Capitolul 11

7.7K 241 12
                                    

Ma simteam protejata. Nu-i asa ca-i ironic ? Ma sinteam protejata chiar de persoana de care imi era cel mai frica . Pana la urma am adormit. Asta avea sa fie o vara luuuuunga !!!!!!!!!!!
______________________________________
Simteam o mana la baza tricoului meu. Mi-am deschis ochii speriata si mi-am adus aminte cine-i langa mine. Ma prefaceam ca dorm. Si-a bagat mana pe sub tricoul meu si a inceput sa urce incet. Mi-am deschis ochii si mi-am plasat mana pe al lui doar ca mana mea nu era sub tricou.
-Neata papusa !
-Nu-mi mai spune papusa si scoate-ti mana de sub tricoul meu ! (Spusem eu cat de calma am putut)
-De ce as face asta ?(si continua sa urce cu mana aproape ajungand la sanii mei )
-Pentru ca mi-ai promis ca nu ma vei pedepsi.
-Asta nu este o pedeapsa.
-Te rog Harry.
-Ar trebui sa nu mai fi asa artagoasa. Sti cate fete ar vrea macar sa ma uit la ele?
-Atunci de ce nu te uiti la ele? De ce trebe sa imi ruini mie vara?
-Sunt dadaca ta. Trebe sa stau cu tine.
(Mi-am dat ochii peste cap.)
-Dar nu trebe sa dormi cu mine si sa iti ti mana sub tricoul meu. Nu cred ca parintilor mei le-ar placea sa auda asta.

In momentul acela cu o singura miscare ajunse deasupra mea. Incercam sa ies de sub el dar nu am reusit. Statea peste mine. L-am impins dar mi-a prins mainile peste cap.
-Da-mi drumul !
- Ai cam prins tupeu papusa. Ia sa vedem cum scapam de el.
-Dar...
-Nici un dar. Acum v-a trebui sa incetezi sa te mai zbati fiindca nu vei scapa. Cred ca ti-ai dat seama de asta. (am incetat sa ma zbat fiindca stiam ca nu are nici un sens sa incerc sa scap de sub el). Acum , vom face in felul urmator. Cu o mana a inceput sa-mi ridice tricoul. Dar , aseara m-am culcat cu sutienul pe mine. Mi-a tras bluza peste cap dupa care mi-a imobilizat din nou mainile . Ce vrea sa faca?????
-H_Harry.. Ce vrei sa faci ?
-Vei vedea .(mi-a soptit in ureche dupa care si-a trecut mana peste abdomenul meu.)
S-a apropiat de gatul meu. Ii simteam respiratia calda . M-a trecut un fieor atunci cand buzele lui moi au facut contact cu pielea mea . A inceput sa lase saruturi marunte pe gat . Nici un baiat nu-mi facuse asa ceva . Era o senzatie noua si placuta dar stiam cine ma face sa ma simt asa si asta imi provoca greata.
-Te rog . Oprestete.
-Daca mai scoti vreun cuvant te pedepsesc. Ai inteles?
-D_Da.
La naiba. Nu vroiam sa fiu pedepsita. Dar din senin buzele lui moi au fost acompaniate de dintii lui. M-a muscat de gat de cateva ori si cobora spre sanii mei. Ma durea al naibii de tare . Suspinam la fiecare muscatura . El a ajuns la sani , dupa care la abdomen. Sunt sigura ca sunt toata vanata pana acuma. Dupa ce terminase , a lasat un rand de saruturi peste toate locurile ranite si mi-a dat drumul la maini. Am vrut sa le retrag.
-Tinele acolo. (M-am suspus. ) Ai niste sani minunati si atat de moi !
Eu m-am inrosit.
-Acum , ma voi duce jos sa pregatesc ceva de mancare . Dupa ce te imbraci vino jos sa vorbesti cu parintii tai la calculator. (Si iesi din camera).
Eu m-am ridicat si am fugit la baie. Cand am privit in oglina am ramas uimita. Eram plina de vanatai. Off. Mi-am facut rutina de dimineata m-am imbracat si am coborat . Mancarea a fost buna dar nu am vorbit in timpul mesei. In timp ce vorbeam cu parintii mei ,Harry m-a obligat sa port o esarfa ca semnele sa nu fie vizibile.
-Rebeca ti-ai facut bagajul?(intreba mama).
-Ce bagaj mama?
-Nu-mi vine sa cred ca ai uitat. Azi trebe sa pleci in tabara .(auzind acestea parca toata lumea mea a devenit senina. Tabara !!!! Am uitat de ea. M-am inscris acum vreo 2 luni . Asa voi scapa de Harry macar pentru 2 saptamani.)
-Am uitaaaat ! Ma duc sa-mi fac bagajul. Vorbim maine din tabara. Va iubesc pa pa ! (Dupa care am fugit in camera mea si m-am apucat de impachetat)
Este deja ora 10 iar autobuzul care vine dupa mine trebe sa fie aici peste ora. Usa camerei mele se deschide si Harry intra pe ea.
-Unde crezi ca pleci?
-In tabara .
-Si dacanu te las?(spuse in timp ce s-a asezat pe pat . Eu eram asezata pe jos in fata dulapului incercand sa indes cat mai multe haine in valiza in timp ce vorbeam cu el.)
-Nu este decizia ta.
-Punem pariu? Oricum nu vei putea iesi pe usa fara sa te las.
-Inceteaza ! (Si m-am ridicat in picioare) de ce te comporti tot timpul asa ? Esti atat de.... nu stiu.... offf... nimeni nu-mi poate spune ce sa fac dca nu vreau sa fac ceva.
-Nu vei merge in tabara. Sau vei merge cu cateva condtitii pe care va trebui sa le respecti.
-Nu voi merge cu nici un fel de conditii impuse de tine .
-Atunci nu iesi pe usa . (Si se aseza si mai confortabil)
Stiam ca nu ma va lasa sa plec pana nu-l ascult asa ca i-am facut semn cu capul ca poate sa inceapa ce are de spus.
-Nu te vei saruta cu nimeni , nu te vei culca cu nici un baiat si vei avea grija de tine. Iti dau si telefonul pe care ti l-am luat acum cateva zile dar va trebui sa imi raspunzi la mesaje .
-Ammm.... bine....
-Daca nu faci toate astea viata ta nu va mai fi asa placuta cand ajungi acasa.
-Mi-am dat ochii peste cap si am coborat la parter dupa care Harry m-a condus pana la autobuz. M-am urcat si m-am asezat langa Eliza , o prietena apropiata si am inceput sa vorbim.

Din perspectiva lui Harry...
A plecat. Ce o sa ma fac eu fara ea doua saptamani. Cred ca o sa-i sun pe cativa prieteni sa le spun sa stea aici . Cand se intoarce , va trebui sa se acomodete si ea.
Convorbire telefonica:
-Ce faci Luke?
-Pierd timpul.
-N-ai vrea sa vorbesti si cu ceilalti si sa va mutati la casa unde sunt eu bona?
(Luke rade)
-Estii ce ?
-Bona. La fata pe care mi-ati adus-o . A scapat dar i-am gasit parintii care m-au angajat ca bona ei pe tot parcursul verii fiindca au plecat din tara.
-Fain de tine.
-Nu prea . A plecat intr-o tabara pentru doua saptamani.
-Zimi ca ai futut-o macar bine inainte sa plece.
-E inca virgina.
-Ce fraier esti. Sigur nu se va intoarce asa.
-Eu cred ca da . Oricum i-am zis ce sa nu faca dar o voi pedepsi totusi fiindca a plecat atunci cand va veni acasa si ii voi face vara un iad. Voi incepe prin faptul ca va chem pe voi sa va mutati aici.
-Ii sun si pe ceilalti. In cateva ore suntem la tine.
Convorbire telefonica incheiata

RapitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum