Bölüm 12

2.2K 51 11
                                    

       Şuan gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Yarın Ali Hocayla gitmeli miyim yoksa ondan uzak durarak benden nefret etmesini mi beklemeliyim. Ali Hocadan uzak durarak onu mu cezalandırıyorum yoksa kendimi mi ? Bence şuan kendime sormam gereken en önemli ve asıl soru bu.. Bu sorunun cevabını verirsem her şey çözülecek zaten. Yalan değil Ali Hocayla geçirdiğim bütün anılarımı özlüyorum. Hatta en çok özlediğim anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Şimdi bir geçmişi hatırlayalım..

Flashback

Şuan inanamıyorum. Ali Hoca'nın doğum gününe iki gün kaldı. Ve benim aklımda elle tutulacak güzel bir fikir yok. Birkaç fikir var ama onlar için Ali Hocanın evine girmem lazım.. Aslında annemde Ali Hocanın evinin anahtarı var ama aksilik bu ya annem ülke dışında ve anahtarlığı da yanında. Ve evet tahmin ettiğiniz gibi anahtarlık annemin anahtarlığında.. 

Ve buldum.. Aklımdaki bu fikirleri birleştirebilirim. İlk fikrim okulda kutlamaktı. O basit kaçar diye evinde kutlamak aklıma geldi. Ama Ali Hoca evindeyken pastayla evine gitmem yine biraz basit kaçabilir.. Siz şimdi diyebilirsiniz , niye o senin doğum gününde sana basit olmayan bir şey mi yaptı. Aslında doğum günümde hiçbir şey yapmadı.. Yani ben öyle biliyordum. Taki Zeynepler ile çok yakın olana kadar. Doğum günümde okulda bir pasta kesildi ve ben o pastayı ve organizasyonu Zeynep ile Merve'nin ayarladığını düşünüyordum. Ama Zeynep ve Merve ile yakın olduktan sonra ağızlarından kaçırdılar.

Meğer her şeyi Ali Hoca ayarlamış ama son gün gelip her şeyi Zeynep ve Merve ayarlamış gibi göstermiş.. Aslında okulda pasta kesmek baya kolay bir şey. Ama daha adamı yeni tanıyorsun ve o sana böyle bir organizasyon ayarlıyor. O doğum günümde Hasan Abi ve annem baya güzel bir organizasyon yaptıkları için okuldaki kutlama bana basit gelmişti. En kısa zamanda onların bana yaptığı harika doğum günü kutlamasını anlatırım. 

Şimdi asıl konumuz olan nasıl bir kutlama yapacağıma gelelim. Eğer ayarlıyabilirsem harika bir sürpriz olacak. Onun silahıyla onu vurucam. Bİrkaç sıkıntı var anahtarını nerden bulacağım ve sınıfta bana gıcık olan kız bana yardım edecek mi ?

o gıcık olan kız meselesine gelecek olursak, o kızın adı Masal ve aşırı derece Ali Hocayı seviyor. Bilindiği üzere Ali Hoca ve bende biraz yakın olduğumuzdan benden nefret ediyor. Aslında Ali Hoca gibi her şeyi ben ayarlasam ve  son gün gidip Masala anlatıp onun organizasyonuymuş gibi yapsak herkes inanır. 

Bu sürprizi yapmak için bir kişiden yardım almam lazımdı. Ve bu kişi Ali Hocayla yakın olmalı. Evet ya nasıl unuttum tabii ki Barış Hoca.. Onda kesin anahtar vardır ve annem ve benim Ali Hocayla yakınlığımı biliyor ondan alabilirim. Ama benim için en zor görev ise okulda herkes kutluyunca Ali Hocadan uzak kalıp umrumda değilmiş gibi davranmak olacak.. 

Ve o gün geldi Masal kabul etti tabii ki teklifimi ve benim adımı asla söylemeyeceğini söyledi.. Tabii ki söylemezdi. Çünkü bu doğum günü ona göre bir şansdı.. Bu günde Ali Hocanın doğum gününü hatırlamış olarak Ali Hocanın gözüne gireceğini düşündü. 

Sürpriz günü geldi son iki dersimiz Ali Hocaylaydı.. Sınıfa geldi herkeste bir parti havası baya şaşırdı tabii ki. Sonra ayaktakiler arasında beni aradı ama ben oturarak umrumda değilmiş havası çizdim.. Baya mutlu olmuştu gözünden belliydi ama benim tepkisiz kalmam onu üzecek olmuş ki birden yüzü düştü.. Tam da benim istediğim gibiydi.. 

Öğretmenim (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin