simtit palma lui pe fata mea. Am cazut l pamant si am dus instantaneu mainile la locul ranit. El m-a prins de par si m-a tras in sus dupa care m-a impins iarasi jos. S-a apropiat de mine amenintator .
Din perspectiva lui Harry,
Nu vroia sa vorbeasca . N-a zis nimic pana acuma iar cand si-a deschis gura si a rostit cuvintele respective m-am enervat. M-am purtat cat se poate de grijuliu cu ea aduca .... hmmm.. eh..in fine. Si ea tot nu ma respecta. Ei bine , va trebui sa invete sa ma respecte si daca nu a mers cu metoda usoara , o sa o incerc pe cealalta. Voi baga frica in ea pana in maduva oaselor. Macar asa o sa mi se supuna. A trebuit s-o lovesc . Am trantit-o iarasi dupa ce am ridicat-o .
Din perspectiva lui Rebecka,
Eram in fata lui pe jos . Vroiam sa ma ridic dar mi-a mai dat o palma.
-Treci in genunchi! (Vocea lui aspra se auzi in canera)
Nu vroiam sa ingenunchez . Nu ma lasa orgoliul.
-Treci in genunchi Rebecka daca vrei sa-ti usurezi situatia. Tu chiar nu intelegi nu-i asa? Chiar nu intelegi ca trebe sa-mi arati respect? Chiar nu intelegi ca nu ai nici o portita de scapare ? Chiar vrei sa fi pedepsota mai tare decat vei fi deja ?
Am inceput sa realizez ca el vorbea serios. Nu eram destul de puternica ca sa-l pun la pamant dar poate eram destul de rapida incat sa ajung la usa baii. Era la 2 pasi distanta de mine . Oare avea geam ? Desigur , am mai incercat sa fug de 2 ori si nu s-a tetminat bine dar de data asta daca reuseam ? Offf... nu se va intampla. Harry a inceput sa se plimbe amenintator in jurul meu. Si spuse intre dinti vazandu-se clar ca nu mai are rabdare :
-Ingenuncheaza acum !(si mi-a tras parul pe spate dandu-i dupa aceea drumul).
Intr-un final am lasat capul in jos si am ingenunchiat. Trebuia sa o fac . Cine stie cum ieseau lucrurile daca n-o faceam. Inca se plimba in jurul meu cand pe usa intra Luke. Pe fata ii aparu un ranjet. Nu am ridicat ochii la el din cauza rusinii.
-Vad ca ai potilit-o. (Si rase)
-Trebuia s-o fac.
-Apropo , au ajuns ceilalti.
-Vin imediat.
Luke iesi pe usa . Iar eram singura cu Harry.
-Uitate la mine si cere-ti scuze.
Mi-am ridicat privirea tematore , suparata si trista. Parea atat de intimidant si atat de sigur pe sine !
-Imi cer scuze ! (Zisei eu incetisor privindu-l)
-Ce-ai spus?
-Imi cer scuze!
-La a treia greseala primesti cu 5 lovituri de curea mai mult.
Ce naibaaaaaa?????? Ce dracu vroia sa-i spun ? Mi-am cerut deja scuze......aaaaaaa........ cred ca vroia sa-i spun daddy. De parca n-as fi facut deja destul dar imi era frica de ce spusese. Nu vroiam sa dea in mine cu cureaua . Mai ales ca nu a dat absolut nimeni in mine pana sa ajung pe mana lui. Absolut nimeni nu a fost atat de dur cu mine ca el si presimteam ca este doar inceputul.
-Imi ....i_imi pare rau daddy.
-Nu era asa de greu asai ?
Am lasat capul jos din nou.
-Voi coborî jos. Tu stai aici si uita-te  prin camera. Diseara iti voi trimite mancarea sus si ne vedem maine dimineata. S-a aplecat, mi-a ridicat barbia si mi-a lasat un scurt safu pe frunte inainte sa iasa din camera.
M-am decis sainspectez tot ce era aici . Wow !!! Un singur lucru ador la locul asta. Camera. Era situata la mansarda dar avea in ea tot ce mi-as fi dorit . Usa eraparalel cu patul iar langa usa se gaseaun scaun si masuta. Langa masuta era noptiera iar langa , patul care arata exrrem de confortabil. Fata in fata cu patul pe peretele opus erau agatate o chitara acustica si una electrica , iar pe un raft era un mic amplificator. Langa chitari intr-un colt se afla o masa plina de pensule , foi , vopsele , acuarele , tempera , creioane si carbune. Era incredibil!!!

 Era incredibil!!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am deschis un dulapior

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am deschis un dulapior . Era plin de haine iar in sertarul noptierii erau cateva carti pe care vroiam de mult sa le citesc. De unde stia atatea despre mine ? Am inceput sa pictez pana ce am auzit un ciocanit in usa. Am strigat un intra timid si m-a am intors catre usa. Era Niall cu o tava cu mancare.  A lasat tava pe noltiera si s-a asezat pe pat. Eu eram inca in colt , intorcandu-ma numai cu scaunul.
-Cum te simti Rebecka ?
-Bine....
-Vorbesc serios. Poti sa fi sincera cu mine.
-Ma simt cadracu. Mi-am pierdut familia , prietenii si viata dar hei... macar am o camera frumoasa asai? (Si i-am adresat o privire trista dar amuzata ).
-Iti place camera?
-Dap... e grozava.
-Ma bucur. Dar vad ca esti trista. Ti-a facut ceva?
-M-a lovit si m-a tras de par apoi m-a pus sa ingenunchez in fata lui. De ce face asa ceva ?
-Fiindca poate si vrea. Si , probabil fiindca i-ai zis ceva ce nu i-a convenit. Trebe sa-l asculti Rebecka altfel nu te voi putea ajuta. Esti al lui si numai al lui. A facut clar lucrul asta cand a venit jos.
-Adica?
-Adica ne-a vorbit noua si nou venitilor sa nu te atinga in nici un fel fara acordul lui.
-Fara acordul lui? Adica daca el este de acord toata lumea face ce vrea cu mine?
-Mda.. cam as aceva.
I-am adresat inca o provire trista si m-am intors la ce faceam.
-O sa plec acum dar mai vorbim . Sa sti ca de mine nu trebe sa-ti fie frica si imi poti spune orice.
Dupa acestea iesi pe usa. Eu am facut un dus si m-am pus in pat.
Dimineata am simtit razele fierbinti ale soarlui cum imi alinta pielea. M-am trezit cu un chef de viata , pana cand mi-am amintit unde sunt. Mi-am facut rutina de dimineata , m-am imbracat si m-am apucat sa citesc o carte . Nu peste mult timp intra Harry in camera . Am tresarit si am lasat capul in jos.
-Neata ,papusa  ! Cum ai dormit ? (Zise cu un zambet pe fata)
-Neata ! Bine.
-Haii sa-i cunosti pe ceilalti , sa mananci iar dupa sa-ti dau pedeapsa meritata de ieri. Iar , daca vei comenta , o vei pati mai rau.
-.....
Mi-a deschis usa . Mi-a zis sa cobor so sa-l astept jos langa scari pana se intoarce. Asta am si facut . Dar , in momentul in care am ajuns jos am ramas socata. In mijlocul camerei statea o fata in nimic altceva decat in lenjerie intima iat Luke in spatele ei o lovea cu un bici din piele. Urletele fetei abia se auzeau datorita materialului care ii era indesat in gura. Am ramas nemiscata si m-am uitat prin incapere . Era plina de persoane necunoscute. Unde-s Harry si Niall? Unde au plecat? Luke si-a indreptat privirea spre mine si mi-a adresat un ranjet dupa care lovi inca o data biata fata. M-am intors pe calcaie si am inceput sa urc in graba scarile ,lacrimile facandu-si aparitia . M-am izbit de Harry. I-am prins tricoul in mainile mele micute si mi-am strans ochii.
-Te r_rog..E o fa_f_fata jos si L-Luke si e_el el..
M-a prins de cot si m-a dus jos.
-Fa ceva !
Urlam eu la el cu ochii stranso ca sa nu vad scena ingrozitoare. El mi-a imobilizat mainile si m-a intprs catre ei. Tineam ochii inchisi.
-Deschide-ti ochii Rebecka sau voi imprumuta biciul lui Luke.
Mi-am deschis ochii si am privit cum firicele de sange i se prelingeau pe spate fetei in timp ce Luke nu arata nici un strop de mila.
-Asta vei pati si tu daca nu ma asculti ai inteles Rebecka ? Sa nu crezi ca nu sunt in stare.
-A_a_am inteles.
Cand Luke termina si Harry imi dadu drumul la maini vroiam sa ma duc si sa o ajut sa se ridice dar Niall m-a oprit.
-Nu interveni. Lasa-i pe ceilalti sa se ocupe.
Doi dintre cei care stateau pe canapea au luat fatacare deja lesinase si au dus-o in cabinet. Ce naiba? Cum a putut Luke sa faca asa ceva ? Nu ma asteptam la asta nici macar de la el. Atunci am realizat ca sunt intr-un pericol mai mare decat imi imaginasem vreodata .

RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum