Evet arkadaşlar söz verdiğim gibi teşekkürlerimi yazacağım.@AydanurGney4
arkadaşıma teşekkür ederim güzzel yorumları için.. Ayrıca yorumlar yok diye üzülmüş ve tam kitabı bırakmayı düşünürken bir anda bir mesajla hayatıma giren ve adını söylemek istemeyen arkadaşım, kardeşim sana çokkkk teşekkür ederimm. Senin sayende :) ;)
Arkamı döndüm ve Ali hoca bana bakıyorduu.. Biliyorum onu, bana bayaaa sinirlendi. Haksızdı desem yalan olur. Peki ya şimdi ne yapacağımm.
Ali hocadan
Aslında Miranın birden bana bu kadar sert olmasını anlamadım. Çünkü bazen beraber eve giderdik ve yolda baya gülüp eğlenirdik. Belki benden sonra birşey olmuştur ve tek başıına kalmak istiyebilir diye üstüne gitmek istemedim. Ama o an beynime kan sıçradı. Nasıl yaaa ben ona resmen yalvardım benimle gelmedi sonra en yakın arkadaşlarımdan biri olan Ahmet'in arabasından indi.. Gerçekten yanlış anlamayın Ahmet'in arabasından indi diye sinirlenmedim ama neden bana öyle tepki verip sonradan Ahmet'in arabasından indii. Şuan gerçekten çokk sinirliydim. Onunla konuşacaktım. Ne pahasına olursa olsun konuşacaktım.
Miradan
Ali Hoca bana doğru ilerliyordu. Yanıma gelince bana öyle baktı ki. Sadece bir açıklama bekliyomuş gibi. Gerçekten ona bir açıklama yapmak isterdim. Ona bütün bu olanların neden olduğunu demek isterdim. Ama aramıza soğukluk girmişken bir açıklama yapıp Ali hocayla yeniden eskiye dönmek istemiyordum. Çünkü eğer dönersem bu sefer yurt dışında okuma işi kesin gibi birşey olur.. Ali hocaya döndüm ve ;
- Efendim hocam. Bir şey mi oldu ?
- Nasıl bir şey mi oldu Mira ? Ne oluyor asıl benim sana sormam lazımdı.
- Hiçbir şey hocam. Birşey mi olması lazım.
- Mira sen ne yaptığının farkında mısın ? Bu konu uzun sürecek gibi hadi hemen evime gidiyoruz. Bu konuyu konuşmadan asla senin evine gitmene izin vermiyeceğim ya burda konuşucağız herkes görecek ya da evime gidicez hemen.
- Hocam birşey yok dedim. Evinize gitmek istemiyorum. Evinize gitmenizi gerektirecek bir olay yok. Eve gitmem lazım annem beni bekler..
- Mira belli birşey var. Bu evime ilk gelişin değil.( Bir zamanlar Ali Hocadan özel ders aldım. Daha sonradan okulda bu söylentiler yayılınca bende dersi bıraktım ve Utku hocadan ders almaya başladım. Hatta dersi de Ali hoca önerdi.) Bu arada Gamze Ablanın şehir dışında olduğunu biliyorum yarın akşam gelecek. Onun için şuan benimle konuşmak zorundasın.
- Ama hocam
sözümü bitiremeden kolumdan tuttu ve beni eve doğru götürdü. Evi 2 katlıydı. Dediği gibi evine çok kez gitmiştim. Ama benden sonra oturma odasını değiştirmiş.( Multide ) Ve bu yeni hali çokk güzel olmuş. Oturma odasına geçtik. Daha sonra yeniden sordu neden böyle davrandığımı. Bende birşey olmadığına ( yalan ) inandırmaya çalıştım.. Ali Hoca;
- Peki neden benimle gelmedin de Ahmetlee gittin ?
- Ahmet Hoca hadi gel seni eve götüreyim dedi ve bende kabul ettim.
- Yani bu kadar mı ?
- Evet başka birşey mi olması gerekiyordu.
- Peki neden benimle gelmeyi kabul etmedin.
- O an canım öyle istedi.
- Tamam o zaman Ahmeti arayayım. Tam nedenini bana söylesin.
- Yani hocam ban güvenmiyor musun ?
- Asla sana güvenim tam sadece belki unuttuğun birşey vardır diye..
O anda bir sessizlik oldu ve Ali Hocanın telefonu açma sesiyle sessizlik birazda olsa bozuldu. Şimdi ne yapacağım peki ? Yani Ahmet hoca doğruyu der. Yani kesinlikle yalanım ortaya çıkar..
Ali Hocadan
Mirayla beraber eve geldik ve Mira oturma odama hayranlıkla baktım. Mira ilk defa gördü oturma odamı çünkü değiştirmiştim. Mira'nın bana neden yalan söylediğini bilmiyordum ama Mira yalan söylediğini kabul etmedi. Onun için Mira'nın yanında Ahmet'i arıyacağım. Dediğim gibi yalan söylediğini biliyorum ama yalan söylediğini bildiğimin onun da bilmesi gerekiyor. ( Biliyorum zor bir cümle oldu :) :) Ama bunun nedenini araştıracağım ve neden böyle yaptığını öğrenecektim. Etrafta birden sessizlik oldu ve telefonun sesiyle sessizlik bozuldu.
Miradan
Ali hoca Ahmet hoca ile konuşması yaklaştıkça içimdeki korku ve yalan söylediğim için mahçupluk duygusu arttı. Vee ne yazıkk kii o ses geldi.
- Aloo ..
- Alo Ahmet nasılsın kardeşim.
- Çok sağol Ali iyiyim evime doğru gidiyorum.
- Hayırdır neden bu kadar geç kaldın eve normalde daha erken olurdun ?
- Ya bir öğrenciyi evine bıraktım. Hatta senin çokk yakın olduğun bir öğrenci adı Mira..
- Aaa Mira mı hayırdır birşey mı vardı yoksa öylesine mi ?
- Ya yok önemli birşey yoktu. Arabayla giderken birden önüme çıktı. Baya dalgın gibiydi. Yani baya morali bozuktu. Bende o an Mirayı durdurdum ve eve götürmeyi teklif ettim ama o yürümek istediğini söyledi. Bende bu dalgınlıkla birşey olmasın diye onu eve getirdim.
- Haa çokk sağol kardeşim yaaa iyiki getirmişsin.
- Aynen bende deim kesin ALi teşekkür eder :) :)Ne demek kardeşim her zaman :)
- Tamam o zaman Ahmet şuan bir işim var. Sana birazdan dönücem.
- Tamam kardeşim görüşürüz.
O anda Ali Hoca yanıma geldi ve gözlerime baktı. Bende hemen gözlerimi çektim.
- Ben artık gideyim hocam..
- Git, git ama emin ol neden böyle yaptığını araştırıcam..!
Evettt arkadaşlar bir bölüm geldiiii. Aslında çokkk müsait değildim ama sizin için yetiştirdim. Kıymetimi bilin.. Vote ve yorum beklerim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim (!)
ChickLitSenin en zor zamanında kim oldu ? Annen mi , Baban mı , yoksa Kardeşin veya Abin mi ? İşte benim ki hiçbirideğil.. Hiç zora düştüğünde öğretmenini aradın mı ? Ondan yardım istedin mi ? Vee en kötüsü sen onu abi gibi bilirken en zor sırrını senden...