''Günaydın!''
Kısa bir süre cevap geldi.
''Burada gece yarısı :)''
Nerede yaşadığını bilmiyordum ki! Acaba yazdığım saçma mıydı? Tek ihtiyacım olan konuşacak birisiydi ve artık onun kim olduğu umurumda değildi. Umursadığım tek şey dertlerimi dinleyip çözüm bulmama yardım etmesiydi. Bir katil miydi, her gün beni mi gözetliyordu yoksa çok çirkin ya da çok mu yakışıklıydı? Hayattan o kadar bezmiştim ki nasıl biri olduğu beni ilgilendirmiyordu ama yine de hakkında bir şeyler bilmek istiyordum. Sonuçta bir katil olsa bana söyleyecek hali yoktu ama bir katilin arkadaşa ihtiyaç duyduğunu pek de sanmıyordum. Belki soğuk ve saçma olacaktı ama dün o kadar eğlenmemize rağmen tanımadığım birisiyle konuşmayacaktım. İnatçı mıydım evet. Peki bunu umursuyor muydum? Hayır!
''Kimsin?''
Joe'nun ağızından,
Kim miyim? Hey, selam ben Joe Sugg Youtube'da milyonlarca abonesi olan ünlü bir Youtuber. Hayır, tabi ki de bunu yazmayacaktım. Yazdığım olmuştu ama inanan tek bir kişi bile olmamıştı. Dünya o kadar kötü bir hale gelmişti ki insanların tek düşündüğü şey kötülüktü ve böyle bir şey yazınca herkes dalga geçtiğinizi sanıyordu. Hem ünlü birinin her şeyi vardı, hayatı tamamen kontrolü altındaydı değil mi? İstediği her şeyi vardı ve kesinlikle sıradan bir hayat yaşamıyordu.
Herkesin düşündüğünün aksine olay bu kadar da basit değildi. Bazen insanlar benim de bir insan olduğumu unutuyordu ve bu beni gerçekten deli ediyordu. Popüler olmak benim insanlığımı öldürmemişti, öldürmemeliydi peki ya fanlar? Onlar neden biz sanki çok özel bir şeymişiz gibi davranıyorlardı. Hepimiz insandık ve hepimizde et ve kemik vardı. Bazılarımız hak ettiğimiz yerlere gelememiştik, bazılarımız ise şans eseri en ünlü şarkıcı olmuştuk, bazıları çok yetenekliydi ama imkanı yoktu, bazıları yeteneğine inanmıyordu ve bazıları ise çoğu konuda berbattı ama bu bizim insanlığımızı değiştiremezdi. Aslında hepimiz eşittik ama bu dünya buna izin vermiyordu.
Ne kadar konuşursam konuşayım ben ünlü bir Youtuber'dım. Ben Joseph Graham Sugg'dım. Ben marka haline gelmiş hayatında hiçbir problemi olmayan bir insandım.
Şu anda kim olduğumu, kişiliğimi kesinlikle değiştirmek istemiyordum ama sosyal ortamlarda ancak kimliğimi saklarsam eğlenebiliyordum. Bir kızla Joe Sugg ismiyle konuştuğunuzda her şey değişiyordu. Sizi sevmese, sizin fanınız olmasa bile hemen sizden imza istiyor, sizi görmek istiyorlardı ve ben de bu konuşmaya devam edemiyordum. Hayranlarını umursamayan birisi gibi mi göründüm? Kesinlikle öyle değil, elimden geldiğince bütün fanlarımla ilgilenmeye çalışıyorum ama ünlü olunca bir şeyler değişiyor.
Kendimi bu uzun ve derin düşüncelerimden kurtardıktan sonra önceden verdiğim kararı uygulamaya başladım.
Kimseye Joe olduğunu söyleme!
Belki çok fazla espiri yapıyorum ve belki bazıları çok aptalca ama ben eğlendikten sonra insanların beni salak olarak görmelerini hiç umursamıyorum.
Adım Froggy Tornado olduğuna göre... Bilin bakalım Joe ne yapacaktı? Aklıma gelen saçma fikri hemen yaptım. Öyle bir konuda çok düşünüp karar veren birisi değilimdir. Bir şey mi yapmak istiyorsun yap Joe, sana karışan mı var? İç sesim hep bana böyle söylüyordu ve ben de ona güveniyordum.
Görsellerde kurbağa Kermit'in fotoğrafını bulup Duygu'ya gönderdim.
Evet Joe Sugg kim mi? Joe Sugg bir kurbağaydı komik, garip sesli bir kurbağa... Ah, ne diyorum ben? Tamam espiri iyi olabilirdi ama bu sefer düşüncelerimde bile saçma konuşmayı başarmıştım.
Kermit'in fotoğrafını gönderip ''peki sen kimsin?'' yazdım. İsmi Duygu olabilirdi ama herhalde ben Duygu, görmüyor musun yazmazdı değil mi? Yazarsa Youtube'a bir intihar videosu koyabilirdim. Acaba kamerayı şimdiden hazırlamaya başlasam mı? Hayır, hayır o kadar da değil. Ben mi çok salağım yoksa insanların mı çok aptal olduğunu düşünüyorum.
Birkaç saniye sonra bunun cevabını öğrenmiş oldum...
Duygu'nun Ağzından,
Hımm, iyi espiriydi. Kermit. Hakkında bir şey öğrenmiş miydim? Hayır. Kim öndeydi? Froggy Tornado. Peki beni gerçekten bu espiriyle geride bırakabileceğini mi sanıyordu? Kesinlikle hayır! Ve Duygu durumu eşitledi. Hatta belki biraz öne bile geçmiş olabilir. Kimi kandırıyorum, futbol hakkında hiçbir fikrim yok!
Joe'nun Ağzından,
Evet cevabımız benim salak olma yönündeydi. Ama gerçekten sen kimsin diye sorduğumda ismini bildiğim halde ismini yazacak o kadar çok kişi vardı ki. Şimdi hayatımda olmasalar da çok garip insanları hayatıma almayı başarmıştım...
Gönderdiği fotoğrafta kim vardı biliyor musunuz?
Miss Piggy...
Evet, yanlış duymadınız. Duygu kendimi gerçekten bir salak gibi hissetmemi sağlamıştı. Espirilerimi yemeyen biri mi? Farklı birisiyle daha tanışmıştım. Çoğu kişi güler geçerdi, ne biliyim buna bir cevap söylemeye kalkmazdı. Üstelik beni güldüren bir cevap? Hayır, kesinlikle böyle bir tiple karşılaşmamıştım.
Bu kız ile gerçekten konuşmayı bırakmamalıydım. Bana Zoe ve Mark'ı hatırlatıyordu. Onların birbirleriyle komik atışmaları gibiydik. Tek fark internetten konuşuyor olmamızdı. Aslında yaptığım saçmaydı değil mi? İnternetten bir arkadaş edinmek. Nereye kadar sıkılmadan konuşabilirdik ki? Ve henüz hala tam anlamıyla konuşmaya başlamamıştık. Neden ciddi olamıyorduk?
Duygu'nun Ağzından,
Korkuyordum. Evet, belki o da aynı şeyleri düşünüyordu. Yeni bir arkadaş edinme şansım vardı ve onu kaybetmeyi gerçekten hiç istemiyordum. Yanımdaki herkes birer birer kaybolmuştu. Ya o da bir kayan yıldız gibi benden kopup giderse... Ya o da görünmez gölgelerin içinde kaybolursa...
Yazarın Notu: Bölüm hakkındaki görüşleriniz benim için çok değerli. İsteyenler düşüncelerini yorum kısmına yazabilirler. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Aşkı | Joe Sugg
FanficHayatımda yolunda giden tek bir şey bile yoktu, ne kadar çabalarsam çabalayım kendimi hep uzay boşluğundaymışım gibi hissediyordum. Elimi tutan, bana yardım eden tek bir kişi bile yoktu şu koca dünyada... Güneş her sabah yüzünü göstermeye başladı...