22. ,,Jste tak roztomilý. "

10 1 0
                                    

Usměju se pro sebe samou.

***

Všichni nějak vyjdeme z nemocnice. Auto bude už pryč. Rozhodneme se jít pěšky. Po cestě si ostatní budou hrát a já s Himem a Jaeme si budeme povídat. ,,Ty Hime pamatuješ na camp?" ,,Jo. Bylo to příšerné. Vždyť oni nás hned po koncertu ukradli. Nečekal jsem to." odpoví Him. ,,Ale kluci, vy ani nevíte jaká byla u toho sranda. Jako chápu, že jste se nadřeli, ale uznejte. Tohle hodně pomohlo vaší skupině. " Kluci začnou uvažovat. ,,Máš pravdu. Hodně jsme si prožili a po těch koncertech to bylo fakt těžké, ale tohle pomohlo. Menší práce se členy." Jaem se nad tím zasměje. ,,Máš pravdu Lin. Byla to zábava. Možná bych si to i zopakoval. " Oba dva se koukneme na Hima šokovaně. ,,To myslíš vážně?" optá se Jaem. ,,Jasně, že jo. Byla sranda. Dobře jsme se všichni bavili. Bylo by dobré, kdyby s námi jeli i holky." ,,Jako já a Kael?" Udivím se. ,,Jo. Byla by větší sranda." Trochu zapřemýšlím. ,Až tak špatný nápad to není. Mohlo by to být po tom velkým tří měsíčním turné.' V mé mysli se zrodí nápad. ,,Hime ty jsi hlavička. To musím říct Kael." Okamžitě doběhne ke Kael. ,,Kael..Kael.." Ona se zastaví. ,,Co se děje?" ,,Him dostal úžasný nápad. Já jsem ho tedy domyslela." ,,O co jde? Ráda si to poslechnu. " Usměju se. ,,No po cestě jsme se různě bavili. Jaem pak nahodil téma na ten camp. Him řekl, že by si to klidně zopakoval, ale prý jen s námi. Tak mně tak napadlo, bude to tří měsíční turné. Mohla by jsi zařídit další únos? " Kael se zamyslí. ,,To by šlo. Máš opravdu skvělé nápady. Teď to musí být v tajnosti. Nikdo ze členů to nesmí vědět. To bude sranda až zas zazvoní ten mobil." Kael se usměje a půjde dál hrát. Kluci mně zas dojdou. ,,Co jste řešily?" ,,To je jedno. Bylo to k té písničce. " Zpanikařeně se usměju. ,,Opravdu?" optá se Him. ,,Ano. Bylo to kvůli choreografii. Nic víc. " Půjdeme dál. Stále si budeme povídat. Zjišťovat nejvíc peprné věci, ale nic se nenajde. Dojdeme až k Dormu. Krásný noční vánek nás bude hladit po tváři. Budu si to užívat. ,,To byla, ale super cesta." řekne Jaem. ,,Jo to jo. Oni se vyřádili a my jsme si dobře popovídali. Už vidím jak odnesu Kael v náruči do postele." Him se lehce zasní. Lehce se uchechtnu. ,,Možná bychom měli víc projednat to video." Jaem mně lehce odtáhne. ,,Já nevím v čem. Vždyť jsi říkal, že se o mně budete střídat." ,,To jo, ale měli bychom projednat v čem. Jako jestli půjdeš s Daemem do parku? Nebo že půjdeš se mnou do kina? Prostě takové ty detaily." ,,Je mi to jasné. Tak počkej až se unaví. Pak to prořešíme. Nechci mu teď nějak ubližovat. Akorát by se hněval." Jaem na to kývne. Vrátíme se zpět k ostatním. Všichni k nám doběhnou. ,,Tak jo. Jumi a Moon vyberou a objednají jídlo. Jaem a Nam připraví projektor. Him a Daem připraví deky a obývák na sezení. A já s Lin připravíme občerstvení. Je to všem jasné?" Kael hned zavelí a všichni jen přikývneme. Půjdu za ní do Dormu a pak do kuchyně. ,,Tak co se bude dělat? " zeptám se hned. ,,Támhle ve skříňce jsou misky a hned vedle brambůrky a sušenky. Můžeš to vyndat a naservírovat to." Jen přikývnu a udělám to. Vyndam tři velké misky. Do jedné nasypu brambůrky, do druhé sušenky a do třetí krásně teplý popcorn. Všechny misky vezmu do rukou a odnesu je do obýváku. V chodbě se střetnu s Jaeme. ,,Počkej pomůžu ti." Vezme mi dvě misky. Odneseme je do obýváku. ,,Kde je Nam?" ,,Musel jít pro nějaké kabely na půdu. Řekl mi, že mám zatím donést počítač, ale neřekl kde je." ,,Možná by to věděla Kael." ,,No zrovna jsem šel za ní, ale viděl jsem jak máš plné ruce, tak jsem ti pomohl." ,,Děkuji. " Uslyším kroky. Hned se otočím. ,,Kolik jste toho vzali?" Udivím se a pomůžu. Vezmu Daemovi půlku věcí. ,,Aby bylo dost pro všechny. " ,,Víš, že nám bude stačit jen jedna deka?" pošeptám mu do ucha, když budu brát tu půlku. ,,To doufám. " Usměje se. Hned mu to oplatim. Jaem pomůže Himovi. ,,Asi musím jít, nebo Kael bude bez sebe, že jí nepomáhám." ,,To je dobré. Vy to tu připravte. Jdu jí pomoc." Him se nabýdne místo mně. Ani nepočká na mé slovo a hned zmizí. ,,No tak to zbylo na nás. " Jaem se hned uculí. ,,Daem klid. Neřeš to." Uklidním ho hned. ,,Promiň. Stále si nemůžu zvyknout." Usměju se. ,,No tak asi bych to udělala okolo stolu. Tak, že se bude moc i každý opřít. Asi na proti projektoru by mohli sedět kluci. Manke, Moon a Nam. Kael a Him by seděli hned na levo s Jaemem. No a my bysme mohli sedět na pravo." Stoupnu si do prostřed místnosti a vše vysvětlím. Oba nebudou protestovat. Hned se do toho pustíme. Za chvíli to bude hotové. Někdo zazvoní. ,,Už jdu." ,,Né to já. " Jumi a Moon seběhnou schody ke dveřím. Hned otevřou. Vezmou nějaké jídlo a zaplatí. Neuvidím co přesně. Hned to totiž odnesou do kuchyně. Nam přijde do obýváku. Totálně uchvácení. ,,Pani. Tady to vypadá dobře. Né, počkat to je slabé. Je to tu úžasně útulné. Nikdy jsem nevěděl, že se to tu dá tak zvelebit." Usměju se. ,,To vše je práce mé úžasné lásky. " Daem mně ze zádu obejme. ,,Ale jdi. Je to jednoduché. Stačí přemýšlet. " Do obýváku přijdou i ostatní s jídlem. Nam rychle zapojí projektor. Na stůl se dají asi čtyři druhy sushi. Také nějaká ty pizzy. A samozřejmě dvou litrové flašky tří nápojů. Nikdo nezapomněl i na kelímky. ,,Tak lidi, posluš te si." Všichni se posadíme podle plánu. Daem vezme pizzu a začne mně krmit. Nejdřív to budu odmítat, ale pak na to přistoupím. Samozřejmě nebudu pozadu a taky ho budu krmit. Budeme si hledět do očí a nic nevnímat. ,,Jste tak roztomilý. " přizná Jumi a vyvodí mně z míry. Polknu sousto. ,,Jak to myslíš? " lehce se i uculím.

Malý krůček od cíle.Kde žijí příběhy. Začni objevovat