Capitolul 5

8.4K 360 5
                                    

El si-a ridicat mana dreapta in dreptul capului meu si s-a sprijinit de perete.
- Ai dat de dracu papusa ! Trebuia sa te gandesti inainte sa nu ma asculti
______________________________________
Eram foarte speriata. Nu trebuia sa incui usa. Acum ce sa fac? Slava Domnului! Cineva ciocanea la usa camerei iar datorita faptului ca usa de la baie era daramata , am putut auzi.
-Ce vrei ? (Intreba Harry nervos ca a fost intrerupt)
-Harry am uitat sa-ti spun ca e virgina .(zise Sam de pe partea opusa a usii)
-Si mai bine. (Spuse Harry in timp ce ma stranse brutal de fese cu ambele maini , dupa care isi puse mainile la loc pe perete. Am scos un suspin din cauza durerii)
Ciocanitul se auzi din nou.
-Altceva Sam ?
-Este cam mica.
-Cati ani poate sa aiba ? 16 poate 17?
-Are 14 .
Harry se uita o clipa la mine mirat , dupa care se dezlipi de perete si porni spre camera ,apoi am auzit usa deschizandu-se si inchizandu-se. Ma lasat aici doar asa ? Oare ma va lasa sa plec ? Am ramas pe loc. Nu vroiam sa ma misc. Daca se supara din nou ?
Cred ca stau aici de cateva ore. M-am plictisit. Vroiam sa ma ridic dar am auzit usa . Harry a intrat in baie si se uita la mine. Nu puteam descifra ce simtea. Daca simtea ceva. S-a apropiat de mine. Eu stateam pe jos chiar in locul in care m-a lasat. S-a asezat in fata mea. Incercam sa nu ma uit la ochii lui insa m-a prins de barbie si mi-a ridicat capul ,incat acum il priveam. Am stat asa vreo 2 minute fara sa spunem ceva.
-Vin-o sa vorbim .
-Bine.
M-a prins de mana iar in secunda aceea vroiam sa mi-o trag inapoi.Harry a oftat apoi mi-a spus:
-Te rog sa nu-ti ingreunezi situatia.
Asa ca , l-am urmat pana in camera lui unde mi-a facut semn sa ma asez pe fotoliul lui negru si el s-a asezat tot pe un fotoliu in fata mea. S-a uitat la mine cateva minute. Ii simteam privirea arzatoare. Nu mai suportam asa ca am inceput discutia.
-Despre ce vrei sa vorbim?
- Despre ce ai facut inainte. Nu mai poti face asa ceva niciodata scumpete.
Fiind prima ta zi aici si , datorita faptului ca ai numai 14 ani nu te voi pedepsi de data asta dar la urmatoarea abatere vei regreta ce ai facut.
-Cum adica la urmatoarea abatere? Si ce pedapsa? Nu inteleg.(pe fata lui aparu un ranjet)
-Atunci o sa incerc sa fiu mai clar. De acum incolo vei locui aici cu mine si vei face ce spun eu fara comentarii sau ezitari .
-Ce ???????????(am intrebat eu cu ochii cat doua cepe si gura cascata ) Nu ! Nu pot !
-Ce ti-am zis eu despre comentat ?( si isi ridica o spranceana)
Ma uitam urat la el.
-Dar nici macar nu ma cunosti. Am fost adusa aici impotriva vointei mele si amenintata iar acum imi zici ca va trebui sa raman aici . Nici macar numele nu mi-l sti . De ce vrei sa stau aici si sa fac ce spui tu?
- Fiindca cei care te-au adus aici mi-au mai adus zeci de alte fete dar tu esti ... altfel. Si am stiut de cand te-am vazut. Iar partea cu ascultatul si pedepsele este doar pentru placerea mea personala. ( si mi-a adresat un zambet superior in timp ce il priveam scarbita . Oare m-ar omori daca l-as scuipa pe fata? )
-Ce pedepse ?
-Iti voi da maine o lista cu regulile pe care vei fi nevoita sa le urmezi si o lista cu pedepse in cazul in care incalci vreo regula.
-Dar e
-Nici un dar. Acum spune-mi . Cum te chiama ?
-..........
S-a apropiat mai mult de mine si si-a pus o mana pe coapsa mea , dupa care a strans cu putere.
-Rebeka. Ma chiama Rebeka.(zisei eu repede in timp ce isi retrase mana.)
-Ei bine Rebeka , eu sunt Harry iar asta e camera noastra. In seara asta iti voi da haine in ce sa dormi .....sau... mi-a venit o idee (si pe fata ii aparu un zambet pervers). Vei dormi in lenjerie intima.
-Nu !
-Nu ma enerva ca te dezbrac si te leg de pat apoi sa vad cum mai protestezi la cerintele mele cand sunt asa simple.
Asta va fi un fel de pedeapsa.
-Eu unde voi dormi ?
-Acolo in patul ala cu mine. (NU !!!! NUUUUUU !!! NUUUUU ! )
-Nu pot dormi pe canapea?
-Sti ceva ? Cred ca ti s-ar potrivi sa dormi dezbracata . Doar ca nu am vrut sa te iau prea dur din prima seara . Oricum , daca nici asa nuti convine poti alege.
-Intre ce ?
-Ori dormi cu mine in lenjerie intima , ori dormi cu mine dezbracata.
-Ok. Dorm in lenjerie intima. (Am spus si mi-am dat ochii leste cap)
-Mie-mi convine. Hai. Dezbracarea ! (Si si-a dat jos tricoul urmand sa-si desfaca cureaua )
Nu-mi vine sa cred ca voi dormi aici cu el doar in lenjerie. Oare pot pleca dupa ce adoarme ? Nu stiu . Dar sigur voi incerca.

Heii :-) La 5 voturi pentru acest capitol postez capitolul urmator. Si voi incerca sa le fac mai lungi.
Imi cer scuze prentru greselile de ortografie sau exprimare. Le voi corecta in urmatoarele zile , la fel si pe cele din capitolele anterioare. <3

RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum