Ochii i s-au intunecat. S-a asezat peste mine si mi-a tras parul pe spate.
-Ce ma bucur ca toate camerele sunt izolate fonic.
-Adica ?
-Adica nu-ti poate auzi nimeni tipetele.______________________________________
Mi-a prins mainile si a vrut sa mi le duca deasupra capului dar am inceput sa urlu . Eram bandajata pe maini si pe locurile in care m-am ranit de la cazatura. Ba chiar , aveam si piciorul in ghips.
-De ce urli ?
-Ma dor mainile .
S-a uitat la mainile mele si a vazut bandajele. I-a aparut un zambet sadic pe fata.
-Aha...Serios? Atunci n-ar fi bine sa-ti dam niste calmante?
Offf.... nuuuu..... sunt satula de ace.
-De fapt , nu ma dor.
-Nici cand fac asta?
Si a inceput sa aplice din ce in ce mai multa presiune asupra ranilor. Nu ma puteam abtine. Am inceput sa urlu. Am vazut sangele care coloreaza bandajul .
-Se pare ca te cam doare. Ce-ai zice sa ne jucam de-a doctorul?
-Cheama-l pe Niall.
-Ma descurc si eu. Acum , taci din gura daca nu vrei sa suferi mai mult.
Am tacut . Nu-l puteam convinge , nu puteam fugi , nu ma puteam impotrivi. A luat un ac , dupa care mi l-a introdus in brat , lichidul transparent intrandu-mi in organism.
Am asteptat cateva minute dar ma simteam din ce in ce mai rau. Nu ma putean concentra. Ce naiba mi-a injectat?
-Cred ca a inceput sa-si faca efectul. (Zise Luke)
A scos cateva hartii dintr-un sertar si s-a asezat langa mine. Am vrut sa ma dau mai incolo dar nu ma puteam misca. Ce naiba se intampla cu mine ???
-Sa-ti explic ce vom face acum. Bineinteles puteam sa o facem si normal , tu scriind raspunsurile dar , avand in vedere ca nu ai invatat sa vorbesti frumos , o vom face asa. Abia astept sa-ti treaca ranile ca sa fac tot ce Harry n-a apucat sa faca si sa te invat sa te comporti.
Ce ? La naiba ! La naiba ! La naiba !!!!!
Niall chiar nu va face nimic ? Harry trebuia sa ma lase cu el.
-Va trebui sa-mi spui data ta de nastere.
Oare pot minti ? Nici nu m-am gandit prea bine cand raspunsul imi iesi printre buze. Cum a facut asta? Aaaaa.......la asta folosea lichidul din seringa. Imi reducea puterea de concentrare ,astfel raspunsurile venind fara sa ma pot impotrivi datorita faptului ca erau intrebari simple. M-a intrebat numele intreg al parintilor mei , data lor de nastere, la ce scoli am mers etc...
-Am terminat . Ma intorc mai tarziu.
A iesit din camera iar eu am adormit.
Din perspectiva lui Luke...
As fi vrut sa-i leg mainile si sa-i rup hainele , apoi sa-i arat ce ar fi trebuit sa faca Harry cu ea. Asta am de gand sa fac , mai ales ca Harry mi-a dat voie s-o pedepsesc oricum vreau eu dupa ce se vindeca. Sper sa rezist pana atunci. Macar ghipsul trebe sa dispara iar dupa , isi va dori sa aiba piciorul rupt. Dar , trebe sa-mi limpezesc mintea pentru moment si sa-i trimit raspunsurile lui Harry .
Din perspectiva lui Harry....
Am mai fost cu avionul dar de fiecare data mi se pare ca atunci vad peisajul mirific pentru prima oara. Ma simt invaluit in puf datorita norilor si ma simt puternic cand vad lumea micsorandu-se . Trebe sa vada si Rebecka ce vad eu acum . Am rapsuns la telefonul care suna. Era Luke. Mi-a spus raspunsurile . Eram putin uimit . I-am spus sa le obtina doar cu vreo ora inainte sa ma urc in avion si erau zeci de pagini.
-Cum le-ai obtinut asa repede?
-Am metodele mele.
-Ai ranit-o inainte sa se vindece ? (Am inceput sa devin din ce in ce mai furios. Poate ma enerva si nu mi se supunea dar am inceput sa tin din ce in ce mai mult la micuta fata . Prin ea ma vad pe mine acum cativa ani. E incapatanata , hotarata , simpatica , inteligenta si curajoasa. Dar , va trebui sa dispara curajul ,incapatanarea si hotararea. Trebuia sa ma asculte . Dar , momentant , imi faceam griji pentru ea)
-Nu chiar. Am drogat-o .
-Ai inebubit? Spune-mi macar ca l-ai intrebat pe Niall daca e in regula. Cine stie cum o sa reactioneze cu meficamentele pe care i le-a dat el?
-Ămmmm .......nu chiar. Vorbim mai taziu. Ma duc sa-l intreb.
-Esti atat de fraier !!!!!!(am urlat in telefon si am vrut sa inchid ca sa-l sun pe Niall dar el a zis )
-Voi rezolva tot. E bine . (Dupa care a inchis telefonul) Chiar acum am aterizam. Nu aveam timp sa-l sun si pe Niall. Sper doar ca Luke sa rezolve ce a facut.
Din perspectiva lui Niall...
Luke a venit la mine ingrijorat si mi-a povestit ce facuse. M-am inrosit din cauza nervilor si am fugit in camera unde se afla. Era intinsa pe pat . I-am luat pulsul. Medicamentele si drogul nu au reactionat prea bine impreuna . Va fi in starea asta cateva zile. Am luat-o in brate grijuliu si am dus-o sa o conectez de niste aparate ca sa-i pot monitoriza permanent pulsul si sa intervin daca se intampla ceva. I-am pus si o perfuzie ca s anu se deshidrateze .Dupa ce am terminat , am pornit spre Luke , care statea linistit in fata televizorului .
Din perspectiva lui Harry....
Niall mi-a spus ca Rebecka se simte bine. Abia astept sa ajung inapoi la ea . Mai ales acum ca am adoptat-o .
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionUn antrenament , o padure , si o scena pe care nu ar fi trebuit sa o vad. Toate acestea au condus la rapirea mea de doi ticalosi si la tot ce a venit dupa...