V poklidu Louis připravuje večeři, zatímco Harry sedí u stolu a opravuje písemky z dnešního testu z fyziky. Některé dopadli dobře a jiné zase ne, ale co nadělá. Nutit je k tomu, aby se učili nemůže. Leda je nějak motivovat, ale jak? Přemýšlí zahleděný na bílou stěnu naproti němu s brýlemi na očích. Z koukání do stěny ho vytrhnou až Louisovi ruce omotávající se mu kolem krku a Následně se ta osoba nakloní blíže k jeho uchu.
„Lásko. Nechceš to uklidit a najíst se? Večeře už je hotová." Zašeptá tichounce do jeho ucha. Harry se zachvěje, sundá si brýle z očí, otočí se na Louise. Následně ho stáhne k době na klín.
„Schovám to, ale nejdřív mě polib." Vyhrožuje profesor svému milému.
„Takové návrhy si nechám líbit." Řekne Louis a přisaje se na jeho rty. Líbají se nejdříve pomalinku, ale po chvíli to začne být dychtivé. Pak to ovšem učitel zatrhne.
„Loui když tak až večer. Nechci ve škole dětem vysvětlovat, proč mají ty písemky tak pomačkané." Se zabručením se tedy Louis zvedne mířící k lince. Z poličky nahoře vytáhne tři talíře, na které začne dávat každému zapečené těstoviny. Jde vidět, že je trošku nakrknutý, že to Harry utnul, ale měl pravdu. V posteli to bude lepší. Profesor se po chvíli zvedne mířící směr milenec. Omotá mu ruce kolem boků a hlavu si položí na jeho rameno. „Ale zlato nebuď podrážděný. Večer ti to vynahradím." Louis nijak nevnímá. Raději začne křičet na svoji dceru.
„Lili je večeře pojď se najít." Dále se otočí ke stolu, na který položí talíře. Bez mluvení si sedne na židli, vezme vidličku a začne jíst. Harry tedy uklidí písemky a udělá totéž. I po té co přijde do místnosti Lily je klid. Nikdo nic neříká, jen si v poklidu jedí svoji večeři. Louisova dcera už odpoledne přišla celkem naštvaná. Prostě jen přišla, neřekla ani ahoj a práskla dveřmi.„Tak Lily jak bylo dneska ve škole?" začne její otec jemně.
„Až na to že si celá třída myslí, že mám něco s Harrym celkem fajn."
„Proboha proč?"
„Kvůli jeho cucákům a že každý den chodíme do školy společně."
„Tak já asi půjdu domů." Vloží se do toho profesor.
„Kam by jste chodil? Já to nějak zvládnu."
„Stejně jsem chtěl zajít alespoň pro poštu."
„To můžeš zítra."
Dále večeře probíhala normálně.Louis už ležel po večeři v posteli. Zády otočený ke stěně se zhasnutou lampičkou. Harry se šel ještě osprchovat, takže je v pyžamu. I když si ho nemusel brát vzhledem k tomu, že si to následně vedle postele sundal. Pak se vsunul do společné peřiny natěsno k Louisovi. Ten se ovšem odtáhl
„Zlato, Copak se ti stalo? Je to kvůli tomu v kuchyni?" zeptá se opatrně Harry.
„Nech mě spát." Odstrčí jeho ruku z ramene.
„No tak dobře. Dobrou noc." Otočí se na svoji stranu, zhasne lampičku A Svoji hlavu nechá spadnout do měkkého polštáře. Před tím než usne, přemýšlí a doufá, že tohle Louisovo naštvání není napořád. Nechtěl by se s ním rozejít. Tak krásně jim to klape, Jak v posteli, tak i mimo ni.
Co na to říkáte? :O
Jinak na svém profilu jsem rozjela recenzi písniček :) pokud chcete můžete se podívat :) jmenuje se to "Song" :)
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267