-Buna seara doamnelor si domnilor ! Tinem sa va informam ca un cutremur de proportii a avut loc intr-un mic orasel numit Estino din Spania. S-au inregistrat mii de decese si o gramada de raniti. Va vom tine la curent . (Am impietrit. Acolo se aflau parintii mei . Am simtit ca mi se face rau si totul se intuneca in jur. Erau morti ? Erau vii ? Ultimul meu gand a fost ca nici macar nu-mi mai amintesc ultimele cuvine pe care i le-am spus lor. Oare le-am spus ca-i iubesc ? Si , totul deveni negru iar eu nu-mi mai puteam simti corpul.
______________________________________
Din perspectiva lui Niall....
Am vazut-o pe Rebecka devenind din ce in ce mai palida si lesinand. Am sarit imediat din pat si am dus-o in cabinet. Ce neatent am putut sa fiu ! Nu trebui a sa afle vestea asa . Trebuia sa am mai multa grija . Oare de ce nu am putut schimba prigramul ? M-am gandit sa-l sun pe Harry.
-Alo ! Harry sunt Niall.
-S-a intamplat ceva ?
-Chiar dupa ce-ai plecat a auzit la stiri despre cutremurul acela din Spania si a lesinat. Am adus-o in cabinet si o sa-i pun o perfuzie dar pe mine ma ingrijoreaza cum o sa reactioneze cand se va trezi.
-Da-i calmante sau anesteziaz-o. Eu inca nu ma pot intoarce. Si ...ammm...poti sa te uti ce daca e bine din cand in cand ? Adica... Luke nu e tocmai genul ala de om rabdator . Nu vreau sa o traumatizeze pana ajung.
-Te poti baza pe mine.
-Ma bucur. Acum , trebe sa inchid . Am ajuns la aeroport .
Dupa ce am inchis telefonul , am inceput sa pregatesc o branula . Am luat o sticluta mica cu spirt si am turnat putin pe o bucata de vata. La naiba ! Incepea sa se trezeasca. Nu stiu ce sa-i zic . Si-a deschis ochii aceia minunati maronii verzui ma priveau tristi si confuzi. Era atat de inocenta !!!
-Ma bucur ca ti-ai revenit.
-C-cutremurul .. Spania.... parintii mei .... mii de morti ....
A inceput sa se panicheze . Ochii i s-au umplut de lacrimi iar buzele au inceput sa-o tremure. Vroia sa se ridice dar fata i s-a crispat. Cred ca o durea capul. Nici nu era de mirare. Doar acum vreo 10 minute a lesinat.
-Ramai acolo. Nu te misca.
A inceput sa intre in panica si mai tare si sa se chinuie sa se ridice. I-am dus un pahar de apa si un calmant.
-Inghite pastila. Te vei simti mai bine. E doar un calmant.
-Nu am nevoie de calmante ! Am nevoie de raspunsuri ! (A tipat ea , vocea fiindu-i isterica. )
-Nu pot sa-ti dau raspunsuri.
-Nu vrei sau nu poti ?
-Ămmm... cam ambele.
Usa cabinetului se deschise si intra Luke. Asta nu avea sa iasa bine. Era enervoasa in preajma mea. In preajma lui probabil va face vreo criza si Luke o s-o raneasca. Dar , nu puteam face aproape nimic. Harry pe el l-a lasat responsabil.
Din perspectiva lui Rebecka .....
Eram atat de ingrijorata pentru parintii mei .... iar.... Niall nu vroia sa-mi spuna nimic. Chiar in momentul in care ma gandeam da urlu la el , a intrat Luke pe usa. Perfect ! Inca o problema. S-a apropiat de pat si l-a intrebat pe Niall :
-Cum a ajuns iar aici?
-A lesinat.
-De ce ?
-A auzit despre cutremurul din Spania.
-Doar atat stie ? Ca a avut loc un cutremur?
-Da.
-Pfff...in cazul asta nu e asa grava situatia.
Nu-mi vine sa cred. Eram chiar in camera. Ce fraieri !!!
-O voi duce in camera .(zise Luke si a inceput sa se apropie de mine)Apropo Niall... da-mi anestezicele si calmantele.
Niall ii intinse ce ceruse dupa care isi puse siringile in buzunar . A intins mainile ca sa ma ia in brate dar l-am impins. As fi fugit insa aveam piciorul in ghips. Fara pic de efort m-a luat in brate si a iesit pe usa. Tot ce puteam face era sa-l privesc pe Niall , rugndu-l din priviri sa-l opreasca pe Luke. N-a facut-o .
Cand am ajuns in camera , m-a lasat jos pe pat. El s-a asezat pe un scaun in fata mea.
-Ti-a dat Harry foile alea cu pedepsele si celelalte chestii?
-Da.
-Ei bine , sa sti ca sunt valabilr de acum incolo.
Ceee??? Stiam ca Harry era crud dar era chiar atat de crud incat sa-l lase pe Luke sa faca asa ceva?
-Ai inteles?
-Da.
-Da si mai cum?
-Da fraiere! Acum chiar de asta-mi arde ! Sa urmez regulile stupide de pe o foaie pentru propriul tau amuzament si pentru propria ta placere cand familia mea e grav ranita sau in cel mai rau caz moarta. Asa ca , lasama naibii in pace si dute sa -i ruinezi viata altcuiva.
M-am eliberat de ce simteam . Ce egoist !!! Se astpta sa-i zic daddy sau ce dracu vroia ? Fierbea de nervi. Ochii i s-au intunecat. S-a asezat peste mine si mi-a tras parul pe spate.
-Ce ma bucur ca toate camerele sunt izolate fonic.
-Adica ?
-Adica nu-ti poate auzi nimeni tipetele.
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionUn antrenament , o padure , si o scena pe care nu ar fi trebuit sa o vad. Toate acestea au condus la rapirea mea de doi ticalosi si la tot ce a venit dupa...