În Grünland e forfotă mare. Agatha, cea care conduce acum satul din inima pădurii, va avea musafiri foarte importanți, fapt care face ca sătenii să lucreze mai cu spor pentru folosul comunității, și, desigur, pentru sângeroasă lor stăpână : producția de vin amestecat cu sânge uman sau de elf a crescut admirabil, capele de stofă neagră se vând ca pâinea caldă, meșterii făurari au început să facă multe sicrie de argint- adevărate opere de artă care vor aduce multe monezi de aur elfic .
Și stăpâna Agatha e neliniştită. Doar o să vină la întrunirea lor lideri foarte importanți ce conduc direct vampirii și indirect oamenii : Dracula, Contele de Saint Germain ,Fiara -viitorul rege al vampirilor .
-Trebuie să recunoști :satul este mai prosper acum decât era înainte, pe vremea în care tu erai primar în Grünland! îi spuse Agatha tatălui său în timp ce se uita în oglindă la ochii ei roșiatici.
-Și mai sângeros, Agatha. Mult mai sângeros.
-Și eu sunt mai puternică . Nu mai sunt firavă și slavă.
-Știu. Nu mai ești umană, îi răspunse cu atât de multă tristețe tatăl ei, îmbătrânit prea repede -în doar câteva zile, încât vocea aproape nu s-a auzit.
Aproape. Femeia vampir îl străfulgeră cu sângeroșii săi ochi și spuse cu severitate :
-Nu prea îi suferi pe ăștia -cadrave umblătoare-,nu?
-Nu, nu sufăr trădători și fățarnici. Să ai o viață fericită, draga mea fiică! încheie fostul primar părăsind încăperea.
Agatha zâmbi în colțul gurii și spuse doar pentru ea :
-Bătrân laș.
***
Parfumul caracteristic al tatălui meu mă inundă atunci când îl îmbrățișez. Nu l-am mai văzut de mult timp ,căci este unul dintre cei mai puternici vrăjitori, ceea ce face ca să lipsească de acasă, fiind ocupat cu diverse îndatoriri :găsirea și pedepsirea vrăjitoarelor rele, rezolvarea conflictelor dintre vampiri și vrăjitori, asigurarea plăcintelor de mere pentru vrăjitorii cei mai bătrâni, puternici și capricioși.
- Ai mai dat foc la Academie? mă întreabă glumeț
-Nu. Am fost puțin ocupată cu.......
-Se vede. spune dar de data asta serios uitându-se la mesajul de pe perete.
-Mda.
-Medeea, și după plâns vine râs. Să știi asta.
-Poate.
- Se pare că trebuie să ne întărim securitatea :usturoi la ferestre și la ușii ,capcane cu țepușe de lemn de stejar înmuiate în verbină și argint elfic și multe altele. Iar tu ,draga mea fată, o să ai un program foarte încărcat.
-Mda. Avem multe de făcut, dar ,oricât de mare ar fi amenințarea, trebuie să dorm.
-Așa e. întări mama. Mergeți și culcați-vă. Numai să aveți grijă să închideți ferestrele, încuietorile să le ungeți cu usturoi.-Așa o să facem, Maestră. zise Marianne. N-aș vrea să fiu mușcată din nou de o față palidă! continuă ea simțindu-se în glas amintirea încă vie a acelei nopții morbide.
CITEȘTI
Vrăji și vrăjitoare :Blestemul Fiarei
FantasyMedeea este cea mai stângace vrăjitoare din Academia Magică din Oregon. E un adevăr crud pe care îl știe toată lumea, chiar și părinții ei, unii dintre cei mai puternici vrăjitori din America. Dar toți au o surpriză atunci când cântecele ei îi fac...