„„Lily vstávej zaspali jsme." Křičí za dveřmi jejího pokoje otec, který vyletěl z postele, protože zjistil že mu ani jeho dceři nezvonil budík. Možná si ho zapomněl nastavit. Bylo už 8 hodin, takže musel dnes na 100% zůstat déle v práci, aby to dohnal.
„No jo pořád." Líně vylezla z postele, Nijak ji netrápilo že zaspali a ona přijde pozdě. Přece jenom je v pubertě a takové lidi většinou nezajímá, jestli chodí na čas nebo ne. Ze skříně si vzala džíny, tričko s potiskem a vlasy si svázala do culíku. Sebrala tašku ze země míříčí za otcem do kuchyně. Ten lítal po místnosti jako neřízená střela. Připravoval jak svačinu, tak snídani pro oba.
„Na a jez dokud ještě není tak pozdě, aby si šla do školy."
„Grrr."
„Nemrč. Tady máš svačinu, já už musím jít. Pá broučku." Políbí ji na čelo a jde směr práce. Lily po dojedení snídaně si vezme ze stolu svačinu. Dávajíc ji do tašky a také se vydává pryč.
Ve škole se jako obvykle baví Lily s Traicy o Stylesovi a otci. Musí vymyslet jiný plán a pokud ten nevyjde, tak už budou opravdu v koncích.
„Včera jsem nám vymyslela plán. Co takhle dát Stylesovi číslo na mého otce, jako že mu ho posílá on."
„To je geniální."
„Pane Stylesi?" přijde Lily k panu učiteli na konci hodiny zahajující tedy svůj plán.
„Ano co potřebujete?"
„Můj otec Vám posílá tohle. Sice nevím co to je, ale prý vám to mám dát."
„Dobře děkuji." Vezme si tedy Harry od své studentky papírek a i se svými věcmi se vydá směr kabinet. Tam si všechno položí na stůl kromě papírku, který následně otevře. Je tam telefonní číslo. Ani nejde popsat jak velkou měl v tu chvíli Harry radost. Nemohl se přestat usmívat a pořád se díval na již zmiňovaný papírek. Ve vzduchu visela jediná otázka. Má mu napsat hned nebo až potom? Až bude v klidu doma na gauči? Teď má přece volnou hodinu, tak by to mohl zkusit. No ale co když bude v práci a neodepíše mu? Kašle na o napíše hned.
„Díky, že si mi poslal číslo. Tehdy jsem se ne něj zapomněl zeptat." Čekal chvíli jestli mu dotyčný neodpoví, ale nic se nestalo. Tak se raději rozhodl, že se nachystá na další hodinu. Kterou vlastně má až ve dvanáct. Co tady bude takovou dobu dělat?
„Tak co myslíš, že to vyšlo?" ptala se hned o přestávce Traicy Lily.
„Vypadal dokonce i potěšeně, ale až se to táta dozví tak mě zabije."
„Nezabije prosím tě. Chceš aby byl šťastný nehledáš mu sex na jednu noc."
„No jo no." Zazvonilo a do třídy vešla učitelka, kterou obě nesnášeli, na předmět který byl děs. Matika. Lily měla pocit, že si na ní učitelka zasedla. Skoro propadala a ona ji ještě dávala ty nejtěžší úkoly. V tu ránu ji něco napadne. Co kdyby kvůli tomuhle musel táta do školy? Pak by se viděl s panem Stylesem. Ďábelsky si mne ruce.
Ano vím krátký díl :/ nezlobte se :)
Názor?
Děkuji strašně moc za komentáře a hlasy u minulých dílů neskutečně si toho vážím :)
vydáno 27. 2. 2017
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267