„Co to prosím tě tady vyvádíš?" vyhrkne Lily na svého otce, kterého nenašla v kuchyni a nebo obýváku nýbrž v koupelně na kolonách s hadrou v ruce jak umývá zem.
„Taky tě rád vidím a co si jako myslíš ze dělám? Někdy se tady uklidit musí."
„Jo a proč zrovna uprostřed týdne? Nech to na víkend."
„To v žádném případě." Vstane ze země hodíc hradu do kýble. „Mimochodem holčičko něco si s tebou musím vyříkat." Vyrazí směr kuchyň. „Co mělo znamenat to že si šla ke své kamarádce, i když si věděla že ti má přijít učitel na doučování?"
„Ježiši. Já na to úplně zapomněla." Sedá si v kuchyni za dřevěný stůl.
„Ti nějak nevěřím, Si mi chtěla někoho dohodit že?"
„Prosím tě jak tě to napadlo?"
„Protože tě znám, holčičko."
„Radši půjdu do pokoje si dělat úkoly." Vyletěla světelnou rychlostí směr svůj pokoj, zabouchávající za sebou dveře. „Doprdele to nevyšlo, Musím vymyslet něco jiného." Nešťastně běhala po svém pokoji, tahající se za vlasy a marně přemýšlející nad dobrým plánem, jak dostat Stylese a tátu k sobě. Nechce čekat až na schůzky které jsou sice za 14 dní, ale i tak. Vždycky byla na vymýšlení plánů ta nejlepší, ale teď ji to nějak vynechává. Zrovna ve chvíli kdy to potřebuje nejvíc....Lily ovšem netušila, že si tak dlouho pokecali a potykali. Jediné čeho Louis trochu lituje je že si nevyměnili číslo. Přece jenom si s ním teď mohl psát..TŘEBA.. a ne aby po náročném uklízení jen tak seděl před televizí a díval se na seriál, který vnímal jen okrajově.
Po pár minutách se rozhodl jít nahoru za svojí dcerou a říct jí, že má v lednici jídlo a on si de lehnout. Už byl u jejich dveří rozhodnut že zaklepe, pak ale uslyšel, jakoby si s někým povídala. Přišel tedy blíže a přiložil ucho ke dveřím. Ano, ví že se to nedělá, ale byl strašně zvědaví.„Nevyšlo to. Musíme vymyslet jiný plán.".........„Jo přesně. Taky mě to pěkně nasralo. Člověk chce aby byl šťastný a on ho takhle odkopne."Dál už raději neposlouchal. Všechno mu bylo jasné. Jeho dcera mu chce dohodit chlapa. Ale proč chlapa? Ví snad něco, co by neměla? Nebo to málo skrýval? Zaklepe na dveře a s tichým „Dále." Vejde dovnitř.
„Promiň, jestli jsem ti překazil nějaký rozhovor. Jen ti chci říct, že jídlo máš v lednici a já si jdu lehnout. Jsem unavený."
„Dobře. Dobrou tati." Odejde tedy z pokoje Lily mířící do ložnice. Z podpeřiny si vezme pyžamo a míří do koupelny. Vysvlékl se do naha a vlezl do předem připravené vany plné bublinek a teplé vody. Při koupání přemýšlel. Hlavně o Harrym. Přece nemůže mít své dceři za zlé, že mu chce někoho najít a Harry zas není tak špatný. Dokázal by si s ním představit všechno. Hlavně sex a podle toho, že učí tělocvik a má vypracovaný tělo musí být ďábel. Takovým rozmýšlením asi ztratil dvě hodiny. Následně vylezl z vany, osušil se, oblékl do pyžama a ulehl do postele.Jeho dcera si ještě chvíli povídala s kámoškou, pak se šla najíst a následně ulehla do postele.
Názor?
Ano vím zase krátký díl :/
Strašně moc děkuji za všechny hlasy a komentáře :)
vydáno 23. 2. 2017
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267