8.

2.1K 216 7
                                    


Jsem dneska byla vyděšená, že mám dávat další díl :D

  Jakmile přijde Lily domů, uvidí svého otce zběsile pobíhat po domě. Chvíli je v ložnici, pak zase v kuchyni. Div ji nesrazí. Tohle je opravdu divné. Snad nikdy nezažila, že by její otec tolik lítal. Vždycky to byl člověk který měl vše do detailů vymyšlené. 

„Tati?" zeptá se Lily svého otce. 

 „No?" je vůbec štěstí že ji zaregistroval. 

 „Proč tady tak lítáš?" 

 „Nemůžu najít svůj mobil." To je divné nikdy kvůli němu tak nevyváděl. 

„Vždyť leží tady na gauči." Přijde k němu a zvedne ho mířící ke svému otci. 

„Díky. Hele dneska jdu s kámošem ven, tak tady budeš sama. Žádný blbosti." 

„No jo pořád." 

„Já se jenom ujišťuji po tom, co jste tady s holkama málem nechali vyhořet kuchyň." Lily si povzdechne a vydá se směr pokoj. Její otec se pro změnu začne připravovat na kafe s Harrym. Co si vůbec má vzít na sebe? Přece to není žádné rande. Zvolí džíny, tričko a mikinu. Do kapsy si vezme mobil klíče a může vyrazit směr nejbližší kavárna, v které se mají setkat. Má štěstí, Dorazil jako první. Sedne si ke stolu a netrpělivě čeká na svého společníka. Odbije čtvrtá hodina a ve dveřích kavárny se objeví nakrátko ostříhaný brunet s brýlemi na očích. Na sobě má černé džíny doladěnou bílou košilí. Hned co ho Louis spatří, vyšvihne se do stoje a upozorní na sebe. Harry mu okamžitě mávne zpátky mířící k jeho stolu.

 „Ahoj." Roztomile se usměje Harry. 

„Ahoj." Odpoví trochu nervozně Louis. 

„Posaď se." Neváhá teda a oba se posadí naproti sobě. Chvíli je ticho dokud k nim nepřijde číšnice.

 „Dobrý den. Co si dáte?"

 „Latte prosím." Odpoví Harry 

„Já bych si dal černou kávu, Děkuji." řekne Záhy Louis, Potom je znovu ticho. 

 „Jak ses dneska měl?" vyhrkne ze sebe brýlatý brunet po nesnesitelně dlouhém tichu. 

„Celkem dobře, ale teď doufám, že mi má dcera nevytopí a nebo nevypálí dům." Začne se smát. 

„Prosím tě. Vždyť už je velká." 

„To může být, ale rozum nemá. Jak se máš vůbec ty?"

 „Ale jo jde to. Je pátek, takže byli všichni ve škole takový uvolnění. I na tělocviku to šlo." 

„Jo to bych se ti chtěl omluvit, jak jsem na tebe byl tenkrát nepříjemný." 

„To neřeš. Omlouváš se mi už tím kafem, takže všechno v poho." Pak už se konverzace nějak rozjela a oni si povídali snad o všem. O svých rodinách, přátelích, práci a dokonce přišlo i na vztahy. 

„No nic. Děkuji za kafe a můžeme někdy zopakovat." Vstane ze židle Harry beroucí si svůj kabát ve kterém přišel. 

„Skvěle jsem si s tebou popovídal. Určitě někdy zopakujeme." Louis si též stoupne. Oba už zaplatili, takže se můžou vzhůru vydat domů. Před kavárnou se ovšem zastaví a Harry jemně políbí Louise na líčko přející mu dobrou noc. Jelikož už je deset hodin večer a každý bydlí jiným směrem. Oba dva z toho mají zvláštní pocit. Jakoby je k sobě něco táhlo. Harry ho možná úmyslně, možná ne políbil na líčko.  

Tak co na to říkáte? :D

Děkuji strašně moc za veškerou podporu k tomuhle a i k dalším příběhům :) 

vydáno 7. 3. 2017

Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat