Evet arkadaşlar multide miranın giydiği kıyafet var ama siyah pantalon olacak ve ayıca ayakkabılar biraz daha az topuklu olacak.. Vee multideki mira değil mirayı biraz daha merak edin
Ahhh hayır pazartesi günüydü. Aslında okulu severim ama bu hafta sonu Sena ile çok vakit geçiremedim. Ve alarm her zamanki gibi saat 06.30 da çaldı. Servis 7.10 da gelecekti. Allah'tan annem kalkmamıştı, yoksa kahvaltı kalhvaltı diye tuttururdu. Ama ben kalvaltı sevmem kiii.. Hemen okul gömleğimi giydim ve üstüme bir kazak geçirdim , pantolonumu da giydim ve artık hazır sayılırdım. Her sabah yaptığım gibi balkona çıktım ve havanın yüzüme çarpışını hissettim ve hızlı bir irkilme ile tamamen uyandım. Son olarak sacımı da at kuyruğu yaptım veee okula hazırdım. Tam asansörle inerken telefonumun zil sesi duyuldu ( game of thrones soundtrack) telefonu açtım ve arayan serviscimizdi. 3 dakikaya orada olacağını söyledi. Aslında herkesi aramazdı ama ben bazen geç kaldığım için genelde beni arardı. Bende hemen 3. Kattan asansörle indim ve aşağıda beklemeye koyuldum. Servisçimiz tam 7.12 geçe evimin önünde oldu. Herzaman yaptığım gibi kulaklığımın karışıklığını açtım ve müzik dinlemeye başladım. Nedense servis müzikleri beni pek açmazdı.
Saat 7.44 geçe okulda olduk. Her pazartesi ve cuma rutin bir hale gelen istiklal marşımızı okumak için sıraya geçtik. Ve ben her zamanki gibi öndeydim. Sınıf hocamız yani Ali hoca da sırada gelip önümde durdu. Her pazartesi İstiklal Marşı başlamadan Ali hocayla şakalaşırdık. Hatta evimiz yakın olduğu için birbirimizi görüp görmediğimizi ilk sorardık ve en anlamsız şeye bile gülerdik. Ama bugün bir terslik vardı. Ali hoca sıraya geç gelmiş ve benğm yüzüme dahi bakmamıştı. Halbuki ona Utku hocanın yani özel ders hocamın selamını iletecektim.( Ali hoca ile Utku hoca çokk yakın arkadaş ve aralarındaki espri bu ). Ailemden bile yakın olan hatta kardeşim dediğim insan Merve ile konşmaya başladık. Ama aklım Ali hocada kaldı. Acaba bilmeden bir hata mı yapmıştım. O arada müdür ve çok yakın gördüğüm müdür yardımcısı konuşm yapmaya başladı iyi bir hafta diledi. Ardından müzik hocamız istiklal marşını okuttu ve sınıflara çıkmamızı istediler. İstiklal Marşı biter bitmez hemen Ali hocanın yanına gittim. Bana neden böyle yaptığını soracaktım. Ama o arada diğer öğrenciker geldi ve ben soramadım. Bütün kız öğrenciler Ali hocanın yanındaydı. Çünkü Ali hoca okulun en yakışıklı öğretmeniydi.( bana göre değildi) 😀😀 .Kızlar gelince soru soramadığım için yüzüm asık sınıfa girdim. Ve herkes şaşırdı. Çünkü beni enerjik olarak tanımlarlar. O an Merve ve Zeynep ( en az merve kadar yakın) hemen gelip ne olduğunu sordular.. Bende yok birley diyerek geçiştirdim. Çünkü ne olduğunu ben bile bilmiyordum.
Ahhh hayır ilk dersimiz edebiyattı. En nefret ettiğim ders olabilirdi. Drrs başlamadan Ali hocanın yanındaki bir kız geldi ve Ali hoca senin arkandan seslendi neden bakmadın dedi... Neeeee ben neden duymadım.. Offff olamaz. Elimdeki şansı geri çevirdim resmen. Tam dışarı çıkıp Ali hocanın yanına gidicekken Edebiyatçı geldi ve birkaç konu anlattı. Ama onlar bana ninni gibi geldi. O anda kapı birden açıldı veeeeee....Evet arkadaşlar sizce kim buuu 😀😀 Belki kısa bir bölm olmuş olabilir ama yorum gelmediği için nasıl yazdığımı bilemiyorum lütfenn yorumunuzu bana iletinn.. 😀😀 Tekrardan diyorum bu hikayenin gerçeklik payı vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim (!)
ChickLitSenin en zor zamanında kim oldu ? Annen mi , Baban mı , yoksa Kardeşin veya Abin mi ? İşte benim ki hiçbirideğil.. Hiç zora düştüğünde öğretmenini aradın mı ? Ondan yardım istedin mi ? Vee en kötüsü sen onu abi gibi bilirken en zor sırrını senden...