21. ,,Fakt jsou jak malí. "

10 1 0
                                    

A to hodně.

***

Uběhne další půl hodina. Budu už totálně vyklepaná. ,,Už jde." Upozorní Jumi. Hned vstanu a půjdu ho obejmout. Nejlépe ze zadu. Nechci mu ještě víc ublížit. ,,Jsi v pořádku? " ,,Ano. Opravdu ve mně něco bylo. Proto se to neléčilo jak mělo. Teď stačí jen týden a budu v pohodě. Tak za dva už mužů tancovat." Usměje se a otře mi neposedné slzy. Klukům pak vše vysvětlí. ,,Je to v pořádku. Už se nemusíte bát." uklidní všechny. Kael ho opatrně obejme. ,,Tak co bude dál? " optá se Jumi. ,,Co takhle zajít někam do kina? Bude aspoň sranda." Daem se usměje a já to totálně nebudu chápat. ,,Ty chceš jít do kina i když se stalo tohle?" ,,Jo. Jsem v pohodě. Zdraví a živí. Proč si tedy neužít poslední den volna?" Jumi a Moon začnou mezi sebou spekulovat. Kael, Him a Nam si budou říkat plány na měsíc. Jaem, podle výrazu, bude úplně mimo. Lehce Daema odtáhnu. ,,Jsi opravdu v pohodě? Nedali ti něco?" ,,Ne. Jen prášek na bolest. Momentálně jí moc necítím. Lásko jsem v pořádku. Jsem s tebou." ,,No právě. Jsi se mnou. Nejsi tím pádem v pořádku. To já jsem vše zavinnila. To jenom díky mně se tohle stalo..." Utiší mně polibkem. ,,Nech už toho. Nikdo to nevěděl. Už přestaň vyšilovat. Nejhorší by bylo, kdybych o tebe přišel. Tohle je jen maličkost, která víc upevní náš vztah." Lehce mi sklouznou brýle. Daem mi je jako vždy nasadí pořádně. ,,Co takhle čočky?" Udivím se. ,,Co tím myslíš? " ,,No, že bychom pořídili čočky. Aby jsi nemusela pořád nosit brýle." ,,Mně to takhle vyhovuje." Daem mi sundá brýle. Okamžitě si dám před obličej ruce. ,,Vidíš to? Ne, protože máš schovaní oči. Bez nich jsi úplně nahrána. " ,,Daem vrať mi je. Bez nich nevidím. Připadám si jak bezmocná." Jednou rukou si najdu jeho ruku, ale bude prázdná. ,,Daem prosím vrať mi je." ,,Já už je nemám. Dal jsem je někomu ze členů. " Dám ruku pryč. ,,To jsi chtěl vidět? Moje oči bez brýlí?" ,,Ano máš pravdu. Chci se do těch očí koukat pořád. A navíc si myslím, že v tom video klipu budeš hezčí. Už bylo vůbec jednání? " ,,Neboj. Už proběhlo, když si spal." Daem se koukne vražedně na Jaema. ,,Klid zlato. Souhlasil s tím, že si vyberu tebe." ,,Že jsi mně vybereš? To ještě budeš mít navýber kdo je lepší?" Nebude to chápat. Začne se lehce hněvat. ,,Zlato klid. Kdybych měla na výběr, vždy si vyberu tebe. Nedokážu bez tebe být, ale asi ty hodně ubližuju." Sklopím hlavu a pustím ho. ,,Ne počkej Lin. Nesmíš mi odejít. Taky bez tebe nedokážu být. Celý život jsem neměl smysl života. Tak jsem začal zpívat. Ale teď jsi tu ty a já vím, že smyslem života jsi ty. Moc tě miluji a nikdy nepřestanu." Zvedne mi hlavu a políbí mně tak vášnivě, že si ho lehce přitáhnu. Náš polibek se prodlouží. Daem si mně lehce nakloní a tím i polibek prohloubí. Je to poprvé tak vášnivé a hladové. Dokonce i víc než když mně políbil u mně doma před rudnoucím hněvem Cookiem. Daem se lehce odtáhne. ,,Pani, kde se to v tobě vzalo?" Udivím se a ještě lehce zalapám po dechu. ,,Jen díky tobě se to ve mně vzalo. Budeš si muset zvyknout." Usměje se a dá mi zpět brýle. ,,Na to si ráda zvyknu." Úsměv mu oplatim. Pořádně si je nasadím. ,,Ach jo. Chtěl jsem si ty oči ještě užít. " Sundám brýle a dám si je do menší tašky přes rameno. ,,Je ti jasné, že se tě teď nepustím, když nevidím." ,,Jsem si toho vědom. Moc rád tě povedu, ale nejdřív něco chci." Udivím se. ,,A co by to mělo být? " ,,Něco na zaplacení, že tě budu vést. " Pochopím to a lehce se uculím. Daem si mně přitáhne a začne mně jemně líbat. Zajedu mu prsty do vlasů a budu ho výskat. ,,Em..lidi. Nerada ruším, ale dokavaď je ještě čas, měli bychom zajít do toho kina." Kael to řekne trochu v šoku. Daem se pomalu odtáhne. Taky to tak udělám. ,,To by chtělo někdy zopakovat." usměje se. ,,Já myslela, že ti to jednou bude stačit." úsměv mu oplatim. ,,Lásko jsi jak má droga, kterou potřebuju. Jednou mi to stačit nebude. Musíme si to někdy zas zopakovat." ,,Dobře, ale né v nemocnici a se strachem o tvůj život. " Daem mi věnuje úsměv. Pak se zas připojíme k ostatním. ,,Tak bratře, kam chceš tedy jít?" optá se ho poslušně Kael. ,,Do kina. Na nějaký krvák, ne?" optá se. Všichni budou uvažovat. ,,Nebo na to kašlem a jedeme domů. Budeme si vyprávět naše story. Trochu zavzpomínat. Bude sranda." Nabýdne Jaem. Chvíli budu přemýšlet o tom jestli je v pořádku, ale Daem mně z myšlení vymaní. On mně totiž zas políbí. ,,To je super nápad. Aspoň se o nás víc dozvíš." ,,A mužů ti ukázat i bratrovi fotky z dětství. Byl tak roztomilý. " dodá Kael. ,,To si jen zkus. Tohle ti nedovolím." Daem začne Kael honit jako malí dítě. Všichni se začneme smát. Jumi a Moon se přidají. Nam chvíli bude váhat, ale také se přidá. Já pomalu půjdu za nima. Z mé pravé strany půjde Him a z levé Jaem. ,,Jsou jak malí. " řekne Him. ,,Aspoň si užívají. " zasměju se tomu. ,,Pozor Daem..." Jaem to nestihne říct. Daem nabourá lehce do stěny. ,,Bože ty jsi malí pako." Hned k němu poběžím. ,,Jsi v pohodě? " optám se a pomůžu mu na nohy. ,,Jasně, že jo. Máš ji." Daem hned uteče. Pochopím, že mi dal babu. Nechám ho být. Him s Jaemem mně dojdou. ,,Fakt jsou jak malí. " přiznám. ,,Já to říkal. " Zasměje se Him. ,,Ale ty víš jak na něj, že?" zeptá se Jaem. ,,Jasně. Použiju stejnou taktiku jako Jumi. Bylo to z té cesty." ,,Jo vzpomínám si na to." Jaem se začne smát. ,,To byla sranda." Daem ke mně přiběhne. ,,Pojď hrát. " Ze zádu ho obejmu. ,,Teď ji máš ty a hrát nejdu. Hraj si sám. Možná později se přidám." Daem doběhne ke Kael. ,,Zítra budou totálně vyřízení. " Usměju se pro sebe samou.

Malý krůček od cíle.Kde žijí příběhy. Začni objevovat