- Harry avem o surpriza. Hai pana jos !(Striga Sam relaxat )
______________________________________
Pe scari isi facu aparitia un barbat de vreo 20 de ani . Arata...wow...Este mai inalt decat mine. Cu mult . Si are un corp bine facut . Pare puternic. Parul lui are o nuanta ciocolatie si ii atarna pe umeri in bucle jucause. Ochii sai verzi ca smaraldul i-au intalnit pe ai mei iar eu mi-am lasat privirea in jos. Un zambet pervers ii aparu pe fata iar eu m-am rusinat. A ajuns aproape de noi.
-E pentru mine ? Serios ? (Spuse in timp ce se uita la Luke uimit)
-Da . Poti s-o iei daca vrei. Daca nu , o pastrez eu.
-Mersi frate. Iti raman dator.
Avea o vocee groasa , dar totusi melodioasa si puternica. A dat mana cu Luke si Sam , dupa care le-a multumit inca odata.
-Du-o in camera mea. Voi urca si eu imediat. (Ii ordonase unei gorile care statea de paza in dreptul usii)
Acesta incepu sa se indrepte spre mine iar Luke m-a inmanat lui. Atunci mi-am venit in fire.
-Stai . NU ! Lasa-ma in pace ! Vreau sa merg acasa ! Parintii mei nici macar nu stiu unde sunt. Va rog !
-Deci printesa are glas ? (Intreba Harry uitandu-se la mine).
M-am uitat urat la el dupa care gorila a inceput sa mearga spre scari , iar eu sa ma zbat din ce in ce mai tare. Acum el ma tarea pe jumatate dupa el. Eu incercam sa scap. M-a inpins in camera , a incuiat usa si a plecat . Vazand ca sunt singura am inceput sa caut un obiect ascutit. Orice ca sa-mi pot taia sfoara care imi tinea mainele la spate. Am vazut o usa si am reusit sa o deschid. Era baia. Din fericire am gasit o lama de ras si am reusit sa tai franghia. M-am uitat pe geam . Privelistea era superba . Coniferele se inaltau spre cerul instelat iar muntii straluceau in bataia lina a lunii. Insa nu puteam sta sa admir tabloul de vis din fata mea. Pe geam sigur nu puteam sari fiindca daca nu ma va omora caderea , ma vor omora paznicii. Singura metoda de scapare era sa-mi folosesc telefonul. Slava Domnului ! Am semnal . Am format 11...cand am auzit cheia in broasca. M-am panicat. Mi-am stins telefonul ,l-am bagat in buzunar ,dupa care am alergat la baie si am incuiat usa.
-Unde te-ai ascuns papusa ? (Se auzi vocea lui Harry )
A batut in usa dar nu i-am raspuns.
-Deschide usa !
-Nu !
-Indraznesti sa-mi raspunzi mie ?
-Da !
-Tarfa mica ! Vrei pedeapsa inca din prima ta zi aici ?
- Ce pedeapsa ? Despre ce vorbesti ?
-Deschide usa asta nenorocita daca nu vrei sa afli !
Ma gandeam ca , daca as reusi sa sun acuma la politie , usa ar rezista pana ajung politistii. Dar am facut o mare greseala. Cand mi-am aprins telefonul a scos un sunet.
- Ala a fost un telefon ?
-Nu ? (Zisem eu tremurand )
-Tu ma intrebi sau imi dai un raspuns ?
-Iti dau un raspuns.
Am introdus parola telefonuli si am vrut sa tastez numarul de telefon cand un bubuit mare se auzi iar usa se tranti chiar in fata mea. Harry ma privea nervos si facu un pas spre mine.
-Da-mi telefonul ! (Arata suparat)
Eu am clatinat din cap in semn de protest iar el mi-l smulse brutal din mana , dupa care mi-a verificat ultimele apeluri. A pus telefonul meu in buzuraul lui si a facut un pas spre mine. Eu , panicata , am mai facut un pas in spate dar m-am lovit de perete. El si-a ridicat mana dreapta in dreptul capului meu si s-a sprijinit de perete.
- Ai dat de dracu papusa ! Trebuia sa te gandesti inainte sa nu ma ascultiIeiiii . Inca un capitol terminat.
"Prima poza Harry
"Ultimele trei poze sunt cu Rebeka_(in a doua poza i se vede parul mai blond decat in celelalte doua dar asta e .... ) :-) sper ca v-a placut . Urmatorul capitol il voi posta cand cartea v-a ajunge la 10 voturi . Pupici <3 si multumesc ca cititi ce scriu !
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionUn antrenament , o padure , si o scena pe care nu ar fi trebuit sa o vad. Toate acestea au condus la rapirea mea de doi ticalosi si la tot ce a venit dupa...