Dáme tašky do kufru a vyrazíme.
***
Vystoupíme před budovou a hned přeběhneme dovnitř. Venku dotiž budou davy šíleních fanynek. ,,Daem číslo devět..." Daem do mně šťouhne a já hned půjdu za ním. Hned za mnou vyrazí asi pět holek. Každá něco ponese. Daem vleze do šatny a my všechny hned za ním. Hned jak usedne, tak ho holky začnou upravovat. Daem vezme do ruky papír a hned si ho přečte. Pak se koukne na hodiny. ,,Dobře dámy, máte patnáct minut na to, aby jste mně upravily." Dá ho zpět na toaletku. ,,Lin vlasy." řekne mi a koukne se přes zrcadlo na mně. ,,Em...Promiň, ale nedokážu se soustředit, když tu jsou ostatní." ,,Ty si dovoluješ odmlouvat..." Daem zvedne ruku, aby ta dívka přestala. ,,Klid." řekne jí. Pak se zas koukne na mně. ,,Fajn. Vyhovím ti." Dám hlavu dolu a usměju se, protože momentálně tu dívku setřel. ,,Máte tedy pět minut." Dívky se hned dají do práce.
Po pěti minutách odcházejí. ,,Zamkni." Otočím se na něj. ,,Cože mám udělat? " zeptám se s údivem. ,,Zamkni. Nechci tu mít nečekané návštěvy. " Udělám to. Daem si začne sundavat tričko. Rychle se otočím. ,,Copak? Ty nechceš vydět vypracované tělo? " optá se. ,,Stačí mi fotka..." uvědomím si co jsem řekla. ,Ježíši ty jsi blbá. Ještě tu fotku bude chtít vidět. No bomba.' pomyslím si. ,,Ukážeš mi jí?" Jsem v šoku. Že vůbec něco říkala. Odemknu mobil a najedu na galerii. Fotku najdu docela rychle. Otočená zády mu podám mobil. On si ho vezme. ,,No neřekl bych, že jsou tak malí. Spíš, že se zvětšily." ,,Co tím myslíš?" Otočím se. Uvidím jeho celého. ,Bože je tak cutie.' pomyslím si. Hned sklopím hlavu. ,,To je v pohodě. Nevím co by za to daly fanynky, aby mně mohly vidět takto na živo." ,,Asi svůj život. " řeknu tiše, ale i tak mně uslyší. ,,Ale ty jsi výjimkou." Zvedne mi hlavu. Budu koukat přímo do jeho stříbrně šedých očí. ,,Co tím myslíš?" ,,To ještě nevím. Prostě něco cítím... " Budu v šoku. ,,Jako ke mně? " Chvíle napětí. ,,Em...ne. To je teď jedno. Potřebuju udělat vlasy." Sedne si na židly a já se k němu přesunu. Začnu mi vyčesávat vlasy. Pak mu udělám vyčesanou patku a nakonec nalakuju. ,,Vypadáš skvěle." řekne mi. ,,Co? Počkat to ty vypadáš úžasně. Každá fanynka bude určitě šílet." Sklopím hlavu. ,,Ale mně nejde o názor ostatních, mně jde o tvůj. " Otočí se ke mně. ,,Proč o můj? " udivím se a zvednu pohled. ,,Em...jsi má kadeřnice. Musím vědět tvůj názor." ,,Měl by jsi se obléknout. Za chvíli musíš jít." řeknu tiše. Kývne na to. Půjde se obléknout a já vyjdu ven. ,,Jeeee...Kaselin koukej." Houkne na mně Jumi. ,,Vypadáš dobře. Vám ostatním to taky sluší. " Pochválím všechny. Po chvíli vyjde. Otočím se na něj a spadne mi lehce čelist. Přejde ke mně a čelist mi vrátí zpět. ,,Ale no tak...Takhle jsem tě ještě neviděl. " Usměju se. ,,Daem jdeme. Už je promítání. Musíme do výtahu." řekne Him. Daem kývne a ještě se na mně usměje. Pak odejde.***
První část skončí a kluci přiběhnou dolů. Hned každý do šatny. Nastává pět minut na přípravu. Všichni rychle začnou pracovat. Prejdu v klidu do Daemovi šatny a udělám mu vlasy. On se usměje a hned zas odejde. Tohle proběhne asi ještě třikrát za sebou. Nakonec kluci přijdou naposledy. Vejdou do šaten, ale bez ostatních. Někdo mně ze zádu obejme. ,,Dnes ti to šlo dobře, na to, že tu byl rychlí frmol." ,,Daem?" udivim se. ,,Tak jaký máš pocit?" zeptá se. ,,Že..." řeknu napínavé. ,,Že smrdíš potem a je to dost nechutné. " zasměje se. Usměju se s ním. ,,Jdeš mi pomoc?" zeptá se. Udivim se. ,,Takže jo." řekne za mně. Odfouknu si a půjdu. Daem za mnou zavře a zamkne. ,,Daem?" udivim se. On ke mně přejde. Dá mi prst před ústa. ,,Nic neříkej." políbí mně. Udivim se víc. Pak mi dá další polibek. Přitlačí mně ke stěně. ,,Daem to není dobrý nápad. Já si nechci pokazit s tebou vztah." ,,Já to nevydržím..." znovu mne políbí. Odstřím ho. ,,Daem to nemůžeme. Naruší to náš vztah..." Znovu. Odstrčím ho. ,,Daem já nemůžu. Ano sice jsem vždy snila o nás dvou, ale teď spolu pracujeme." ,,Řekni, jaké je to s námi žít?" zeptá se. ,,Zatím nevím. Moc dlouho u vás nejsem." ,,To samé si řekla ráno. Jak jsi si představovala život s jedním členem?" zeptá se a já se zarazím. ,,No asi jako normální člověk. Že se potkáme při nějaké trapné chvilce. Vyměníme si pohledy. Zamilujeme se do sebe. Zažijeme spoustu romantiky. Budeme žít spokojeně." řeknu jednoduše. ,,A s kým?" optá se. Zarazím se víc. ,,Em...já.. " zakoktám. ,,S tebou.." řeknu tiše. Uvolní mi cestu. Lehce se rozbrečím a vyjdu ven. Uvidím Kael a půjdu za ní. ,,Jsi v pořádku? " zeptá se. Jen jí obejmu. ,,Běž do auta. Muselo to být náročné. " řekne mi a já to udělám. Sednu si mezi kluky a nechám Daemovi místo u okna. On přijde a nastoupí. Auto nás odveze k dormu. Vystoupíme. ,,Lin..." ozve se hlas za mnou. Otočím se. ,,Co zas?" zeptám se. ,,Jsi naštvaná?" ,,Ne. Proč bych měla být? " zeptám se. ,,Za to co se stalo v šatně. " Sklopí pohled k zemi. ,,Daem to je v pořádku. " Usměju se a vyrazím k domu. ,Vždyť jsi si to vždy představovala. Že se potkáme při trapné chvilce. Že si vyměníme pohledy. Že se do sebe...Zamilujeme.' dojde mi to. ,,Já to nechápu." Otočím se na Daemeho. ,,Co nechápeš?" ,,Vždy jsem snila o tom a teď to odmítám. Nechápu to." Daem ke mně přejde. Obejme mně. ,,Ooo.." za námi se budou další členové rozplývat. ,,Hej kluci, už jednou jsem vám to říkal. Cizí rozhovory se neposlouchají. " řekne Daem, ale stále mně bude obýmat. Kluci zklesnou a odejdou dovnitř. ,,Proč jsi mně obejmul?" zeptám se udiveně. ,,Byla si vystresovaná, tak jsem ti chtěl pomoc. Nic lepšího a dobrého mně nenapadlo než tohle." Odtáhne se. ,,Proč to všechno děláš?" zeptám se. ,,Jak všechno? Co jsem zas udělal špatně?" optá se mně s údivem. ,,Proč si mně políbil? Proč si mně teď objal? Proč se mi plní nejspíš sen?" ,,Protože jsi neodolatelná." Zarazím se. Budu jak socha. ,Daem mi řekl, že jsem neodolatelná. Bože. Tohle je můj nejlepší den EVER!' pomyslím si. ,,Em...Daem já... " Dá mi prst před pusu.
ČTEŠ
Malý krůček od cíle.
RomanceJde o dívku, která má vášeň pro zpěv. Bohužel jí nevyšla škola a tak šla studovat kadeřnici, aby mohla mamce pomáhat v kadeřnictví. Jednou se dozví o konkurzu do jedné společnosti a tak toho využije... ***Měla bych už přestat, nebo vám vše prozradím...