„Lily? Jak dlouho si vůbec tvůj otec nezašukal?" ptá se mě moje dlouholetá kamaráda jednou o přestávce ve škole.
„Asi 15 let. Poté, co moje máma umřela při porodu." Ano bohužel je to tak. Moje máma umřela, když rodila mě. Prý měla zástavu srdce. Nechápu, jak zdravému člověku může selhat srdce? A nebo mi táta lže?
„Ty vado. Jak to může vydržet? Já bez sexu nevydržím ani minutu. 15 let by mě zabilo." No jo , jak jinak. Traicy je sexuální mašina. Ta pro své uspokojení má i sex na jednu noc, Já tohle moc nepodporuji. Můj sen je mít sexy stydlína, který mě bude mít rád a všichni mi ho budou závidět. Teď mám ovšem důležitější věci na práci a to najít svému tátovi přítele. Sice si nechce přiznat že je gay, ale já to poznám. Vždy když jdeme nakupovat, tak místo toho aby očumoval ženské zadky a prsa, tak se čumí chlapům na zadky. Sice si myslí že to nevidím, ale já mám oči všude.
„A koho máš teda v plánu mu dohodit chytrolínko?"
„Napadl mě Styles."
„Náš profesor na biologii, fyziku a tělák?"
„Přesně toho." Profesor Styles. Mladý, nezadaný hezoun, po kterém prahne každá dívka ze školy. Nosí krátké, nahoru nagelované hnědé vlasy, brýle a má vkus pro módu. Navíc učí tělocvit, takže má vypracované tělo. Vždycky na tělocviku když nám ukazuje cviky na hrazdě a nebo se hodně spotí, sundá si tričko. Všechny holky se z něm můžou udělat. Každopádně já ho chci pro svého tátu ne pro mě. K němu se bude hodit více. Sice nevím jestli je profesor gay, ale mému tátovi neodolá nikdo.
„To ti přece nemůže vyjít. Navíc ani nevíš jestli je gay."
„Můžu se o to, alespoň pokusit ne? Jdeš do toho se mnou?"
„Proč ne alespoň bude prdel." Plácnou si, když se ozve zvonek a do třídy vejde zmiňovaný profesor. Jako vždy se postavíme, on nás pozdraví a vyzve nás k usazení do lavice. Celou hodinu nemyslím na nic jiného než jak dostat Stylese tátovi do postele. Bude to opravdu těžké, ale já doufám, že se to povede. Taťka si zaslouží mít vztah za to všechno co pro mě dělá. Celý svůj život obětoval mě, místo toho aby si hledal osobu s kterou bude až já odejdu. Hodně žen se o něj během toho času pokoušelo, ale vždy to nějak skončilo u prvního rande. Jednou jsem dokonce poslouchala jak se svěřuje babičce. Z toho co jsem pochopila to bylo tím že si neměli co říct. „Prosím, ať si mají co říct." Semkla jsem ruce a se zavřenými oči se podívala nahoru.
„Slečno Tomlinsonová chcete nám něco říct?" Asi to nebylo tak potichu jak si myslela, protože ji Styles oslovil.
„Ne pane profesore."
„Dobrá tedy. Tak dávejte pozor a nebuďte někde v luftu." Řekl přísným hlasem a dal se dále na vysvětlování dnešní látky. Lily ovšem zase neposlouchala.Jak zazvonilo, všichni se ze svých lavic hrnuli pryč i když tam byl Styles. Byl totiž oběd a na ten všichni chtějí co nejdříve.
„Stylečno Tomlinson můžete na moment?" Lily tedy své kamarádce řekla ať ji dřží místo a sama se vydala k profesorovi.
„Samozřejmě. Co potřebujete?"„Dnes jste nějaká mimo. Není vám něco?"
„Nic, Jen jsem poslední dobou unavená."
„Dobrá tedy. Snažte se, ale příští hodinu poslouchat."
Dávám sem tento první díl, protože jsem zvědavá na Váš názor a také mě zajímá jestli to má cenu psát.
vydáno 3. 2. 2017
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267