Nečekejte, že moje minulá informace neplatí :) jen jsem dostala chuť něco zveřejnit a budu zveřejňovat méně a nebo vůbec :/ <3
Vzpomínka:
Poté, co jsem se vrátil k nim domů, ze školy společně s Lily, který za minutu zase byla pryč z domu, jsem se rozhodl udělat večeři. Louis samozřejmě nevěděl, že jsem u něj doma a nic se mezi námi nestalo. Proto, se svalil bezmyšlenkově na pohovku v obýváku aniž by si všiml, že já stojím v kuchyni. Po třiceti minutách se tedy odhodlám vyrazit za ním a alespoň na sebe upozornit.
„Ahoj lásko." Stoupnu si vedle pohovky. Na sobě mám normální domácké oblečení a zástěru. V rukou držím vařečku.
„Panebože musíš mě tak děsit?" vyhrkne ze sebe vylekaný louis, který málem odletěl na druhou stranu pohovky. „Co tady vůbec děláš? Neslyšel jsem tě přijít."
„Protože jsem tady byl dřív než ty. Připravuji nám večeři za to, že jsem tě ráno nechal v takové nejistotě." Sednu si k němu na pohovku. Hlavu položím na jeho rameno.
„No tak to si nechám líbit." Vrhne se Louis Harrymu zběsile na rty. Na nějakou večeři oba kašlou. Z postupným vysvlékáním se se dostanou až do ložnice........"
Ten den Harry nechal Louise poprvé toppovat. Teď ví, že to byla největší chyba v jeho životě. Sice to není stoprocentní, ale z čeho jiného by to bylo? S nikým jiným sex neměl. Louis ho zabije, až zjistí, že nosí pod srdcem jejich společné dítě. Co udělá se svojí profesí učitele? Nemůže přece učit tělocvik natož nějaké další předměty. Lidé si všimnou, že vypadá každý měsíc čím dál tím víc při těle.
„Harry, tak co di řekla ta doktorka?" ptá se už se zoufalstvím v hlase Louis po několikáté. Od té doby co Harry vyšel ze dveří mu nic neřekl. Jen má uslzené oči a mlčí.
„Zítra mám zajít ke své obvodní lékařce. Zavezeš mě prosím ke mně domů?"
„To je to tak vážné, že ti už ona nemohla říct, co se děje?"
„Prosím jen mě zavez domů." Louis tedy neváhal. Už se raději na nic neptal, nastartoval auto a vyrazil směr Harryho dům. Tam se rozloučili. Harry se vydal do domu a jeho milovaný jel autem k sobě. Neopovažoval se ani vysvléknout, protože to co mu řekla doktorka ho dokonale odrovnalo. Lehl si proto do postele, přikryl se dekou a tiše brečel.
„Tak co Vám řekl doktor?" ptala se horlivě Louise jeho dcera. Ani se nestihl vyzout a vysvléct.
„Nechce mi to říct." Posmutněl otec při sundávání bot. Poté se bezmyšlenkovitě přesunul do kuchyně. Tam si napustil pití a pomalým krokem se došoupal do obýváku na gauč. Nechápal, proč mu Harry nechce říct důvod. To je to tak vážné? Má snad nějaký nádor, rakovinu? „V takových situacích přemýšlí člověk nad nejhoršími scénáři. Možná proto, že se na to chce připravit, nebo chce cítit uvolňující pocit, že je to něco méně vážného." Snad mu to řekne co nejdříve, aby se mohli tím prodrat společně. Přeci jen „ve dvou se to lépe táhne." Když dopil své pití, přemístil se do ložnice, kde si lehnul a spal.
Pro oba byl dnešek velmi nároční. Jak z pohledu Harryho, který byl těhotný. Tak z pohledu Louise, protože nevěděl, co se děje.
Budu ráda, když napíšete názor :)
Chyby opravím později :)
Jinak se můžete podívat na můj profil na "Povídku Song" kde píšu své první pocity z nových písní :)
All the Love. H
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
أدب الهواةCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267