28. ,OH můj Bože.'

10 2 0
                                    

Celý měsíc rychle utekl. Točení videa šlo moc dobře. Dokonce i fotky se povedli. Čeká nás jen poslední věc. Vystoupit. Dnes mají kluci vystoupit v jedné šhou. Poté Minskin domluvil, že vystoupím , Daem a Jaem. Jsem nervózní. Nikdy jsem takhle nevystupovala a ještě když se to bude točit. Mám strach. No musím. Jdeme se všichni připravit.

Ještě si napíšu datum do deníky a zavřu ho. Uklidím ho mezi své věci a seběhu dolů do kuchyně. Hned přede mnou se objeví talíř s palačinkama. ,,Dobrou chuť. " Daem mně políbí na tvář. Usměju se. Všichni budou jíst, ale Jaem tu ani nebude. ,,Tak lidi... Dnes je den V. Prostě jako vždy vystoupení. Jako vždy se snažte a pak jen mávej te a usmívej te se. Nic víc. " Kael hned vkročí do kuchyně. Všichni jen kývnou. Dojim poslední palačinku a poslušně dám talíř do dřezu. Pak vyběhnu zas schody. Nedá mi to a zaklepu na Jaema. ,,Jaem za půl hodiny vyrážíme." Dveře se nečekaně otevřou. Pomalu vejdu. Bude ještě spát. Zavřu potichu dveře a přejdu k němu. ,,Jaem vstávej. Musíš se ještě připravit. " trochu s ním zacloumám. Stáhne mně pod sebe. Zapísknu. ,,Ahojky pusinko." Dám mu malou facku. ,,Tohle mi nedělej. Vyděsila jsem se. A neříkej mi tak. Moc dobře víš co jsme si řekli a ty to zas porušuješ." ,,Promiň, ale nemohl jsem si pomoc. " řekne mi. ,,Mohl jsi si aspoň to "pusinko" odpustit." On se jen usměje. ,,Nemohl. Musel jsem ti to říct. " Pomalu se od něj dostanu. ,,Za půl hodinky máme být dole. Příprav se. A ne, že to pokazíš." Odejdu. Nikdo si mně nevšimne. Rychle vklouznu do pokoje. Hned si připravím věci. Uslyším dveře. Nechám to být a jen se pro sebe usměju. Silné ruce mně obejmou kolem pasu. ,,Tak jak jsi si pochutnala?" ,,Docela dobře. Jen mi něco chybělo. " Otočím se. ,,A copak to bylo lásko? " ,,Menší třešnička." On se jen usměje. ,,To by se dalo napravit..." Začne mně líbat.

***

Pomalu, ale jistě budu oblečená do mikiny. ,,Opravdu máš vše potřebné? " zeptám se znovu. ,,Ano mám. Mám přeci tebe a nic jiného nepotřebuju. Usměju se a políbím Daema na rty. ,,Lidi za minutu odjezd." uslyším Kael ze zdola. ,,Tak už pojď." Chytnu ho za ruku a vezmu si tašku. Hned mi jí ukradne. ,,Vezmu ti to." Jen se usměju. Půjdeme dolů. Vezmu si boty a hned i s ním vyjdu. Sedneme si do malého autobusu. Přesně do toho co nás vezl na turné. Dala jsem si hned sluchátka, abych se ještě procvičila. Všichni nastoupí a autobus se rozjede. Po pár minutách dorazíme na místo. Všude budou fanynky. Nebudou tam jen kluků fanynky, ale i moje. Všimnu si toho, protože budou mít transparenty s mím jménem. Hned co vystoupíme tak si nasadím kapuci. Udělají to i ostatní. Rychle přejdeme dovnitř. Kael začne říkat šatny. ,,Daem jako vždycky. " Daem jen kývne a chytne mně za ruku. Odvede mně do šatny. Začne se převlíkat. Vytáhnu si s tašky věci a počkám. On se usadí a já se začnu věnovat jeho vlasům. Bude to jen chvilka. Nakonec to nalakuju. ,,Vypadáš úžasně. " ,,To jen díky tobě lásko. " řekne mi. Usměju se. ,,Daem pět minut." zaklepe na dveře Kael a zas půjde dál. ,,Škoda. Chtěl jsem se ještě pomazlit." ,,Zlato neboj. Máte jen jednu písničku. Pak máš chvíli volno na převlíknutí. Myslím, že se uvidíme až nahoře. " Usměju se. ,,No právě. Proto jsem se chtěl ještě pomazlit." ,,Nebo si chtěl něco jiného?" zeptám se, ale Daem mně spíš začne líbat. ,,Daem tři minuty." Znovu Kael zaklepe. ,,Už musíš. " ,,Pojď se mnou. Doprovoď mně. " ,,Ráda bych, ale musím se připravit." Políbím ho a vyjdu z šatny. Kluci už budou stát u schodů. Nebude tam však jeden člen. Jaem. Daem půjde ke klukům. Pomalu půjdou nahoru. Přejdu k jeho šatně. ,,Jaem..už musíš jít. " Zaklepu. On otevře. Totálně rozcuchaný. Vejdu do šatny a vezmu hřeben. Přejdu k němu a učešu ho. ,,Tak a už jdi. Nebo přijdeš pozdě." ,,Prosím. Dáš mi pusu na povzbuzení? " Jaem udělá na mně cutie výraz. ,,Porušiju tím naší dohodu, ale jen na tvář. " Nakloním se k jeho tváři a lehce ho líbnu. ,,Tak a jdi." Jaem se usměje a hned odejde. Dám hřeben zpět a odejdu. Zavřu za sebou dveře. ,,Lin?" Otočím se se šokem. ,,Em..ahoj..Kael.." lehce vykoktnu. ,,Co jsi dělala u Jaema v šatně?" ,,Já jsem mu jen udělala rychle vlasy. Vypadal hrozně. " ,,No dobře. " Kael se na mně koukne podezřívavě. ,,Jestli se chceš připravit, tak je jedna volná šatna. " ,,Um..jo. Budu ráda. " Vlezu do Daemovi šatny a vezmu si věci. Kael mně pak zavede do šatny. Pomalu do ní vejdu. Začnu se připravovat. Nejdřív se převlíknu a pak se začnu lehce líčit. Vytáhnu rychle žehličku z tašky a vyžehlím si vlasy. Poté je svážu do vyvýšeného culiku. Uslyším jak kluci zpívají. Usměju se, protože bude zpívat zrovna Daem. Poté uslyším jeho výšky. Poznám, že končí. Vylezu ze šatny. ,,Woow..Vypadáš úžasně." ,,Děkuji. Sama jsem je předělala." Budu mít totiž šaty. Budou s květinovými potisky. Po kolena dlouhé. Mají jen jedno ramínko kde bude kytka. ,,Kluci za chvíli přijdou. Měla by jsi jít už do výtahu. Pak vyjedeš uprostřed pódia." Kael mně k němu odvede. Chvíli tam počkám. Začnu být nervózní. ,,Neboj. Daem přijde z prava. Pak z leva přijde Jaem. Budou tam celou dobu s tebou. Máte prý zkusit něco jako ve videu." ,,Jo je mi to jasné. Už jsme s Daemem dělaly něco podobného. " Usměju se. Začnu slyšet písničku. ,,Už to začíná." Pomalu se rozjede výtah. Sednu si na židly. Sednu si jako bych byla nějaká úžasná bytost. Začnu vidět všechny diváky. Lehce budu vyděšená, ale až začne Daem zpívat a pomalu přecházet ke mně, všechen strach mně opustí. Začneme s malým divadílkem. Přijde i Jaem. Vše půjde hladce. Nakonec mně Daem chytne za ruku a bude chtít si mně přitáhnout, ale Jaem mne také chytí a vyvlékne mně. Přetočí si mně k sobě a před zraky všech mně políbí. Nebudu to chápat. Všechny světla rychle zhasnou. Konečně mně pustí. ,OH můj Bože.'

Malý krůček od cíle.Kde žijí příběhy. Začni objevovat