Tu noc nedošlo k nějakém drsnému sexu. Bylo to pouze o pomalém líbání a užívaní si společné chvíle. Oba jen v županu se přesunuli do ložnice, Kde líbání pokračovalo.
„Ajajajajaj." Řekne Lili místo pozdravu ráno při střetnutí s jejím učitelem v obýváku, kde si v poklidu snídá. „A vidím, že jste na tom stejně." Pokračuje, když se v té samé místnosti objeví i její otec.
„Co máš prosím tě za problém."
„Asi jste se nedívali do zrcadla dneska co? Protože to by jste viděli, jak oba máte napuchlé rty. To ještě nemluvím o tom cucáku, co má Harry skoro přes celej krk.
„Cože?" vyjekne Harry mířící k zrcadlu v předsíni. Pak už jen otec a dcera slyšeli z místnosti. „Já tě zabiju Tomlinsone. Jak to mám asi podle tebe schovat." Drcne svého milého do ramene s naštvaným obličejem.
„Ale lásko na co by si to schovával." Přivine si ho Louis do náruče a políbí ho.
„Jdu se radši připravit do práce." Ignorující Louise zamíří směr ložnice, kde ze skříně vytáhne úzké džíny společně s bílou košilí. Po oblečení si věcí, při tom si nechá košili do půli rozepnutou, zamíří zpět dolů k ostatním. Doufá, že budou už oba přichystaní, aby mohli hned vyrazit. Bohužel nenašel žádný způsob jak cucflek zamaskovat a na rolák je venku až moc teplo, takže se bude muset smířit s faktem že všichni ve škole budou zhruba vědět, co včera večer dělal. Hlavně že nevědí s kým.„Pohněte si." Volá do domu stojící v šatně, obouvající si při tom boty. Už tak mají zpoždění.
„Zlato nechal sis na nočním stolku brýle." Podá mu je Louis při příchodu do předsíně. Následně zopakuje to samé, co Harry před chvílí.
„Kde máš dceru?"
„Ještě nahoře. Prý neví, co si vzít."
Po procházení chodbou mu připadá, jako by se na něj každý díval. Respektive na jeho krk. Napuchlých rtů si samozřejmě taky někdo všimne, ale to nejde vidět tak, jako ten cucák skoro přes celý krk. Rozhodne se tedy zrychlit krok ke svému kabinetu. Při tom ale narazí do studentky a oba se svalí na zem. Harry i s jeho složkami.
„Promiňte pane profesore."
„To je v pořádku slečno Gerová." Řekne směrem k Traicy začínající sbírat své složky ze země. Pak se Harry rychlostí blesku přesune do kabinetu. Naštěstí ho má sám. Nemusí řešit nějaké soukromí svého společníka. Na stůl si položí své desky. To má ještě dneska tělocvik, do kterého nosí tílko. Tenhle den nemůže být horší.
Celý den proběhne v pohodě, až na pár narážek. Horší je to, když přijde hodina tělocviku.„Dobrý den třído." Postaví se naproti nim bez brýlí, v tílku a kraťasech. Holky z něho omdlívají. Svalnatý sexy muž, kterému z tílka vyčuhují jen svaly s krásnou prdelí. „Kdo chybí?" otevře zamyšleně třídnici.
„Nikdo pane profesore." Ozve se z davu holek.
„Dobrá tedy, Dneska si zahrajeme fotbal. Nějaké otázky?" z davu se zvedne jedna jediná ruka. Harry ji pokyne aby mluvila.
„Jaká moucha na vás byla přisátá celou noc, pane profesore?"
„Do toho Vám nic není slečno. Pokud nejsou žádné další otázky, rozdělte se do dvou družstev." Zamíří na lavičku pro míč a položení třídnice. Na krk si vezme píšťalku. „Dobrá tedy jedno družstvo si vezme rozlišováky."
Po úspěšném ukončení hodiny se všechny holky odebrali do šaten, Harry samozřejmě do svého kabinetu.
„Holky viděli jste ten Stylesův cucák? Nevíš o tom něco Lili?" začne do ní rýpat před celou školou její nejlepší kamarádka. Tedy do teď si to myslela, že jsou kamarádky. Lily to proto nechá raději být....
Váš názor? :O
Píšu to pořád, ale nevím, jak vám dostatečně poděkovat :)
All the love.
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
Fiksi PenggemarCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267