În camera mică în care stagna mirosul bolii, doctorul Karl împreună cu primarul Gilbert priveau rănita. Agatha zăcea în patul îngust cu cearșafuri curate. Blonda avea fața palidă, urmele colților încă mai erau vizibile iar ochii îi erau întredeschiși .
-Aghata e într-o stare stabilă. A fost și este cu adevărat o fată norocoasă și curajoasă.
-Așa este. Bine că am scăpat de Fiara aia blestemată.
-Apă, rosti Agatha
Tatăl ei îi îndeplini cererea. Blonda bău repede, dar apa nu îi reuși să-i potolească setea.
-Mai vrei ceva?
-Momentan nu.
-Cum ai fugit? întreabă doctorul.
-L-am eliberat. Am făcut un târg.
-Ce fel de târg?
-Este secret. Dar pot să vi-l spun vouă. Doar apropiați-vă de mine.
Cei doi, curioși fiind, au făcut întocmai.
Aghata simțea sângele ce curgea în venele doctorului și nu s-a mai putut abține. L-a tras pe doctorul Karl și și-a înfipt dinții în gâtul lui. Sângele fierbinte îi alină durerea colților și îi făcu să înceteze pulsațiile gingiilor ce încă nu s-au adaptat la noua schimbare. Bând din ce în ce mai mult reuși să fure vitalitatea, viața și puterile bărbatului. Ci La vederea îngrozitoarei fapte tatăl ei a fugit. La început, Karl s-a împotrivit cât a putut dar forțele lui au fost neputincioase în fața noii puteri ale fetei. Mișcările lui bruște au devenit jalnice legănări Când și-a potolit foamea a șoptit :-Totul are un preț! Tu ti-ai făcut partea. Acum e rândul meu :Fiara mi-a promis că mă va face nemuritoare dacă voi sta în locul lui.Astfel l-am eliberat.
Privesc cerul gri în timp ce stau la fereastra din camera mea destul de mare.Eu sunt singura ucenică care nu împarte camera cu cineva. Stolurile de păsări ce își iau zborul spre țări mai calde și mai însorite mă deprimă. Totodată ele îmi dau impresia că nu numai frigul le alungă ci și altceva, ceva rău. Fuga lor mă face și pe mine să plec, dar păcat că dramul de rațiune pe care îl am mă readuce pe pământ.
Mă îndepărtez de geam și mă pun în pat luând cartea de pe noptieră și încep să citesc :
"Seth a crescut repede și a devenit un băiat curajos și chipeș. Nimeni nu era mai bun arcaș ca el și nimeni nu primea atât de multă atenție din partea doamnelor. Și Seth era interesat de cineva. De Sophia, o vrăjitoare puternică, dar rea. Foarte rea. Totuși Seth era îndrăgostit nebunește de Sophia.Într-o zi, Sophia i-a cerut să-i aducă o stea de pe cer în secret . Seth i-a spus că o să facă acest fapt, fiind tânăr, îndrăgostit și neinformat. Nu știa ce s-a învoit să facă. Nu știa că steaua pe care o dorea vrăjitoarea era cea care îl ținea în viață pe Împăratul Astrelor. Făcând o vrajă pe care numai luminătorii o puteau face a furat steaua de pe cer și i-a dus-o Sophiei care a otrăvit-o prin magie neagră.
Seth nu avea habar de răul pe care l-a făcut și s-a dus neștiutor la Curtea Astrelor. A aflat că Împăratul a fost otrăvit iar prin cercetare a aflat că el era cauza. Seth s-a dus la Împărat și a mărturisit ce făcuse. Ultimele cuvinte ale Împăratului au fost :
-Te iert, Seth! Dar de acum înainte te vei numi Fiara. Îți dau ție puterile Astrelor iar de vrei, poți fi tu viitorul Împărat .Of, un copil naiv mi-a adus sfârșitul.De atunci, Fiara a vânat numai vrăjitoare "
Tristă poveste. Îl compătimesc. Mi-e milă de el ,dar nu pot să uit că mi-au murit atât de multe semene. Mă dezbrac și îmi iau pijamalele pe mine apoi mă pun în pat. Adorm gândindu-mă la Fiară.
Niște țipete asurzitoare mă trezesc. Mă ridic ca un Fulger din pat și părăsesc camera în pijamale. Mă îndrept spre locul de unde se auzeau acele zgomote și o găsesc pe Marianne întinsă pe jos. Gâtul îi era plin de sânge ,dar cred că mai era în viață. Mă aplec și mă pun lângă Marianne încercând să o ajut. Îi spun fetei care o găsise prima să nu mai țipe atât și să cheme ajutoare.
Mână albă a rănitei mă prinde de încheietură iar ochii ei tulburi mă caută înnebuniți. Vocea ei răgușită îmi spune :-Mi-a spus să-ți spun că s-a întors.
Apoi șatena leșină. O văd pe mama că vine spre noi și îi cedez bucuroasă locul.
De ce să mă informeze de venirea lui chiar pe mine?
Gata. Alt capitol. Sper să vă placă. Dacă aveți nelămuriri puteți să mă întrebați .
CITEȘTI
Vrăji și vrăjitoare :Blestemul Fiarei
FantasyMedeea este cea mai stângace vrăjitoare din Academia Magică din Oregon. E un adevăr crud pe care îl știe toată lumea, chiar și părinții ei, unii dintre cei mai puternici vrăjitori din America. Dar toți au o surpriză atunci când cântecele ei îi fac...