Bölüm 3

5.7K 161 79
                                    


       Bende o an sadece espriye alarak..

- Tabiki hocam ne demek görevimiz :) dedim.. Ve sınıfa geçtim. Betül hoca bana pis pis baktı  ve ;

-Hayırdır önemli birşey mi var 

-Hayır hocam Ali hocaya birşey sormuştum aklındayken onun cevabını vermeye gelmiş.

-Tamam yerine otur devam ediyoruz. dedi;

       Bende hemen yerime oturdum ve hemen derse odaklandım ama birden öyle demesi beni şaşırttı. Ama şuan asıl önemli olan moralinin bozuk olmasıydı. Bana belli etmemeye çalıştı ama çokk belli oluyordu. Yada ben hep onun yanında vakit geçirdiğim için bana öyle geliyordu. Offff ama şuan o önemli değildi. Daha ilk dersteydik ve ben hemen eve gidip üzerimi değişip Senanın yanına gitmek istiyordum. 

      Veeeeee çokkk şükür okul bitti. Eve doğru gidiyordum. Sevmediğim birkaç insan vardı orada ama mecbur onların yanından gitmem gerekiyordu eve. Benim geldiğimi görmediler. Veee devam ettiler konuşmaya.. Biraz kulak misafiri oldum. Bugün Ali hocanın beni seslemesi ardından başlamıştı dedikodular meğerse. Resmen ben ile Ali hoca arasında başka bir ilişki olduğunu vurguladılar. Neeeeeee benle Ali hoca mı olamazzzzz. Ben onunla yakın değildim ki.. Belki evet yakındım ama onların dediği anlamda hiçbir zaman yakınlaşmadımmm. Şimdi onların yanına gidip onlara böyle desem inanmazlar hatta okula bile yayarlar.

     Servise binince Ali hocayı gördüm. Bana baktı güldü ve yanıma geldi;

-Gel beraber gidelim.

- Teşekkür ederim hocam servisle gidicem..

-Neden.. Zaten evlerimiz yan yana seni götürürken ayrı bir çaba sarf etmeyeceğim..

- Hocam evlerimiz yan yana olması sizinle geleceğim anlamına gelmez..

- Bir sıkıntı mı var ? Daha sabah güldük eğlendik.

- Yok hocam sadece eve gitmek istiyorum..

  dedim ve yanından ayrıldım.. Emin olun bende üzmek istemem Ali hocayı ama dedikodu eğer biraz yayılırsa ki yayılması an meselesi.. Yayıldığı an annemin kulağına gider nasıl mı ? Hasan Hoca ( abim dediğim adam )okuldaki hocaların hepsini tanıyor ve birşey olursa hemen haberinin olmasını istiyor. Ve hasan abi de bizim evin hemen hemen 3. üyesi o kadar yakınız annem ben ve hasannnn :)

    Serviste yalnızca bu meseleyi düşündüm.  Ne yapacaktım şimdi. Eğer Ali hocadan çok uzaklaşırsam belki dedikokular biterdi ama Ali hocayı kaybedebilirdim ya da daha kötüsü Ali hoca konuyu araştırmak için daha yakın olur.. Offff ne yapacağım şimdiii..  En iyisi biraz da olsamm uzaklaşmam nasıl olacak bilemiyorum ama uzaklaşmam gerek bu okulda kalmak için, arakadaşlarımı görmek için, sevdiğim hocaları görmek için. Siz şimdi diyebilirsiniz bu okuldan gitsen de her türlü dışarıda buluşursun. İşteeee o olamaz çünküüü annem benim Yurt dışında eğitim görmemi istiyor.. Beni bu okuldan uzaklaştırmak için özel okul diyor ama eğer elinde fırsat olursa kesinlikle New Yorktaki özel okula göndermek istiyor. 

     Servisten inince aklımda hala aynı soru vardı. Servisten biraz erken indim çünkü yürümek beni rahatlatırdı. Karşıdan karşıya geçerken bir arabanın korna sesiyle irkildimm.. Araba az kalsın beni ezecektiii. Başımı kaldırdım ve arabanın içindeki gözüme çarptı.

***********************************************************************************************

Arkadaşlar aslında burda bitirmem lazım ama bölümlerim biraz kısa olduğu için telafi nedeniyle devam ediyorum.. Kıymetimi bilin..

           O an şok oldum ve ne yapacağımı bilemedim arabadan inip bana doğru yürüyen Ahmet hocaydı ( Ahmet hoca bizim fizik hocamız.. Aslında Ahmet hocayla çok yakın değildim. Çünkü ona saplantılı bir şekilde bir öğrenci aşık ondan dolayı başımı hiç belaya sokmak istemm.. ) 

- Ne oldu sana ? Neden bu kadar dalgınsın ? Az kasın çarpacaktım.

- Hocammm, hocammm, hocammm ben gerçekten özür dilerim. Gerçekten dalgındım. Özür dilerim

- Neden anlatmak ister misin ?

- Hayır sağolun hocam izninizle eve gitmek istiyorum..

- Miraaaaa !

    Arkama döndüm ve Ahmet hoca bana bakıyordu.

- Efendim hocam..

- Gel bu dalgınlıkla sana bir araba çarpar seni eve bırakayım.

- Sağolun hocam yürüsem iyi olur.

- Şuan konu ne bilmiyorum ama emin ol bir dahakinde bu kadar şanslı olmazsın bin hemen.

- Teşekkürler hocamm..

      Hiç ses etmeden yolu bitirdik ve arabadan inince tekrardan teşekkür ettim. Hocada rica ederim dedi ve gülümsedi..

      Evin bahçesine girerken bir sesle geri döndüm. Veeeee bana sinirli sinirli bakıp bağıran tabii ki ALİ HOCAYDI...


 EVETTTT ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GELDİİİİ. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.. SİZİN DE TAHMİN EDECEĞİNİZ ÜZERE ALİ HOCA NEDEN ONUN ARABASINDA DEĞİL DE AHMET HOCANIN ARABASINDA GELDİĞİ İÇİN SİNİRLENDİ MİRAYA.. EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜM GELECEK.. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLERİMMM. SEVİLİYORSUNUZ 

Öğretmenim (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin