Capitolul 13

7K 255 18
                                    

Niall isi intinse mainile lungi din spate si imi puse materialul la ochi , legandu-l in spatele capului. Poate nu era asa de rau. M-a salvat de o intepatura chiar daca pe el nu-l ajuta cu nimic daca eram treaza sau nu. Poate nu e chiar atat de nemilos ca ceilalti . Oricum , masina porni iar noi eram deja pe drum. Harry puse muzica iar eu muream de plictiseala stiind ca asta avea sa fie un drum lung.
______________________________________
Sunt sigura ca au trecut mai mult de doua ore. Ma simt din ce in ce mai rau. Am rau de masina de cand eram mica , totusi , imi era frica sa spun ceva ca nu cumva sa ma adoarma . Dar , cred ca daca as fi vomitat in masina lui ar fi fost mult mai rau asa ca m-am hotarat sa vorbesc.
-Ămmmmm...Harry...
-Nu-ti dau jos bandana.
-Nu vroiam sa spun asta . Vroiam sa-ti zic ca nu ma simt bine. Am rau de masina.
L-am auzit oftand si tragand pe drapta . A iesit din masina in apoi mi-a deschis si mie usa dar nu a zis sa ies din masina.
-Cred ca poti sa-i dai si bandana jos. Oricum am trecut deja granita .(zise Niall)
-Ceeee?????? Am iesit din tara ??? (Am intrebat panicata)
-Da ai dreptate .(ii spuse Harry lui Niall,dupa care inlatura materialuul de pe fata mea. )
Mi-au trebuit cateva clipe sa vad din nou clar din cauza luminii puternice. Harry statea in fata mea in picioare . Mi-a intins o sticla cu apa si o pastila.
-Pentru ce e pastila ?
-Ca sa nu ti se mai faca rau. (Spuse Niall inaintea lui Harry.)Am luat si eu una inainte sa pornim.
L-am crezut. E pana acum cel mai de treaba dintre animalele astea. Am inghitit pastila si am baut cateva guri de apa. Ceilalti au iesit din masina si am stat pe marginea drumului vreo 10 minute.
-In ce tara suntem?
-Nu-i treaba ta .(zise Harry)
-Dar daca ma intreaba parinitii?
-Voi vorbi eu cu parintii tai si le voi spune ca esti in excursie cu mine. Nu trebe sa stie unde. De acum nu vei mai vorbi cu ei fara sa fiu in preajma.
(A ranjit) Apropo de asta ... Da-mi telefonul. (Isi intinse mana catre mine.)
-Nu am nici un telefon.(am mintit eu sperand sa-mi sun mai tarziu parintii si sa le spun tot.)
-Sper ca sti ca vechiul regulament cu pedepsele este inca valabil. Iar acum tocmai m-ai mintit.
Mi-am lasat capul in jos rusinata. Doar nu avea sa-mi faca ceva aici in fata celorlalti asai?
-Acum... da-mi telefonul sau ti-l luam noi.
-Daca ma suna parintii mei sau prietenii?
-Daca te comporti frumos poate te las sa vorebesti cu ei dar sti ceva ? Nu-mi vine sa cred ca-ti dau tie explicatii si ma cert cu tine pe tema asta. Daca n-ai vrut sa mi-l dai il iau eu si vei primi si o pedeapsa minunata cand ajungem . Te asigur.
A inceput sa se indrepte spre mine iar eu faceam cate un pas in spate , pana cand m-a prins Luke de talie. Am tresarit si am incercat sa ma eliberez dar a fost in zadar. Harry a ajuns in fata si a inceput sa-ni verifice buzunarele . Stiam ca nu va gasi nimic .
-Unde l-ai pus ? ( intreba Harry printre dintii inclestati)
-Ti-am zis deja ca nu-l am la mine.
-Da-mi naibii telefonul !!!
-Nu-l am la mine.
Se uita in jur si zise:
-Niall tu conduci ,Louis tu stai in fata . Eu o voi face sa vorbeasca.
Luke a intrat in spate .
-Intra , acum !
Am intrat tematoare stiind ca nu are rost sa ma impotrivesc. Dar , nu le voi spune nici in ruptul capului unde am pus telefonul.
-Da-ti jos tricoul. ( zise Harry autoritar)
-Nu!
Mi-a prins tricoul de la gat si l-a rupt mana la umar , aproape dezgolindu-mi un san. 
-Vad ca s-au vindecat vanataile. Ce zici sa facem altele in locul lor ?
-Nuuuu !!! (Spusei eu speriata )
-Luke , vrei sa m-ajuti ? Prindei mainile la spate.
Luke imi prinse incheieturile si ma intoarse cu fata spre Harry. Va face asta aici ? M-am uitat in fata. Mainile lui Niall erau inclestate pe volan iar Louis asculta nepasator muzica.Harry se apleca spre mine , dar l-am lovit cu piciorul.
-Nu-ti ingreuna situatia!
S-a aplecat deasupra mea plasandu-si buzele pe gatul meu , dupa care m-a muscat brutal si a inceput sa suga locul . Am scos un suspin. Nu vroiam sa-i dau satisfactia de a ma vedea plangand asa ca , am strans din dinti si am indurat. M-a mai muscat de cateva ori dar durerea era din ce in ce mai mare. Nu m-am mai putut abtine. Au inceput sa-mi curga lacrimile si sa urlu din cauza durerii. S-a oprit o clipa iar eu am crezut ca a terminat. Si-a pus mana pe talia mea si cealalta mana pe umarul meu.
-Unde e telefonul Rebeka?
Nu raspundeam. N-am indurat atat doar ca sa ma dau batuta.
-Nu mai fi asa incapatanata. Sti ca pot continua si sa vezi ce pedeapsa vei primi pentru nesupunere.
-C_cum ad_dica ? As_sta nu e p_pedeapsa ?
A ras diabolic si-a lasat din nou buzele pe gatul meu iar printre muscaturi a mormait :
-Astai doar inerogarea.
_____
Peste o jumatate de ora
____
Nu mai suport ! O sa-i spun pur si simplu unde e telefonul si voi spera sa pot vorbi cu parintii mei altcumva.
-O_ok ..ok ..ok..ok ...Iti spun unde este telefonul ..dar t_te rog.... oprestete...
I-am spus eu printre lacrimi si sughituri. El s-a indepartat usor si astepta raspunsul dar Luke inca ma tinea.
-E_este sub scaunul din fata.
Lois scotoci sub scaun si gasi telefonul pe care il daduse lui Harry.
-Minunat. Luke , poti sa-i dai drumul . Dar , Rebecka , abia astept sa ajungem si sa te pedepsesc.
-Dar ti-am spus unde e . ( ziesem in timp ce mi se dezmorteau mainile din cauza stramtorii si imi stergem lacrimile.)
-Ti-am spus ca asta a fost doar interogarea . Abia astept pedeapsa ta. Acum , nu mai plange. De ce plangi ?
-Ma doare peste tot unde m-ai muscat.
-Va trece. Peste vreo 4 ore ajungem.
Am adormit plangand . Cand m-am trezit simteam ca sunt intr-un pat mare iar cineva era intins langa mine. Mi-am ridicat privirea speriata. Harry se juca in parul meu si m-a tras mai aproape de peieptul lui. Eram impietrita si am tresarit.
-Gata ..  gata.. nu-ti fac nimic daca esti cuminte. Relaxeaza-te.
Eram ca un ghemotoc in bratele lui.
-M-au sunat paintii tai. O sa vorbesti cu ei mai tarziu iar apoi eu voi pleca peste cateva ore. Tu vei sta cu Luke.
-L_luke ?
-Nu-ti fa griji. I-am spus sa nu se atinga de tine daca esti cuminte.
Lacrimi amare se prelingeau pe obrazii mei.
-Hei...hei... de ce plangi ? (Intreba mana lui inca jucandu-se in parul meu )
-Imi e dor de familia mea . Si sunt confuza.
-In legatura cu ce ?
-Ce se va intampla la sfarsitul vacantei cand ajung parintii mei ? Ma vei lasa sa ma duc acasa?
-Nu.
-De ce ?
-Fiindca deja sti prea multe. Sti cum aratam , ne sti si numele iar eu nu pot risca sa se afle.
-Promit ca nu spun la nimeni. (Mi-am ridicat privirea spre el. Era serios )
-Am incheiat discutia asta Rebeca iar eu am ultimul cuvant.
M-am dat batura. Am stat ghemuita la pieptul lui fara sa ma impotrivesc cand imi mangaia spatele , fata , umerii sau cand atingea vanataile facute mai devreme.
-Harry...te rog sa nu ma pedepsesti.
-Imi pare rau Rebeca dar trebe sa-ti inveti lectia .
-Mi-am invatat-o . Serios. Si m-am cuibarit mai aproape de el sperand sa accepte ce ii spuneam.
A sovait zgomotos dupa care a spus:
-Nu te voi pedepsi de data asta daca nu te impotrivesti cand te sarut.
-Ămmm ..ok...
Si -a unit buzele cu ale mele. Eram asa emotionata si pierduta! Limba lui cerea permisiunea sa intre. Imi era frica dar l-am lasat. Asta era primul meu sarut. OMG !!!!! Primul meu sarut!!!! Cand am ramas amandoi fara aer s-a indepartat .L-am privit pret de o clipa , dupa care mi-am coborat pri irea. L-am lasat sa ma sarute pe cel care m-a rapit , muscat si batut. Ce era in neregula cu mine ? Dar nu pot nega . Nu s-a simtit rau. S-a simtit chiar bine. Si eram suparata ca gandeam asa.

RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum