Cesta autem do práce byla tichá. Někdo nevěděl co má říkat. Už jen proto, že Harry spí s jejím otcem a tak mu to bylo i docela trapné. Především za to dnešní ráno.
„Děkuji." Po nějaké době se Harry rozhodl prolomit ticho.
„Za co?" otočí se čelem k němu Lily.
„Že nemáš nic proti našemu vztahu s tvým otcem."
„To je v pohodě. Jde na vás obou vidět, že se milujete a za to jsem neskutečně ráda. Nikdy jsem ho neviděla tak šťastného." Po vyřčení této věty se Harry začne červenat. Tahle slova ho strašně těší. Každopádně se ho ještě musí zeptat na ten výlet. „Mimochodem odpoledne na mě nečekej, jdu do knihovny." Dodá ještě před zastavením u školy Lily. Pak oba vylezou z auta, vezmou si svoje věci a míří směr školní chodba, kde se jejich cesty rozdělí. Učitel jde do svého kabinetu a Lily ke skříňce s věcmi.
„Ty si přijela se Stylesem." Začne na ni Traicy okamžitě, co ji uvidí u skříňky.
„Ne. Proboha jak tě to napadlo?" snaží se zachránit situaci. Přece jenom, kdyby ji řekla že jo, vymyslela by si spoustu nejrůznějších scénářů. Navíc by to věděla celá škola.
„Sem vás viděla, jak jdete spolu."
„To přece ještě nic neznamená. Potkali jsme se venku." Odsekne a vydává se i s učebnicemi v ruce do třídy. Dneska mají první hodinu Fyziku. Jindy by se na ni netěšila, ale dneska ano. Pořád se musela usmívat nad faktem, že jeho táta spí se Stylesem. Ve třídě si sedne do prostřední lavice, Traicy si samozřejmě sedne vedle ní.
Zbytek dne probíhá v klidu, tedy dokud ji její kamarádka zase nezačne zahrnovat otázkama.
„Ty se Stylesem něco máš?" vyhrkne
„Ne , nemám."
„Jo a proč jste se teda na sebe v jeho hodinách tak culili?" naštve se a odejde za ostatními.
„Ahoj." Zavolá do domu Harry právě přicházející z práce. V předsíni si svlékne kabát a sundá boty. Protože je celý utahaný, nejradši by si dal čaj a sednul k televizi.„
Ahoj. Prosím tě, kde máš Lily?" zeptá se Louis, který přiběhl v zástěře s hadrou v ruce do předsíně.
„Řekla, že jde do knihovny." Odpoví nezaujatě Harry mířící do kuchyně si udělat čaj. Ovšem než si stihne vzít hrnek, jsou okolo jeho pasu omotané dvě paže. Ten dotyčný si i položí hlavu na jeho rameno a slastně mu zašeptá do ouška.
„Takže jsme tady sami?" Následně ho otočí čelem k sobě. Harry se zaculí sklápějící svůj zrak dolů. Louis proto zvedne prsty jeho bradu a vpije se mu do úst. Profesor se ovšem po nějakém čase odtáhne.
„Loui, zlato jsem unavený."
„Co by si teda řekl, že bych nachystal bublinkovou koupel, zapálil svíčky a dali by jsme si víno?"
„Hmm." Zaculí se znovu Louiho partner. On tedy neváhá a vyrazí směr koupelna, kde připravuje krásnou romantickou koupel se svíčkama a vínem. Když je vše připravené, Louis vezme svého partnera za ruku zvedající ho při tom z pohovky. Jakmile se otevřou dveře koupelny, Harry se nestačí divit. Světlo v koupelně obstarávají jen svíčky, vana je napuštěná s bublinkami a na stolku vedle stojí láhev s vínem. Po vzpamatování se , se začne profesor vysvlékat. Louisovi ruce ho ovšem zastaví.
„Říkal si, že si unavený, tak nech všechno na mě." Začal ho pomalu svlékat a pak i sebe. První se do vany vložil on a hned po té chytl svého milého za ruku a pomohl mu jako princezně vstoupit do vany. Po usazení Harryho do vany a opření se o jeho hruď se ještě natáhl pro skleničky, které podal profesorovi a sám se natáhl pro láhev lína. Po opatrném otevření nalil víno do obou skleniček. „Na nás zlatíčko." Jakmile o sebe cinkli dvě skla, napili se a vpili se jeden druhému do rtů.
Co říkáte?
Snad jsem vás nezklamala :)
Přeji krásnou neděli. All the love. :)
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267