Capitoul 19

6.9K 269 191
                                    

Doi dintre cei care stateau pe canapea au luat fatacare deja lesinase si au dus-o in cabinet. Ce naiba? Cum a putut Luke sa faca asa ceva ? Nu ma asteptam la asta nici macar de la el. Atunci am realizat ca sunt intr-un pericol mai mare decat imi imaginasem vreodata .
______________________________________
M-am intors la Harry.
-Pot te rog sa ma duc in camera?(imi era frica sa stau aici)
-Nu.Apropo ei sunt Michael , Calum si Ashton.
Am dat aprobator in cap. Toti au mers in alta camera .  De ce nu m-a chemat oare si pe mine? Geamul de la bucatarie era deschis. Fara sa ma mai gandesc , m-am catarat si am sarit. Ce proasta am putut fi !!!!!!!!!  Piciorul mi s-a agatat de ceva ce era inauntru. Mi-am inaltat privirea infricosata. Harry statea nervos aplecat peste pervaz . Mi-am tras piciorul si am cazut. Am luat-o la fuga dar m-am ciocnit de Michael. Am fost tarata inapoi in casa de catre el si Ashton. M-am gandit sa nu ma zbat fiindca agravam situatia dar cand l-am zarit pe Harry m-am razgandit. Nu l-am mai vazut nicodata asa nervos. A aratat spre mine:
-Tu , in genunchi acum !
L-am ascultat si m-am lasat incet in genunchi , tremurand. Eram ingrozita.
-Vei fi pedepsita ! Stai sa ma gandesc......hmmmm........
Peste cateva minute zise:
-Fiecare dintre cei prezenti aici te va bate la fund de 25 de ori cu ce obiect vor ei , dupa  care continuam pedeapsa in alt fel. Liam poti sa incepi.
  Liam m-a tras in sus si m-a pus la el in brate. Am ramas doar in chiloti si am simtit prima lovitura . Dadea cu o bucata de plastic. Auuuuuuuuu!!!!!! La naiba !!!! Durea !!!!! La a 10 a lovitura deja am inceput sa plang . Nu mai suportam nici sa termine el apai toti ceilalti. Dupa ce a terminat , Ashton a fost urmatorul. L-am vazut luand ..o rigla ? Offfff...... durea din ce in ce mai rau iar el ma lovea din ce in ce mai tare. Urlam ca o disperata . Cand a terminat , Harry s-a apropiat de mine si mi-a prins ceva de brat. Tepi mici imi intrau in carne perforandu-mi pielea. Ce naiba ?
-Controleaza-te . Daca nu , vei fi curentata si te asigur ca avem fiecare cate o mini telecomanda la noi ca sa o facem.
  Tortura a continuat . Michael a fost urmatorul , dupa Calum, dupa Louis . Am aterizat pe podea. Nu puteam sa ma misc. Trebuia sa scap cumva . Am inceput sa ma tarasc incetisor dar am fost curentata.
-Auuu !!!!
Tremuram si mai tare . Simteam intepaturi in tot corpul.
- Pentru asta ai cu cinci lovituri mai multe de la mine . ( zise Harry , dupa care ma prinse de brate si ma ridica.)
M-am sprijinit de bratele lui puternice in jur de 5 minute , dupa care si-a croit drum la canapea si m-a impins pe ea cu fata , trebuind sa ingenunchez pe ea. El mi-a imobilizat mainile si a urmat Luke.
-Cred ca-mi voi folosi mana . Oricum vroiam sa-ti simt de mult funduletu ala ! (Si ranji) Dar , va trebui sa numeri.....aaa..si de cate ori gresesti de voi curenta.
    Am facut ce mi-a zis dar , chiar daca n-am gresit m-a curentat de doua ori.
-Niall.....(zise Harry)
Niall s-a uitat la mine cu trist. Il imploram din priviri sa nu-mi faca a asa ceva . El a fost singurul care s-a purtat dragut cu mine de cand fac parte din filmul asta de groaza. Oare era in stare sa ma raneasca si mai tare ?
- Hai frate ..... uita-te la ea. Nu pot sa fac asta. Sari peste mine.
-Daca nu faci asta incepem toti de la inceput , apoi din nou si din nou si din nou pana te hotarasti sa ni te alaturi. Ce spui? Ce alegi?
-Niall s-a apropiat de mine si m-a pus gentil si incet peste genunchii lui. Mi-a soptit un ,, imi pare foarte rau " sincer la ureche si vroia s inceapa cand Harry zise :
- Daca nu aud loviturile clare atunci incepe din nou.
Durea ! Durea rau de tot iar partea cea mai rea urma acuma. Harry m-a pus sa stau peste canapea , in timp ce-si dadea jos cureaua .
-Sper ca poti sa numeri . Ai 25 + 5 + inca 5 de ieri. Cat face asta?
Nu i-am raspuns iar el m-a curentat.
-Cat face asta?
-35 !
-Ai dreptate. Vreau sa te aud numarand.
A inceput. La prima lovitura mi s-a taiat respiratia si am cazut pe podea. Nu putea si el s-o lase mai moale ?
-Luke prinde-o de maini.
Normal ca fraierul a facut ce i-a spus. Imi tinea mainile atat de tare incat ma miram ca nu s-au invinetit. Am rezistat torturii . Nu imi simteam nici macar picioarele. Daca ar afla asta protectia copilului............nu mai puteam sa ma misc deloc. Durerea mi-a cuprins tot trupul iar imaginea din fata mea incepea sa se intunece . Nu puteam sa lesin in momentul asta . Am inchis ochii si am incercat sa ma calmez .
-Mai e constienta ? (Inteba cineva . cred ca era Calum)
-Nu stiu. (Raspunse Ashton)
Atunci m-am hotarat sa-mi calmez respiratia si sa ma prefac ca am lesinat. Slava cerului c-am reusit !!!!
Doua brate puternice m-au ridicat.
-Poate ca am fost prea duri.( spuse Louis)
-Ai dreptate (zise Calum)
-Am facut-o spre binele ei. Trebuie sa invete sa se comporte .
Am fost purtata afara din camera ,pana in camra mea si am auzit usa inchizandu-se . Am fost lasat-a usurel pe pat si acoperita.
-Poti sa-ti deschizi ochii(zise Niall) sunt doar eu. Imi pare nespus de rau ! Bea asta . E calmant. Nu vei mai avea dureri.
-Am incuvintat , dupa care am baut lichidul din pahar .
-Ma duc jos dar ma voi intoarce mai tarziu sa vad cum te simti . Apropo , ai grija cum te porti . Harry e inca extrem de nervos.
Am incuviintat din nou iar Niall iesi din camera.

RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum