16

2K 194 21
                                    

Pohádka na dobrou noc

U stolu s večeří bylo ticho, Každý se cítil trapně. Takhle to trvalo asi půl hodiny než se Harry rozhodl něco říct. „Tak já asi už půjdu." 

„Kam by jste chodil pane profesore? Můžete tu přespat. Tátovi to určitě nebude vadit." 

„Není to nevhodné?" namítal Harry. 

„Určitě ne pane profesore." 

„Dobrá tedy a neříkej mi pane profesore, doma jsem pro tebe Harry." „

Dobrá tedy Harry." Pak se chvíli na sebe jen tak dívají a nic neříkají. Dokud se profesor nerozhodne promluvit. „Tak já se půjdu umýt." Poví do prostoru, pak se nakloní k Louisovu uchu a tiše zašeptá „Počkám na tebe zlato." Nakonec ho políbí na ušní lalůček a prostě odejde do ložnice, kde si vezme oblečení mířící do koupelny. Louis zatím v kuchyni chvíli po tom stojí úplně mimo, Až jeho dcera ho probudí ze snění o Harryho tělu. 

 „Ty si teda divoch tati. To bych do tebe v životě neřekla." Potutleně se směje jeho dcera. „ Ale jsem šťastná že mám pokoj na druhé straně domu." Pokračuje. „Užij si koupel a noc." S těmito slovy odejde a nechá tam Louise stát s otevřenou pusou. Ani ho nenechala nic říct. Po rozdýchání veškerých informací se rozhodne vydat se směr koupelna. Ani neklepe na dveře, prostě neslyšně otevře dveře a zase je za sebou zavře. Následně se vysvleče putující ke sprše kde odhrne závěs. Uvidí Harryho otočeného čelem ke kachličkám, Rozhodne se vlézt za ním zatahující za sebou závěs sprchy. Své rty přitiskne na jeho krk putující směrem nahoru. 

„Už jsem myslel, že nepřijdeš." Vzdychne Harry a zakloní hlavu dozadu. Louis zatím své ruce přemístí na jeho boky otáčející ho čelem k sobě. 

„Tohle bych si přece nenechal ujít." Přesune svůj zrak na jeho tělo následně i na jeho penis. Pomalu ho přitiskává na kachličky. Tělo na tělo, rty na rty. Nejdříve to je nevinné líbání ale ,pak se to vyvine v dravé líbání. Navzájem se osahávají na všech místech těla. Nemůžou se jeden druhého nabažit. Po pár minutách začal Louis svými rukami putovat čím dál tím níž, až se zachytila jeho ruka za vzrušený penis Harryho. Uchopí ho do ruky a pomalu začne přejíždět. 

„Lásko netrap mě už prosím." Proto se tedy Louis rozhodne svůj penis namířit proti Harryho vstupu vyhoupávající si ho na své ruce, aby měl lepší přístup. Následně tvrdě přirazí. Vždycky se rozléhají po celé koupelně. Lily na druhém konci domu měla radši v uších sluchátka a četla si knížku. Přece jenom nechce slyšet jak si to teď ti dva rozdávají, ale nevadilo jí to. Svého otce neviděla nikdy tak šťastného jako teď. Má někoho o koho se může opřít a hlavně dostatek sexu. Někdy byl fakt k nevydržení. 

Ráno bylo pro všechny těžké., Lily se nechtělo do školy a Harrymu od Louise. 

„Dobré ráno." Ozve se vedle Harryho hned jak se začal protahovat, protože zazvonil budík. 

„Mmmm Dobré." Zamručí rozespale Harry. „

Jak ses vyspal?" pokračuje konverzace dál. 

„Jako ještě nikdy." Odpoví profesor stále se zavřenýma očima. „Vůbec se mi nechce z postele" dodá a konečně otevře své oči, které okamžitě namíří na svého milence. Přiblíží se těsně k jeho obličeji. „Miluju tě" S těmito slovy se vyhoupne na Louise a spojí jejich rty. 

V poklidu se několik minut líbají, dokud neuslyší odkašlání u dveří ložnice. Oba se tedy od sebe odpojí a svůj pohled zamíří na Lily stojící u dveří. 

„Promiň, klepala jsem, ale vy jste nějak........byli zabraní do sebe." 

„Co si potřebovala?" zeptá se její otec stále ležící pod profesorem. 

„Jen že pokud chcete stihnout školu a práci, tak by jsme měli vyrazit. Je skoro osm." Harry se tedy s povzdychem svalí z Louise.

 „Dej nám 15 minut." Lily tedy kývne a odejde s ložnice.

Tak co na to říkáte?

Zjistila jsem, že mi psaní jde líp, když jsem nemocná :D :D

Děkuji za 100 sledovatelů, prvních 100 hvězdiček na první kapitole příběhu a hlavně, že jste se vůbec rozhodli to začít číst.

Love you all <3

Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat