Bölüm 8

3.4K 90 16
                                    


- Nasıl yani hocam ?

- Duydun işte senin hayatının sadece 2 yılında olmak istemiyorum..

- Peki neden ?? Sadece öğretmenimsiniz..

      O an Ali Hoca 10 saniye boyunca bana baktı ve hiçbir cevap vermedi.. Yani gerçekten anlayamıyorum. Ne yani öğretmenimdi daha ne kadar beraber olabiliriz ki ?? O an Ali Hocanın sesiyle irkildim;

- Ben senin için demiyorum zaten..!

- Özel değilse benim hayatımda olma sebebinizin ben değil de ne olduğunu sorabilir miyim??

- Gamze Teyze.. Gamze Teyzeyle artık ayrılamam. Ben ona alıştım, o bana alıştı..

- Tamam hocam o zaman annemle size nice yıllar..!!

        dedim ve kolumu kurtarıp odadan çıktım.. Odadan çıkar çıkmaz hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.. Nedenini bilmiyorum ama çok terlemiştim.. Ali Hocanın böyle söylemesinin, böyle yapmasının nedenini tam olarak anlayamadım..

Ali Hocadan

Direk Miranın odasına çıktım ve telefonla konuşuyordu ben gidince kaçamak cevaplar verip kapattı. Ama neden bana kimle konuştuğunun söylemedi ki ? Yani söylemek zorunda da değildi. Ben neden bu kadar merak ettim ki ? Ama tabii ki merak edicem.. O benim öğrencim ayrıca annesi de onu bana emanet etti sayılır..

Kendimi kandırmamalıyım.. Ona neden öyle davrandığımı ben bile bilmiyorum.. Ama o neden aşırı çıkıyor ki bana.. Tam konuşma zamanımız telefon konusunu kapatayım ve diğer konuyu açayım.. 

Vee beklediğim gibi konuşmamak için hemen kaçıyor. Ama bu benim son şansım o anki duyguyla Mira'nın kolunu tuttu.. Kolunu tuttuğumu ve ona o saçma cümleyi kullandığımı anladığımda Mira neyi kasteddiğimi soruyordu.. O an küçük bir şokla 10 saniye boyunca sustum. Sonrasında aklıma Gamze Abla geldi ve hemen onu bahane ettim..

Bu arada ben neden öyle birşey dedim ki.. Yani yalnızca 2 yıl boyunca olmak istemiyorum derken... Yani neden ömrünü benle geçirmesini istiyeyim ki.. O benim ÖĞRENCİM ben neden böyle düşünüyorum..?

Aklımda böyle binlerce soru varken hala Miranın odasında olduğumu fark ettim ve çıkmam gerektiğini anladım. Tam çıkarken Miranın parfüm kokusu burnuma geldi. Hergün sıktığı parfümdü. Hergün kokladığım koku arada bir onu gıcık etmek için o kokunun çok kötü olduğunu söylediğim parfümdü. Ama o zamanlar yanımda  Mira  vardı. Şimdi ise odasında tek başıma o kokuyu içime çekiyorum. Ulaşılamaz bir durum gibi oldu.. Bu düşüncelerimle aşağıya doğru yöneldim.. HAsan hala telefonla konuşuyordu. Mira ise yoktu ortalıkta..

          Banyoda elimi yıkadıktan sonra aşağıya doğru inerken Ali hoca daha yeni yerine oturuyordu. 3 dakika boyunca odamda mıydı yani ? Bu düşüncelerle aşağıya indim ve Hasan Hoca telefonu kapatarak bana döndü gözünün içi gülüyordu.. Bana baktı ve ;

- Miraaaaa!  

- Abi ne oluyor.. Efendim ???

- Sana muhteşem bir haberim var.. 

- Hayırdır.. Merak ettim şimdi ??

Öğretmenim (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin