13.

2K 203 10
                                    

  „Včera přišel domů strašně pozdě. By mě zajímalo, kde pořád je? To si to s tím kamarádem rozdává nebo co?"Lili zase řeší svého otce ve škole se svojí kamarádkou.

„Co teda chceš udělat? Tvůj plán dostat Stylese ke tvému otci asi nepůjde."

„Musíme zjistit, kdo to je a dostat ho od táty."

„A tvůj plán?" její plán byl jednoduchý. Prostě až ji otec zase řekne, že jde s kamarádem, tak napíše Tracy a půjdou ho špehovat. 

„Tak fajn. Budu na telefonu." Zazvoní a do třídy přijde učitel. Zase dneska veselý, Lily by zajímalo proč tak najednou? Vždycky byl takový neutrální, ale teď poslední dobou září jako sluníčko. Navíc nedává moc testy, takže se s ním musí něco dít. Že by nová slečna?


„Dobrý den třído, Posaďte se. Dnes budeme pracovat ve dvojicích. Každá dvojice mi napíše z paměti všechny druhy prvků, které víte z paměti."

„To snad nemyslíte vážně, pane učiteli." Vykřikne Lily.

„Slečno Tomlinson. Máte už jeden problém nechtějte, aby váš otec musel znovu do školy." To už nic neříká, všichni se rozdělí do dvojic a začínají pracovat.


„Zase jdeš pryč?" ptá se dcera svého otce, když sedí u stolu v kuchyni a na stole má rozložené učení. Otec je obrácený k lince a vaří večeři. Je vážně strašně unavený, ale kdo by si nechal uniknout strávené odpoledne s Harrym.

„Jo proč?" ani se na ni neotočí. Dál si dělá svoje.

„Stejnak by mě zajímalo kam pořád chodíš." Je jí to divné, Celých 10 let nikam nechodil pravidelně, Jen nějaké schůzky a rande naslepo. Proto jí je divné, že poslední dobrou chodí tak strašně moc pryč.

„Hele měla by ses více zajímat o učení a ne o mě. Nemusím se ti svěřovat, kam a za kým chodím. Prostě je to jenom dlouholetý kamarád, který teď přijel sem." Otočí se na Lily a nepříjemně řekne, Následně se otočí zpět nandávající jídlo na talíř. „Běž si radši uklidit to učení a přijď na večeři."

„No jo pořád, Jak dlouho vůbec zase budeš pryč?"

„Nevím, Prostě až přijdu tak přijdu. Teď běž." Lily se tedy zvedne ze židle, sebere všechno učení ze stolu a míří do pokoje. Tam hodí učení na postel, Z kapsy vytáhne telefon a napíše jednoduchou, ale výstižnou esemesku Tracy.

„Dneska jde zase pryč, takže můžeme uskutečnit náš plán. Až odejde z domu tak buď připravená, Hned ti napíšu." Následně dá mobil do kapsy a míří dolů na večeři.

„Nepořádej tady prosím tě žádný večírek." Napomíná otec svoji dceru, když už oblečený , obutý a stojí před zavřenými vchodovými dveřmi. Je připraven na setkání s Harrym a vůbec netuší, co má Lily v plánu.

„Neboj a už běž." Vyhání svého otce pryč, aby mohla napsat kamarádce. Konečně se dozví za kým to její otec chodí. Jen musí pak vymyslet, jak je dostat od sebe, aby mu šlo dohodit Stylese. Však netušící jednu podstatnou věc.

„Jdu ho sledovat. Pak napíšu kde je a ty přijdeš." Lily si vezme celé černé oblečení, aby ji nebylo vidět, klíče od domu a nakonec mobil.


Po hodinovém plížení se za svým otcem se konečně zastaví, Tenhle dům je jí ale nějaký povědomí. Kdo tady bydlí? Na odpověď nečeká dlouho, Když totiž ze dveří, před kterými stojí Louis vyjde její profesor.....  

Názor?

Jak myslíte, že bude Lily reagovat?

Včera toho bylo opravdu hodně :D Liam dítě, Louis vystoupení, Harry album :D no ale všichni jsme to ve zdravý přežili

Děkuji moc za veškerou podporu k příběhu :)

Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat