Po té, co se Louis ráno probudil, chytl se za hlavu. Strašně ho bolela. Asi to včera s tím vínem přehnal, ale stálo to za to. Pamatuje si všechno ze včerejšího večera a ničeho nelituje. Pomalu otevírá oči. Sice se nejdříve musí rozkoukat, ale jakmile si promne oči, už vidí normálně. Je v krásně zařízené ložnici. Pokoj s bílými stěnami a dřevěným nábytkem. Pak oči přesune na své tělo. Je zakryt bílou látkou, která je příjemná na kůži. Následně jeho oči zamíří na stranu, kde by měl ležet Harry, ovšem není tam. Tak se podívá na druhou stranu a uvidí veškeré své oblečení poházené vedle postele. Rozhodne se tedy vstát, ale omotá své tělo jen látkou, kterou je přikryt. Takto se vydá do útrob domu. Chvíli mu to trvá, ale nakonec najde místnost, kde uvidí Harryho připravovat snídani. Opře se tedy o rám dveří a zkříží ruce na hrudi.
„Sakra, tak jsem to nestihl." Otočí se Harry na muže stojícího ve dveřích.
„Copak si nestihl?"
„Donést ti snídani do postele." Opře se Harry o linku. Po pár minutách tich, kdy na sebe jen hledí, se Harry rozhodne jít Louisovi. Vezme ho kolem pasu a přitáhne k sobě. Milimetr od úst mu slabým hláskem řekne. „Lituješ včerejší noci?"
„Nelituju ničeho ze včerejška. Od příjmutí rande, až po sex ve tvojí ložnici."
„To jsem moc rád. Ani nevíš, jak jsem se bál, že utečeš."
„Proč bych utíkal. Bylo to dokonalý." Přilepí své rty na ty jeho. Zase se hodnou chvíli líbají, než začne Louisovi kručet v břichu. To se od sebe odlepí a vydají se k jídelnímu stolu.
„Škoda, že není víkend, že by si tady ještě zůstal." Prohodí Harry, když stojí u vchodových dveří. Louis mířící domů pro věci do práce a Harry mířící do školy.
„Oba musíme do práce. Vůbec se mi od tud nechce. Nejraději bych si s tebou dal ještě další kolo." Zašeptá mu do ucha.
„Sakra Louisi já musím do práce."
„No jo pořád. Uvidíme se dneska ještě?"
„Určitě. Ale pamatuj, na čem jsme se domluvili. Budeme to držet v tajnosti. Nechci slyšet ve škole, že si se mnou začal tatík studentky jenom pro to, aby dcera měla lepší známky."
„To jako myslíš, že si to tvůj tatík s někým rozdával?" baví se Lily a Trayci před začátkem hodiny.
„Nepřišel včera domu, i když říkal, že jde jenom s kamarádem." Konstatuje dcera zmiňovaného.
„Ale to neznamená, že se s ním vyspal ne?"
„Nemusí, ale může. Každopádně mi to dost komplikuje můj plán. Pokud si našel někoho jinýho." Více už toho nestihli probrat, protože do třídy vešel profesor Styles. Celý usměvavý a veselý.
„Dobrý den třído. Posaďte se. Jelikož mám dnes skvělý den, co kdybychom si pustili nějaký film."
„Někdo Vás uhodil do hlavy pane učiteli?" zvedne se z lavice Lily a hovoří ke svému učiteli.
„Slečno. Člověk se může jednou za čas dobře vyspat." Odpoví Harry pouštějící film. Po té zhasne a do ruky si vezme telefon.
Názor?
Snad vám nezklamalo, že se neobjevili žádné sexuální scény :/
Strašně moc děkuji za 100 hvězdiček u mých pár kapitol Uncle Harry. Jsem za to neskutečně ráda <3
Samozřejmě i za ohlasy na tuto povídku :)
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanficCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267