Užijte si díl :)
Poté, co jsem opustil i s Elie dům,dal jsem ji do kočárku a vyrazili jsme směr park. Cestou tam mi pořád v hlavě vrtalo, proč mě jeho matka tak nesnáší? Že by byla proti, aby její syn byl gay? Nebo je prostě takové povahy? Nemusela se ke mně chovat tak hnusně. Přijme vůbec naši malou jako vnučku? Během mých pochodů myšlenek jsme se dostali do parku. Já se posadil na lavičku a Elie vzal do náruče. Posadila se na můj klín, kde jsem si s ní začal hrát. Po nějaké té hodince k nám přišel nějaký muž. Byl pěkný, ale já mám Louise.
„Ahoj krasavče, můžu si přisednout?" ani nečekal na moji odpověď a přisedl si. Hodil svoji ruku za má záda, což mi bylo dost nepříjemné. „Chlap sám s dítětem venku se nevidí nějak často. Kde máš svoji drahou polovičku?" V tu chvíli začala Elie popotahovat.
„Ššš Elie neplakej. Pán se ti nelíbí co?" začal jsem ji houpat v náručí. „Můžete laskavě odejít? Děsíte mi dítě."
„No tak sorry. Jen jsem si myslel, že jsi svobodnej a chtěl by sis užít."
„Tak to pardon. Jsem zadanej. Šťastně." S těmito slovy jsem vstal z lavičky, Elie posadil do kočárku a společně se vydali domů.
Pohled Louise
Matka tady byla strašně dlouho. Už sem to nemohl vydržet a po půl hodině ji vyhodil. Pořád mi říkala,jak jsem si zkazil život, že být gay je špatné,Harryho bych podle ní měl opustit a vzít si holčičku do své péče. Dělala to i když jsem byl dítě a i teď když mám rodinu vlastní. Neustále mi kecá do života. Jak ona může vědět, co je pro mě správné a důležité? Vždyť se mnou tak dvacet let nežije. Miluju Harryho nejvíc na světě a vím, že by mě nedokázal podvést. Vlastně ani já jeho. Alespoň že Lily je normální. Nesnesl bych kdyby byla jako moje matka.
„V pohodě tati?" přisedla si za mnou Lily na gauč do obýváku. Nechala mě chvíli vstřebat matku a až potom teprve přišla.
„Jo jasný. Já jsem od ní ani nic jiného nečekal." Povzdychnu si
„Jestli tě to zajímá, tak já si nemyslím, že by si měl Harryho opustit. Je milý, šarmantní a podle toho co slyším z vaší ložnice i docela divoch." Zakřenila se. „Navíc Harry tě určitě v noci rozveselí." Rýpla si.
„Jdi někam. Sama jsi chtěla, abychom byli spolu."
„Však jasný. Jenom tě škádlím."
Když přišel Harry domů, byl celý vylekaný a dýchl, jako by běžel maraton. Zeptal jsem se ho, co se stalo a tak mi vysvětlil, že ho nabaloval jakýsi slizký chlápek. Načež já jsem mu řekl, že to bude dobrý a ať si jdeme společně hrát s Elie na koberec. Posadil ji tedy na zem a my si k ní hned přisedli. Po asi patnácti minutách už bylo na něm vidět, že se uvolnil a věnoval se jen malé. Byli spolu strašně roztomilí. Ani jednoho bych nedokázal opustit. Ať si jde matka někam. Jsem rád za to, že jsem konečně našel smysl života....
Tak a tohle je konec.
Názor?
Všem Vám strašně moc děkuji za ohlasy na tuto povídku. Moc si toho vážím.
Snad se "uvidíme" u dalšího příběhu. i když teď moc nevím. Nemám nápady a chtěla bych si od psaní odpočinout.
Užívejte života. Za chvíli jsou prázdniny :)
Vaše Ema <3
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267