10.

2.2K 224 30
                                    

I když se mi to dnes moc nechtělo vydávat, tak tady to máte :) Užijte si díl :)

„Ještě jednou se za ni moc omlouvám."

„To neřeš Louisi. Nešel bys zase dneska někam?"

„Na kafe opravdu dneska nemám náladu, promiň."

„Já nemyslel kafe. Co takhle se projít prostě po parku?"

„Pročištění hlavy by mi bodlo."

„Takže v 16:00?" S lehkým kývnutím odejde z kabinetu a míří znovu do práce. Tam se ovšem nemůže soustředit, protože celý den myslí, jak asi bude probíhat večer v parku. Jak by se vůbec měl obléct? Svátečně a nebo prostě normálně? Zase bude muset Lily lhát o tom, že jde s kámošem. Je to vůbec rande, nebo kamarádská vycházka?

Je půl čtvrté odpoledne. Louis dodělává jídlo pro svoji dceru, aby měla co jíst, až tu dnes nebude. Poté se přesune do ložnice oblékající si tričko s potiskem a jeany. Na závěr na sebe koukne v zrcadle. Když všechno jeho mozek schválí, může se vydat směr park.

„Páni Harry vypadáš........WOW." je první Louisova reakce po té co Harryho uvidí v obleku s nagelovanými vlasy a rukami za zády. „Myslel jsem, ale že to bude jenom kamarádská vycházka."

„Jsem rád, že se ti líbím. Taky to tak mělo vyznít, že je to jenom kamarádské, jinak by si nepřišel."

„Kde máš záruku, že bych nepřišel?"

„Říct, že tě pozívám na rande, přišel bys?"

„H-h-harry, ale to nejde. Si učitel mé dcery."

„Prosím." Ruce co drží za zády, přesune dopředu a Louis si všimne, že v nich svírá jednu rudou růži.

„Harry......."

„Louis poslouchej mě. Prosím vezmi si ode mě tu růži. Od té doby, co si mě vyhodil ode dveří, na tebe nemůžu přestat myslet. V práci na tebe myslím, při opravování písemek, když ležím v posteli a dokonce se mi o tobě už několikrát zdálo. Když už jsem se po tak dlouhé době rozhodl ti to říct, nemůžeš mi přece dát košem. Prosím jen jedno rande. Nic víc po tobě nechci. Pokud se ti nebude líbit, můžeš kdykoliv odejít. Jen mi prosím dej, alespoň jednu šanci."

„No tak dobře." Převezme si Louis ruži. „A kam teda půjdeme?"

„Neboj se mám to vymyšlené." Vezme Louise za zápěstí a vede ho směr les. Nejdřív je zděšený, ale jakmile uvidí malý palouček s dekou, piknikovým košíčkem a rozsvícenými baterkami s výhledem na město.

„Wow." Řekne unešený Louis. ¨

Celý večer byl naprosto krásný. Jedli, pili víno, dokonce si i párkrát vyměnili polibky. Když už byl čas jít zpět domů Harryho něco napadlo.

„Vím, že tady venku je už zima, ale nechtěl by si jít ještě ke mně? Alespoň dopijeme to víno a navíc nechci, aby tenhle den tak rychle skončil." Přitáhne si Louise těsněji k sobě.

„Harry já už musím jít domů. Lily se po mě bude shánět."

„Prosím." Přilepí Harry svoje rty na Louiho krk, aby ho trochu obměkčil. Hodnou chvíli to trvá, než ho přesvědčí, ale jakmile uslyší jeho vzdych ví, že má vyhráno. Pak už stačí jen rty položit na ty jeho, aby se rozpoutala válka jazyků. Možná to bylo tím vínem, nebo atmosférou, ale začalo to nabírat úplně jiný směr než oba tušili. Harry rychle popadl všechny věci, chytl společníka za ruku a skoro během mířili k němu domů. Tam jakmile zavřeli dveře, znovu se rozpoutala válka, ale tentokrát šlo dolů i oblečení. Louisovi najednou bylo úplně jedno, že si to chce rozdat s učitelem své dcery. Tak dlouho neměl sex, že už to vážně potřeboval.

Názor?

Tak už jste se konečně dočkali :D

Děkuji všem strašně moc za ohlasy :) 


Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat