Něco na odpolední čtení :)
„Dneska se mě tvoje dcera zeptala, jestli jsem se neuhodil do hlavy." Promluví Harry při odpočívání po úžasném sexu, hladícího Louise ve vlasech. Oba jsou nazí, zakryti tenkou látkou a oblečení mají poházené všude kolem. Louis nechal svoji dceru zase doma samotnou. Sice si to trochu vyčítá, ale za ten sex to stálo. Tak dlouho ho neměl a teď? Skoro každý den. Je Harry jeho kamarád s výhodami, milenec, a nebo přítel?
„Proboha proč?" otočí tatínek zmiňované hlavu vzhůru, protože Harrymu leží na hrudi.
„Protože jsem se celý den usmíval a měl dobrou náladu, což se u mě moc často nestává. Ale odbyl jsem ji." Hodnou chvíli jen tak leželi a povídali si, občas si dali pusu. Po nějaké té hodince se Louis podíval na hodiny.
„Panebože Harry. Ono už je jedenáct, Musím domů. Lily se bude určitě vyptávat kde jsem byl." Vstane z postele a začne se oblékat. Harry mu ale okamžitě začne líbat krk a ucho.
„Lásko, Nechoď. Ráno řekneš že si musel na noční."
„Harry." Vzdychne. „To nejde musím jít domů, Lily bude na víkend u babičky a dědy, tak co kdybych ti to vynahradil."
„Grr. No tak dobře, když není jiná možnost."
„Neboj se, napíšeme si." Řekne už oblečený Louis dávající poslední pořádnou pusu svému milenci a odcházející z jeho domu. Před domem sedne do svého auta. Chvíli jen tak sedí a dívá se na dům Harryho, Je to co právě dělá dobře nebo špatně? Měl Harrymu vůbec dovolit se do něj zamilovat nedej bože mít s ním sex? Co se stane, až se to Lily dozví? Bude ho nenávidět, nebo to přijme? Otázek bylo spoustu, ale odpovědi žádné. Rozhodl se tedy nastartovat svoje auto a vydat se směr dům.
Po nějakých 30 minutách zastavoval u svého domu, Zamkl auto a chůzi nasměřoval hlavní dveře.
„Čau, kde si byl tak dlouho?" vybalí na něj Lily hned u dveří. Nestihne se ani vyzout.
„Proč nespíš? Zítra jdeš do školy, Budeš nevyspaná."
„A ty jdeš zase do práce. Vstáváš dřív než já, Budeš taky nevyspalý. Tak kde si byl?" zkříží ruce na prsou.
„Hele si má dcera, Nemusím ti říkat všechno. Jdi ihned spát."
„Kdo tě zas nasral bože." Otráveně poví a míří směr svůj pokoj. Louis si konečně vyzuje boty, odloží bundu a míří do kuchyně pro trochu vody. Při tom přemýšlí, jestli nebyl na svoji dceru moc drzí. Ale zase musí pochopit nějaká pravidla a postavení v rodině. Otec a Dcera. Najednou mu v kapse zavibruje mobil. Odloží tedy sklenici s vodou na stůl vytahující svůj mobil z kapsy. Harry.
„Ahoj lásko. Už teď mi chybíš. Jak pak to šlo doma?"
„Ahoj. Celkem dobře. Strašně moc se vyptávala, tak jsem ji odbil a ona se naštvala."
„Aha tak to je mi líto."
„Neboj se Harry ona se zase odesere. Půjdu asi do sprchy a spát."
„Dobře Budu na tebe myslet. Dobrou noc lásko."
„Dobrou." Svůj mobil schová zpět do kapsy mířící do ložnice pro oblečení a následně do koupelny. Tam se celý vysvleče. Ve sprše na sebe nechává stékat kapky vody smývající všechny dotyky.
Názor?
Vím, že děkuji pořád, ale mě neskutečně těší vaše ohlasy na tuto povídku :)
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267