15. ,,Kluci dost."

17 1 0
                                    

Všichni budou udivem pryč.

***

Začne písnička a Daem se vzpamatuje. Začne zpívat. Pomalu přejdu k němu a ze zádu ho obejmu. Uděláme takové menší divadlo. Pak se do zpěvu pustím já. Budu mít lehce trému, ale při pohledu na Daema, se stratí. Dám do toho srdce, jako poprvé, když jsme zpívali. Poznám, že Daem taky. Dozpíváme, ale nepolíbí me se, protože uvítáme Hima. Vyjede uprostřed pódia. Dám mu svůj mikrofon a půjdu lehce do zádu. Daem obmotá své ruce okolo mého pasu a přitáhne si mně. Svůj mikrofon vypne. ,,Byla jsi úžasná. Vlastně jsi stále." ,,Děkuji králíčku...Já...Já se moc omlouvám jestli jsem se tě dotkla, když jsem byla u Hima. Já jsem jen nevěděla jak mu pomoc a ..." Dá mi prst na ústa. ,,Lin chápu to. Sestra to v autobuse přehnala. Možná až víc i později. Chtěla jsi jim pomoc a já to chápu. Jen jsem tě tam nečekal." Him se na nás otočí. ,,A jen díky nim jsem přišel na to, že..." znervózní. Vezmu Daemovi mikrofon a zapnu ho. ,,Hime jen se nestyď. Řekni to." Usměju se. On se otočí zpěd do davu. ,,Kael můžeš prosím přijít sem na pódium." Mikrofon zas vypnu. Kael přijde. Usměju se na ní. Ona přejde k Himovi. ,,Kael prosím...já tě miluji a chci s tebou být už na pořád." Kael se rozbrečí. ,,Ale já tebe taky miluji a chci být taky s tebou už napořád. " Himovi se také lehce spustí slzy. Oba dva se políbí a obejmou. Dav lidí začne tleskat. Ukápne mi slzička. Daem mi druhou utře. ,,Hodně jsme jim pomohli. A myslím, že oni pomohli nám." Otočím se k němu. ,,Ale já jsem tě milovala i před tím incidentem. Miluji tě i teď a stále budu." Přitáhnu si ho a políbím. Lehce se mi sesunou brýle. Daem mi je víc přisune. ,,Em...děkuji. " Usměju se a on mi to oplatí. ,,Chci tě. " Udívím se. ,,Teď?" On mi na to kývne. ,,Chci tě a moc." ,,Králíčku teď nemůžeme odejít. Tvá sestra se teď dala dohromady s Himem, musíme tu zůstat. " odpovím. ,,Ale já tě moc chci." ,,Počkej si. Určitě se najde příležitost kdy se vypařit." Usměju se. ,,Kaselin moc ti děkuji.. " přejde k nám Him s Kael. ,,Kdyby jsi se mnou nemluvila, tak bych to asi nikdy neudělal. " ,,Moc ti děkuji Linki, že jsi mně navedla správnou cestou." řekne hned po Himovi Kael. ,,Neděkuj te jen mně. Daem mně podpořil a pomohl vám taky." On zas omotá ruce okolo mého pasu. Přitáhne si mně. ,,To je dobrý. Jsem rád, když tě někdo chválí." Usměje se. ,,Pojď te dolů. Začne to promítání. " řekne Kael. ,,Ještě teda bude západ slunce." uculí se Him. Kael chytne Hima za ruku a půjde s ním dolů. Já s Daemem půjdeme za nima. ,,Zkoukneme západ slunce a pak se můžeme vypařit. Až by skončilo to promítání, mohli bychom se vrátit." Usměju se. ,,To je super nápad. Už se nemůžu dočkat." Daem mi úsměv vrátí. Zavede mně na místo kde bude úžasný pohled na západ slunce. Omotá svoje ruce okolo mého pasu a já okolo jeho ramen. Západ bude moc krásný. Když zjistím, že zbývá už jen pár chvílek, přitáhnu si Daema a políbím ho. On náš polibek prodlouží. Začne být lehká tma, ale my se nepustíme. Náhle uslyšíme hudbu a oba se lehce odtáhneme, ale budeme přitom tak blízko sebe. ,,To je to video, že? " zeptám se. ,,Ano...Nam asi musel hodně pracovat." Sklesnu. ,,Co se děje? " ,,Já nevím jestli je dobré se teď vypařit." Daem se mi koukne do očí. ,,Nemusíme pryč jestli nechceš." ,,No na jednu stranu chci, ale zas na druhou, nevím kdy zas uvidím bratra." ,,Bratr...To je oříšek?" jen kývnu. ,,Tak jestli chceš tak tu zůstaneme. Až tak moc mi to vadit nebude." Zahledím se do jeho očí. ,Jsou tak krásné.' pomyslím si. Uvidím jak se lehce zatřpytí. ,,Nebo víš co?" řeknu a zatáhnu ho za ruku. Odvedu ho do šatny. ,,Co se stalo, že jsi změnila názor? " ,,To je jedno co se stalo. Hlavní je tohle.." lehce ho přitlačím na dveře a políbím ho. Přitom zamknu dveře. On se otočí a přitlačí mně. Tak či tak se mu nohou otřu o klín. Lehce mi vzdechne do ucha. ,,Nedělej mi to...víš jak jsem na to hákliví." Usměju se. ,,Tak mně donuť." řeknu a políbím ho. Daem mně stáhne na zem.

***

,,Lin?" ,,Hm..." Kouknu Daemovi do očí. ,,Miluji tě. " Políbím ho. ,,Ale já tě taky miluji a nikdy nepřestanu." Usměju se a nasadím Daemovi tričko. ,,Měli bychom už jít. Musím ještě na chvíli bratra stihnout." Daem mně chytí za ruku, odemkne a otevře dveře. Půjdu hned za ním. Dojdeme ven na palouk kde budou malé děti běhat, dospělí jíst a pít a někdo bude pouštět muziku. Uvidím bratra a tak se nečekaně pustím Daema a rozeběhnu se k němu. On mně chytne a obejme. ,,Kde jdi byla?" zeptá se. Lehce se odtáhnu. ,,Em..já.. Promiň. Byla jsem mimo." řeknu nervózně a pak se usměju. ,,Aha..nebo spíš Daem?" Koukne na mně jako, že má pravdu. Kývnu. ,,Mohl jsem to tušit. " ,,Ale to je to, že až se turné rozjede, tak nevím kdy s ním budu moc být. " ,,Jo je mi to jasné. Prostě si se zamilovala a musíš využít všechen čas." řekne to tak s odporem. ,,Víš co, jdi si za ním a mně nech na pokoji." obrátí se a odejde. Nepochopím to. ,,Jsi v pořádku?" otočím se. ,,To jsi zas ty? Jdi někam a dej mi pokoj." řeknu a budu na odchodu. Chytí mně za ruku. ,,Linki prosím. Vyslechni mně." ,,S tebou nemám o čem mluvit Cookie." On si mně přitáhne a políbí. Budu mu tlouc do ramen. Nepustí mně. Naštěstí mně někdo vytáhne z jeho sevření. ,,Dáma řekla, že nechce s tebou mluvit." Daem si stoupne přede mně. ,,Ty se do toho nepleď." Cookie se vrhne na Daema. Začnou se prát. ,,Kluci dost." zakřičím tak, že se mi podlomí nohy. Kael mně chytne a odvede pryč. Vidím jen jak ostatní členové přibíhají na pomoc. Zatmí se mi oči.

Malý krůček od cíle.Kde žijí příběhy. Začni objevovat