Capitolul 22

5.6K 194 108
                                    

M-au condus afara din salon dar am avut timp sa mai arunc o ultima privire catre oamenii care mi-au dat viata si m-au crescut. O sa imi fie dor de ei.
______________________________________
Luke si Louis nu mi-au dat drumul pana cand am ajuns la masina . Mi-au facut semn sa ma urc in scaunul din fata. Asta am si facut. Harry a ajuns si s-a asezat pe locul soferului. Ceilalti doi s-au urcat in masina alaturata. Drumul a fost tacut. Nu prea aveam ce sa-i spun , pana ce rupse tacerea.
-Ce vrei sa faci de ziua ta printesa?
-Sa dorm...
A ras putin dar nu intr-un mod ba tjocoritor . Era simpatic rasul lui.
-Nu, nu ,nu. Azi e ziua ta.  Si o sa te distrezi.
-aham...
-Vom da o petrecere. Si ghici ce . Tu esti invitatul de onoare.
-Nu prea imi plac petrecerile.
-Vorbesti serios?(zise el cu o spranceana ridicata)
-Nu. De fapt imi plac petrecerile dar imi plac acele petreceri la care invitatii sunt prietenii mei ,nu niste necunoscuti.
-Am o idee.
-Ce idee?
-Putem da o petrecere cu prietenii tai si toti cunoscutii daca vrei , dupa care le administram serul si gata. Poti incepe o noua viata.
-Nu imi place ideea ta. Vreau ca oamenii sa-si mai aminteasca de mine.
-Ei bine , nu. O sa dam o petrecere.
-Nici nu mai conteaza. Oricum viata mea e deja ruinata. Unde dam petrecerea?(am intrebat eu satula si plictisita)
-La casa parintilor tai.
Nu am mai comentat nimica. Harry m-a dus acasa sa ma imbrac in ce vreau eu , pana el chiama invitatii. Muzica a inceput sa se auda jos vreo doua ore mai tarziu iar vocile prea cunoscute ale persoanelor dragi umpleau casa. Harry a urcat si mi-a zis ca pot cobori. Wooow. Casa era decorata super iar ivitatii erau peste tot. Cred ca i-a invitat pe toti cunoscutii si prietenii mei iar lumea inca intra pe usa.
Peste cateva ore....
A fost o petrecere buna. Chiar m-am simtit bine sa ii am alaturi macat pentru ultima data. Dar timpul trecu iar Harry s venit la mine spunandu-mi ca e timpul sa ma duc sus. Stiam ce va urma. L-am ascultat dar am fost insotita de Louis. A vrut sa intre si el in camera dar am inchis usa inainte. In timp ce stateam pe pat m-am gandit la petrecere. A fost chiar reusita in afara de faptul ca majoritatea invitatilor mi-au vorbit de parintii mei si de verisoara mea. Nici macar nu stiu in ce incurcatura ma aflu eu. Dupa mai bine de ora , Harry intra in camera si se aseaza pe pat.
-Sti ca acum nu mai stie nimeni de existenta ta asai?
-Da(am raspuns eu trista)
-Esti doar a mea si vei ramane doar a mea. (Habar nu am de ce dar aceste cuvinte m-au dat o senzatie calda la stomac. In mod surpinzator nu imi displacea cand imi spunea asta. )
-Si-a incrucisat mainile in jurul meu si a inceput sa imi lase sarutri umede pe gat , coborand la clavicula.
-Sa nu te impotrivesti . Ok? O sa iti las doar un semn pe gat fiindca vad ca celelalte au trecut. Nu vreau sa ma cert acum cu tine asa ca doar stai nemiscata.
Ce-i drept , nici eu nu vroiam sa ma cert acum cu el. Anxietatea mea era prea mare. El si-a lasat o mana pe piciorul meu iar cealalta pe umarul meu si a continuat cu saruturile , pana cand m-a muscat din senin si a inceput sa suga locul. Am scos un mic suspin din cauza durerii dar am tacut in momentul in care si-a pus mana peste gura mea. Dupa ce a terminat , a lasat cateva saruturi usoare peste locul invinetit .
-Chiar era necesar sa faci asta? Ma doare.
-Da . Chiar era necesar .
Am iesit din camera si am coborat in sufragerie dar ce vazusem m-a lasat cu gura cascata. Casa era plina cu oameni imbracati in negru. Invitatii au plecat deja dar Louis si Luke aveau arme atintite la cap. In momentul in care ne-au vazut s-au indreptat catre noi cu pasi repezi avand arme atintite asupra noastra. Harry m-a impins in spatele lui dar fu tras brutal de catre cei in negru de langa mine si dus langa ceilalti.
-Nu vreau sa aud nici un sunet. (Zise cineva din camera)
Mi-ma indreptat privirea in acel loc. Era un barbat.
-In momentul in care aud un singur sunet va impusc pe toti . Ati inteles ?Stateam nemiscata. Omul acela s-a apropiat de mine iar eu am dat un pas in spate , dar am fost prins de doua persoane.
-Ia sa vezi cine-i aici . Rebeca , daca nu gresesc asai?
Ma uitam la el cu dispret. De afara se auzi o bubuitura. Veneau ajutoarele noastre. Usa a fost trantita si mai mult de 30 de persoane au dat buzna in camera. Nu am prea reusit sa inteleg ce se intampla.
-Lua-ti fata. Victor trebuie sa o vada.
M-au prins niste maini puternice si am fost tarata din camera . Mi-au pus ceva pe fata si am lesinat.
M-am trezit intr-o celula legata cu un lant subtire de picioare si de maini. Vineva mi-a dat jos hainele. Mai aveam pe mine doar un tricou subtire care lasa prea mult la vedere si fustita. La naiba!!!!! Am observat ca in fata mea este un scaun iar pe el este asezat un tip inalt , cu tatuaje si ochi incredibil de albastrii.
-Mai , mai ,mai . Ia te uita cine s-a trezit. Iti pun ce va trebui sa faci. Raspunzi la tot ce te inrteb. Sa sti ca nu sunt Harry scumpete deci vei avea de suferit mult mai mult daca nu o faci. Tu trebe sa fi Rebeca asai?
-Da .
-Fetita micuta care ii apartine lui Harry. Ia spune-mi ....Cum ai ajuns la el?
Avea o voce groasa si parea extrem de serios cand vorbea. Nu imi permiteam sa nu-i raspund. Imi era frica de ce mi-ar putea face asa ca i-am povestit tot ce s-a intamplat (CAPITOLUL 1).
-Si nu ai incercat sa scapi?
-Ba da am scapat.
-Si te-ai intors la el de buna voie?
-Nu . Normal ca nu . De ce as fi facut asta? Ai mei trebuiau sa plece din tara si l-au angajat exact pe el ca bona.
(L-a apucat rasul.)
-Interesant. Ti-a dat vreo pedeapsa?
Am prvit in jos . Nu vroiam sa vorbesc despre asta. Dar s-a ridicat de pe scaun , s-a apropiat amenintator de mult de mine si s-a lasat pe vine. Nu puteam sa-l privesc in ochi . Era al naibii de intimidant. M-a prins de gat si mi-a trantit capul de perete . Am scos un tipat infundat iar el incepu sa-mi stranga gatul cu putere. Lacrimile au aparut.
-Deci sa inteleg ca da? (Intreba el, slabind stransoarea)
-Da.
-I-a spune-mi......(si un mic ranjet s-a format in coltul gurii lui) cat de tare te-a futut? De cate ori pe zi? Daca te balbai sau nu raspunzi va fi destul de rau pentru tine.
-Nu m-a futut.
Mi-a dat o palma . Am vrut sa-mi duc mainile la obraji dar lanturile erau prea scurte.
-Nu ma minti!
-Nu te mint.
-Deci vrei sa zici ca te are de atata timp si nu te-a futut inca deloc?
-Asta vreau sa zic .
-Nu te-au futut nici ceilalti?
-Nu.
-Nici macar blondul ?
-Te referi la Luke?
-Da fraier-o . La el ma refer.
-Nu . Nici macar el.
Din perspectiva lui Victor,
Sunt sigur ca minte. Harry nu a mai tinut pe nimeni atata timp fara sa intre in ea. Dar...... s-ar putea sa fie si varianta asta dar ar fi prea ironic.
-Esti virgina?
Ea si-a lasat capul in jos si a spus incet,,Da". Sfinte sisoe. Harry a pastrat-o atata timp asa , lasand-o doar cu semnul ala mic de pe gat.
O tipa de vreo 18 ani care inca e virgina. Sau e mai mica?
-Cati ani ai?
-Azi am implinit 15.
Lacrimile au inceput sa-i siroiasca pe obrji. Arata extrem de bine pentru varsta ei . E educata , pare inteligenta, e atat de inocenta...nu ma mir ca Harry nu i-a facut nimic. Cred ca a inceput sa tina la ea. Simteam ceva. Oare vinovatia? E ziua ei totusi.. Mneee.... eu nu simt asa ceva. Oricum trebuia sa ma razbun pe Harry iar asta va fi oportunitatea perfecta pentru a face asta.  O sa ii fac tot ce nu i-a facut Harry si o sa treaca prin chinuri groaznice. Ei bine , depinde cat de ascultatoare va fi la interogare. Dar , dat fiind faptul ca e ziua ei , o voi lasa in pace in seara asta.
-Esti perfecta ca sa ma pot razbuna pe Harry.
-Cum?
-Esti idioata? Tine mai mult la tine decat a tinut la oricine pana acum . Ranindu-te in feluri groaznice , am sa-l ranesc cumva si pe el.
Dupa ce am spus asta, am iesit din celula punand lacatul pe usa si lasand-o singura sa planga pe intuneric.
_____________________________________Hei , hei , hei .
Inca un capitol si m-am gandit la ceva. Va las pe voi sa algeti cum va arata Victor. Astept raspunsurile in comentarii.😘😘😘iar in capitul urmator voi posta poza.

RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum