Důležité info úplně na konci
Pro lepší náladu ve škole nebo v práci :)
„Co ti chtěl?" zeptala se hned po té Traicy, co Lily dosedla s tácem s obědem k ní. Dnes měli špagety.
„Jenom že jsem nedávala pozor, nic víc."
„Ok, Jak máš teda v plánu seznámit Tatíka s profesorem?"
„To zatím ještě musím vymyslet. Každopádně zítra máme tělocvik a tam by se dalo něco vymyslet."
„Myslíš jako fingovat zranění?"
„Přesně to." Vysloví, než se i s prázdným talířem rozloučí a odejde směr okénko kde odloží příbory a nádobí, vezme si tašku a míří domů. Ještě že bydlí tak blízko. Ušetří peníze za autobus a případný benzín, kdyby pro ni musel Louis jet. Před dveřmi domu si opucuje boty o rohožku, vezme z tašky klíče a odemkne dveře. Následně je zavře, položí tašku na zem , svlékne si bundu a boty. Poté opět vezme tašku mířící do kuchyně, kde už netrpělivě vyčkává její otec.
„Ahoj. Jak si se měla ve škole?" Ozve se jeho zvonivý hlas, jakmile jeho dcera vejde do místnosti. Otočí se na ni a usměje.
„Ahoj. Jo fajn." Přijde k otci, kterému dá pusu na líc a usadí se na židli.
„Co si dáš k večeři?"
„Toasty. Tati proč si vlastně za celý čas co jsem na světě, neměl vážný vztah?"
„Nebyl čas. Proč tě to vůbec zajímá?"
„Jen tak. Nepustíme si film?"
„To by bylo super." Až do večera se dívají na všelijaké filmy. Většinou byli animované, protože ty mají oba nejraději. Přituleni k sobě a zakryti dekou. Tráví spolu čas jako otec a dcera. Kéž by tady mohla být i její máma. Když filmový večer skončil, najedli se a vydali se do postele.
Další den ráno se Lily vyspala neobvykle dobře. Možná to bylo tím že dnes mají poslední hodinu tělocvik a pokud to vyjde, už dnes se setká její učitel s tátou. Z postele vyletěla světelnou rychlostí do koupelny se umýt, vyčistit zuby a následně do skříně pro oblečení. Když byla oblečená, vzala si tašku, seběhla dolů schody, ze stolu si vzala svačinu a pádila do školy za svojí kamarádkou. Celý den se neskutečně vlekl protože když se na něco těšíte většinou to tak je. Konečně nastala poslední hodina a Když zazvonil zvonek na přestávku Lily popadla svoji kamarádku za zápěstí a táhla ji směr dívčí šatny. Nastal čas kdy byl skoro konec hodiny. Pořád ještě nic neudělala a tak na to musela rychle. Zrovna běhali takže to bylo jednoduché, Nastavila jednu svoji nohu pod tu druhou a v tu ránu byla na zemi. Ihned k ní přiběhl profesor ptající se jestli je v pořádku. Ona nic neříkala, jen si držela kotník a skučela. Samozřejmě to nebylo skutečné, ale nějak to musela zahrát. Po Stylesově zkoumání jejího kotníku usoudil že ji bude muset zavést na ošetřovnu.
„Ne prosím to ne. Já se strašně bojím doktorů, Mohl by jste mě jen zavést domů?" snažila se Lily zachránit situaci.
„Si si jistá?" zeptá se podezřívavě.
„Ano jsem, Bydlím jen kousek od školy."
„Dobrá tedy" Vyzvedne ji do vzduchu, aby se ho chytila okolo krku a společně se vydávají na cestu.
Názor?
Snad se Vám, alespoň trochu bude líbit :)
Jinak strašně moc děkuji za hvězdičky a komentáře jak u této povídky, tak i A co když se to stalo? (10,3k přečtení + 1,4K hvězdiček) a Uncle Harry 4K přečtení + 990 hvězdiček) Strašně moc si toho vážím :)
taky je moje FB stránka, kde budu trochu aktivnější :) a klidně můžeme i pokecat :)
https://www.facebook.com/EmaDays-Wattpad-264436313985789/
vydáno 7. 2. 2016
ČTEŠ
Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔
FanfictionCo když se dcera otce, který neměl od jejího narození vztah, rozhodne to změnit? Lily - 15 let Louis - 30 let Harry - 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku opravuje: @mia267