MİRA 😀😀

11.1K 199 16
                                    

Evet arkadaşlar olaylar Mira'nın gözünden anlatılacak ama  bazen ali ve hasanın ağzından da anlatılacak..

Kitaba başlamadan baş karakter olan miranın hayatındakilere kısa bir özet açmak isterim.. Mira lise öğrencisidir. Miranın çok aktif bir hayatı vardır. Herşeyden zevk alır.. Miranın annesi ile babası boşanmıştır. Ve durumları bayağı iyidir. Bundan dolayı Mira rahat bir çocuktur. Ama mira bilinen zengin züppe bir çocuk değildir. Devlet okulunda okur. Miranın öğretmenleriye arası haylii iyidir bilhassa Ali öğretmen ile.. Mira artık Ali öğretmeni abi olarak göremeye başlar. Miranın dersleri de bayağı iyidir. Bütün özel okullar onu kapmak ister ama Mira gitmek istemez. (Zaten özel okuk istese durumları baya iyi bursa gerek yok.) Gamze Hanım da hem Ali öğretmen ile hemde Hasan öğretmenle arası baya iyidir. Mira tek çocuk olduğu için annesi üzerinde çok titrer. Miranın ailesi çokkk kalabalıktır. Mira bunalınca yada birşey olursa daha 4 yaşında olan kuzeniyle vakit geçirir ve bütün sıkıntısı gider. Küçük kuzeninin adı Senadır. Ve aksilik bu ya senaların evi alinin evinin yanındadır. Tekrardan miranın eğitim hayatına gelirsek.. Mira asla okulun düzenini bozacak kıyafet vb. Birşey yapmaz. Hatta saç açılmasına bile karşıdır. ( Bildiğiniz inek öğrenci 😀) Onun için bazı arkadaşları onun arkasından ispiyoncu falan da deseler mira onlara takılı kalmaz hayatıno yaşar...

Bundan sonraki bölümde olaylar gelişecek.. Miranın hayatını bu kadar bilmeseniz hikayeyi anlamazsınız diye yazdımm.. Ama bundan sonraki bölümde olaylar başlıyacak..

Öğretmenim (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin