10. ,,Ty mi vyhrožuješ?"

22 2 0
                                    

Hodně zaváhám.

***

Otočím se na Daema. ,,Lásko já to vyřídím. Musíš jít co nejrychleji do arény. Do koncertu tam budu. Neboj." Usměju se na něj. Kývne mi na to a políbí mně. ,,Ale rychle. Musím si něco s tebou ještě vyřídit. " Skousnu si spodní ret. Pak Daema naposledy políbím a pustim ho. Ne, že bych to chtěla. Uvidím jak se rozebýhá. Cookie zavře dveře. ,,Tak co chceš? " zeptám se arogantně. Cookie mně přitlačí ke stěně. ,,Víš co chci...dřív si byla jiná. " Ušklíbne se šibalsky. ,,Hrála jsem to..." Otře se o můj klín. Silně si skousnu spodní ret. ,,Nevěřím. Sám jsem tě viděl jak to jedeš. Pokavaď nechceš abych to řekl, tak se s ním rozejdi." ,,Ty mi vyhrožuješ?" Jen kývne. ,,Myslíš si, že on ti uvěří?" ,,Ne, ale uvěří fotkám." Cookie vytáhne mobil a najede na galerii. Pak mi ukáže fotky z různých oslav. Já byla zlitá a mimo. ,,To nemůžeš...???" Pokapou mi slzy. ,,Ale ano. Mám důkaz. Takhle mi uvěří. " Cookie se ke mně skloní a políbí mně. Celou dobu jsem vnímala tu fotku, ale když mně políbil, tak jsem ho kousla. ,,Auu..." Zakňučí jak pes. ,,Dej si na mně pozor. Rozejdu se s ním, ale ty dej ode mně ruce pryč. " vyvleknu se od něj a vyběhnu ven. Celou cestu lehne poběžím do arény. Vběhnu dovnitř do sálu. Pomalu budu zastavovat. ,,Chceš si to zkusit?" zeptá se hlas za mnou. Otočím se a obejmu tu osobu. ,,Lásko... Já...asi ano." řeknu vyděšeně o svůj život. ,,Tak pojď. " Daem mně zavede na pódium. Podá mi mikrofon. Pak vyndá mobil a na něco ho připojí. ,,Máme takový program. Připojíš mobil a pustíš písničku. Ten program to hodí do karaoke textu." Usměje se na mně. ,,Ty jsi ta růžová část a já ta modrá. " pustí písničku. On začne zpívat. Nebudu vnímat text, ale jen jeho. Pak vím, že přichází text na mně. Začnu zpívat a uvědomím si, že je to moje písnička. Usměju se, ale budu pokračovat. Oba dva se do toho zapojíme srdcem. Nakonec písničky se políbíme. Uslyším tleskání. Hodně hlasité. Oddělíme se. Budou tam všichni členové a pár osob navíc. ,,Jsem Preak Stones...Jsem manažer skupiny a tvůj hlas je úžasný. " Jeden pán z osob příjde k nám. ,,Em...děkuji, ale víc mi to vyhovuje, když jsem kadeřnice. Dřív bych to neodmítala, ale teď zas nechci přijít o práci s klukama. Jsou moc hodní a opustit je teď nemůžu. " ,,No tak kdyby jsi si to rozmyslale, kluci vědí kde hledat." On a další osoby odejdou. ,,Proč si to nechala?" zeptá je Jumi. ,,Jo. Mohla by si k nám patřit?" namítne Jaem. ,,Kluci mně to takhle vyhovuje. Až to bude klidnější tak ano. Jenže teď jsem tu krátce a musím se ještě hodně co učit." ,,Nebo to nechceš kvůli bratrovi?" za všemi se oběví Kael. ,,Ano máš pravdu. Nejdu to dělat kvůli Daemu." Daem si mně otočí. ,,Proč si to nechala? Měla jsi příležitost. " ,,Teď ne. Chci si to s tebou srovnat. Musím tě nejdřív víc poznat." Políbím ho. ,,Vy dva by jste se mohli aspoň krotit." namítne Him. Všichni odejdou a my s Daem půjdeme do jeho šatny. Zavře a zamkne dveře. Na dveře však někdo zaklepe. ,,Lin chci s tebou mluvit." poznám, že je to Cookie. ,,Nech ho. On odejde." pošeptá mi Daem do ucha. ,,Lin na něčem jsme se domluvili.." ozve se. Vzpomenu si na fotky. Odstrčím Daemeho. ,,Co se děje lásko? " Ukapne mi slza. ,,Promiň... Daem...já nemůžu..... " rozbrečím se. ,,Je.......je...konec...." odemknu dveře. ,,Jak to myslíš? " ,,Já nemůžu takhle dál..... Awww....zítra jsi přijď pro věci..... " Vyběhnu ven a vrátím do Cookieho. ,,Tak je to správně... " políbí mně. ,,Lin?" Odstrčim Cookieho. ,,Daem......já.... " rozbrečím se víc. Uteču pryč. Nejlépe domů. Otevřu dveře a vběhne do pokoje. Zavřu je a padnu hlouvou do polštáře. ,,Linki co se děje? " otevřou se dveře. Mezi nimi bude malá dívka. ,,Awww.... Sestričko moje..." rozbrečím se víc. Ona mně obejme. ,,Co se stalo?" ,,Já jsem se musela rozejít s Daemem. Cookie mně k tomu donutil. Řekl, že když to neudělám, tak mu ukáže fotky." Dá mi malou facku. ,,Ty hloupá. Mohla si mu to říct. Když mu to řekneš, tak Daem nebude překvapení. " Lehce to zabolí. ,,Ale co když to nepřijme? " ,,Linki já vás lehce slyšela. Máš štěstí, že byl táta na zahradě a sekal trávu. On to přijme a ještě tě pochválí za to, že jsi mu to řekla. " Dívka se na mně usměje. ,,Jestli sem přijde, řekni ať si vzpomene na to v autobusu. Jen tohle. Nic víc. " Ona mi na to kývne. ,,Běž si hrát ven. Někdo tam asi čeká. " řeknu a odvedu ji ven. Usměju se, protože k ní poběží malí kluk. Bratr Daema. Pak vyrazím na místo kde seděla dívka na obrázku z autobusu.

***

Sednu si na stejné místo. Budu koukat na celé naše město. Kousek pod nohama mi poteče voda. ,,Nedělej to...prosím." uslyším ze sebou hlas. Otočím se. ,,Já nic nechci dělat. Jen koukám na naše město." Sedne si vedle mně. ,,Co se stalo?" ,,Já.... Je mi to líto..... To Cookie. " řeknu vyděšeně. ,,Já jsem dřív nebyla tak normální. Hodně jsem chodila na párty a opíjela se. On má ty všechny fotky. Řekl, že když se s tebou nerozejdu, tak ti je ukáže. " Začnu poplakávat. ,,To já jsem byl horší. Lin já tě miluji a tohle mi nevadí. Taková si dřív byla, ale teď už nejsi. Jsem moc rád, že jsi mi to řekla." Daem mně obejme. ,,Takže ti to nevadí? " ,,Jistě, že né, lásko moje." oddychnu si. ,,Pojď. Jdeme se připravit na výstup." Daem vstane a podá mi ruku. Chytnu ho. Pak odejdeme do arény.

***

Daem bude připravení na vystoupení. Vstane od stolku. Políbí mně. ,,Daem jsi tak úžasně upravení. Nemůžu tě rozcuchat." řeknu tiše. ,,Ale já chci aby jsi mně rozcuchala..." políbí mně. Znovu. Ani mi to nevadí a spíš spolupracuju. Začneme se líbat. ,,Daem už musíme jít. Za chvíli to začíná.. " za dveřmi se ozve hlas. ,,Jasně Jumi. Za pár minut jsem tam..." řekne klidně a dál mně začne líbat. ,,Daem...musíš jít... " řeknu mezi polibky. ,,Chvilku..." odpoví mi a zajede rukou pod tričko. ,,Daem..." vzdychnu jeho jméno. ,,Tak já teda jdu..." řekne a pustí mně. ,,Jak dlouho budu muset čekat?" zeptám se. ,,Teď asi půl hodiny. Pak je na chvíli pauza. Asi pět minut. Pak jdeme na další půl hodiny zase nahoru. Po prvním vystoupení se vrátím na čtyřicet minut." Udivim se. ,,A dál?" ,,Zase půl hodiny a pět minut. Pak půl hodiny a celý večer volní pro tebe." Usměju se přitáhnu si ho. ,,To jsem ráda. " políbím ho. Daem se pak usměje, odemkne a odejde pryč. Ještě mi však řekne ,,Miluji tě. " Odpovím mu ,,Ale já taky.

Malý krůček od cíle.Kde žijí příběhy. Začni objevovat